Åå, så søtt! Då må du legge ut bilde av nyfrisert skjønnas :-DI morgen skal veslegutt til frisøren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så søtt! Då må du legge ut bilde av nyfrisert skjønnas :-DI morgen skal veslegutt til frisøren![]()
Hehe.. god i alle fall... Men apropos sjokolade, har du smakt den nye Freia-sjokolade? Den med geleting og knaseting?![]()
Er den på Netflix eller Viaplay eller noko?
Åå, så søtt! Då må du legge ut bilde av nyfrisert skjønnas :-D
Haha, stakkar...Det skal jeg gjøreEnn så lenge er det mannen som har klippet han,men det blir liksom i skjeveste laget
![]()
Skulle du legge ut bilde av sjokoladen der? Kom ikke opp hos meg:/
Blei ikkje så vellykka det der...
HahaBlei ikkje så vellykka det der...
La ut på nytt :-DSkulle du legge ut bilde av sjokoladen der? Kom ikke opp hos meg:/
Alt kler den smukke, for all del...men var på tide med frisør nåHaha, stakkar...![]()
Great! Den virker kvalmendeLa ut på nytt :-D
Hehe, ja! Var skikkelig skeptisk. Men den var faktisk litt godDer kom den...
Men æsj
Smakt den du?
Har lurt på å ta med mi og dit, men redd for at ho ikkje kjem til å sitte i roAlt kler den smukke, for all del...men var på tide med frisør nå![]()
Kunne nok ikkje spist veldig mykje av den.. men for all del, interessant smakGreat! Den virker kvalmende![]()
Hehe, ja! Var skikkelig skeptisk. Men den var faktisk litt godOg så er det sånne små ting som knasar i heile munnen. Sånn godteri som fantes før, i pulverform, som smell på ein måte.. er du med?
![]()
Har lurt på å ta med mi og dit, men redd for at ho ikkje kjem til å sitte i ro![]()