Hehe, lige måde du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, lige måde du![]()
Den er god. Du får ha ei goood nattNei, jeg får ta kveldenMye på planen i morgen, så bør være litt våken iallefall
![]()
Korleis gikk det hos frisøren??Her startet dagen med et par ærender i byen. Så har jeg vært hos kiropraktor. Dritt nakke!!
Nå sitter jeg bare å venter på at veslegutt skal våkne, og at vi skal til frisør kl.13.00![]()
Og blei nakken bedre?Her startet dagen med et par ærender i byen. Så har jeg vært hos kiropraktor. Dritt nakke!!
Nå sitter jeg bare å venter på at veslegutt skal våkne, og at vi skal til frisør kl.13.00![]()
Korleis gikk det hos frisøren??![]()
Og blei nakken bedre?![]()
Det høyres jo veeldig bra utDet gikk ganske greit.
Han satt helt i ro, men noe gråting.
BraFøles bedre, bare noe øm nå.
Det høyres jo veeldig bra utBlei han fin då? (Dumt spørsmål, sjølvsagt blei han det
)
BraUff, syns det er like skummelt kvar gong kiropraktoren skal knekke nakken min
![]()
Då må eg jo kike på denVeldig finHar lagt ut bilde i en annen tråd her-hva har vi gjort på i dag
![]()
Uff, føle med degI dag skrek jeg til![]()
Det får du gjøreDå må eg jo kike på den![]()
Uff, føle med deg![]()
Hm.. Snart bursdag på mini her gitt. Treng tips til kakehar vurdert å lage ei lita ei som ho kan få gjere kva ho vil med og
![]()
Ho har bursdag 16.Når fyller hun og når skal dere ha selskapet da?
Åh, at hun kan pynte liksom?