Skravletråd

Skal du ta bilder av familien? Eller kun av 1-åringen?

Ikke helt bestemt meg, men i hovedsak av veslegutt;)
Kanskje et par av alle også. Tok det ved nyfødtfotograferingen også, men da så jeg veldig sliten ut. Så har sett bedre bilder av meg selv, haha

Ikke helt bestemt meg, men i hovedsak av veslegutt;)
Kanskje et par av alle også. Tok det ved nyfødtfotograferingen også, men da så jeg veldig sliten ut. Så har sett bedre bilder av meg selv, haha
Haha, skjønner.
Kom aldri så langt som til å ta nyfødtbilder eg... litt seint no :P

Oj sjå der ja! Så utrulig nusselig:D og såååå masse hår. Har jo skjønt han er hårfager, men det der var jo tidlig:D

Takk for det!
Han kom ut med masse mørkt hår han;) Der ser det jo nesten svart ut...har blitt mye lysere.

Mannen var ikke så happy med blondetrusen til å begynne med:P haha

Takk!
Har dere noen kjekke planer for helgen da?:)
Me skal ingenting spesielt me:) foreløpig i alle fall. Greitt å slappe av litt og:) men det har jo alltid ein tendens til å dukke opp noko:-) har dokke spennande planar?

Me skal ingenting spesielt me:) foreløpig i alle fall. Greitt å slappe av litt og:) men det har jo alltid ein tendens til å dukke opp noko:) har dokke spennande planar?

Helt enig, slitsomt med for mye planer også:P Dessuten er vel helgen tid for å slappe av?;) Selvom ofte helgen blir stress, iallefall her:P

Mannen er med kompiser i kveld, så han er vel neppe i form i morgen...haha:P Vi er ingen spesielle planer bortsett fra lunsjbesøk hos en venninne i morgen.
Kvelden blir som vanlig med taco og film.
Søndag skal jeg jobbe:P

Helt enig, slitsomt med for mye planer også:P Dessuten er vel helgen tid for å slappe av?;) Selvom ofte helgen blir stress, iallefall her:P

Mannen er med kompiser i kveld, så han er vel neppe i form i morgen...haha:P Vi er ingen spesielle planer bortsett fra lunsjbesøk hos en venninne i morgen.
Kvelden blir som vanlig med taco og film.
Søndag skal jeg jobbe:P
Det er absolutt tid for avslapping ja. Her er det i alle fall ikkje alltid så lett og finne tid til det ellers i veka:-)

Trur nok mannen din sett pris på ein rolig start på dagen i morgon då:D

Back
Topp