Her har me rydda og vaska og trena og badaGjort noe kjekt i dag da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har me rydda og vaska og trena og badaGjort noe kjekt i dag da?![]()
Ho har bursdag 16.blir sikkert feiring samme dag. Nei, tenkte ikkje pynting, men tenkte at ho hadde ei lita kake som ho kunne spise på akkurat den måten ho vil
![]()
Her har me rydda og vaska og trena og badasliiiten
![]()
Litt tidlig å begynne med pyntinga syns egÅh sånn jaSå for meg hun skulle pynte en kake så jeg lurte litt
haha
Ho elskar det! Flirar med ein gong ho ser bassengetBabysvømming er stasHun liker det godt?
Litt tidlig å begynne med pyntinga syns eg
Kanskje neste år![]()
Ho elskar det! Flirar med ein gong ho ser bassengetStorkosar seg både over og under vatnet. De går på det dokke også, sant?
Kunne blitt veldig interessant. Men trur egentlig det meste hadde havna i munnen.. Merkelig det derDet er i tidligte laget jaSkulle i såfall likt å sett den kaken, haha
Så kjekt! Har dokke hatt med fotograf? Er det vanlig der?Ja, vi går hver tirsHan elsker det her også
![]()
Kunne blitt veldig interessant. Men trur egentlig det meste hadde havna i munnen.. Merkelig det der![]()
Så kjekt! Har dokke hatt med fotograf? Er det vanlig der?
Ja, det er det ein del av her og. Men hørte at mange plassar så har dei med proff fotograf...Vanlig at familie er med å tar bilder ja.
Ja, det er det ein del av her og. Men hørte at mange plassar så har dei med proff fotograf...
Billigare detAha. Nei, det har iallefall ikke jeg sett eller hørt om her. Vi tar bildene selv vi![]()
Helt klartBilligare det![]()
Ja, det skal me her og. Har du booka og planlagt eller?Helt klart
Skal til fotokraf og ta 1årsbilder da![]()
Ja, det skal me her og. Har du booka og planlagt eller?![]()
Så kjektNei, må bare få bestilt.
Noen planer om type motiv har jeg.
Så kjektMå begynne å planlegge litt eg og
![]()
Er jo greitt å ha det i boksJepp, og da får en del bilder i julegave![]()