Skravletråd

Tommel opp for det ;) Det kommer nok plager etterhvert, berre til å krysse fingrene for at du er en av de få som får et toltalt problemfritt svangerskap :D

Får håpe på det. Trenger jo ikke å plages ;) Blir nok å føle meg gravid når magen begynner å vokse :)

Har dere hatt en fin dag? :) Kjenner jeg blir fortere sliten om dagen, rart å føle seg så annderledes :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Har dere hatt en fin dag? :) Kjenner jeg blir fortere sliten om dagen, rart å føle seg så annderledes :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Har hatt en ganske fin dag :) Føler dagen har gått fort, og det er jo ikke feil :p Sliten hele tiden ja, men har heldigvis en snill mann som ordner både middag og klesvask :) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han <3

Har hatt en ganske fin dag :) Føler dagen har gått fort, og det er jo ikke feil :p Sliten hele tiden ja, men har heldigvis en snill mann som ordner både middag og klesvask :) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han <3
Så deilig <3 Godt at mennene våre tar vare på oss :D Mannen og jeg sitter å ser på kjærlighet uansett og gråter begge to :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Så deilig <3 Godt at mennene våre tar vare på oss :D Mannen og jeg sitter å ser på kjærlighet uansett og gråter begge to :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Det har jeg prøvd å sett en gang og jeg fikser ikke det, gråter hele kvelden og er helt ødelagt.. så jeg har nærmest fått forbud :p

Det har jeg prøvd å sett en gang og jeg fikser ikke det, gråter hele kvelden og er helt ødelagt.. så jeg har nærmest fått forbud :p
Men jeg synes det er så ålreit å se på! Føler jeg trenger det, alle burde se på det en gang :) Man får en helt ny respekt og syn på ting altså. Man begynner å tenke. Gjør hvertfall jeg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Men jeg synes det er så ålreit å se på! Føler jeg trenger det, alle burde se på det en gang :) Man får en helt ny respekt og syn på ting altså. Man begynner å tenke. Gjør hvertfall jeg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Absolutt! Her har det bare blitt litt glemt.. er ikke så flink å huske på serier og sånn, må nesten ha det på nett-tv for å greie å følge med :) Men så en episode og det var et helt fantastisk program :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja har hatt en ganske fin dag!! Har vært på babytreff i dag og feirt 1 årsdagen til guttungen :D (bursdag i morgen) Og så har mamma innvitert oss på middag :) Det er så deilig å slippe å lage middag av og til :P
Merker jeg blir veldig fort trøtt om dagene ja...!

Ja har hatt en ganske fin dag!! Har vært på babytreff i dag og feirt 1 årsdagen til guttungen :D (bursdag i morgen) Og så har mamma innvitert oss på middag :) Det er så deilig å slippe å lage middag av og til :P
Merker jeg blir veldig fort trøtt om dagene ja...!
Hørtes koselig ut :D Gratulerer med 1 åringen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hørtes koselig ut :D Gratulerer med 1 åringen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Takk :Heartred Ja det var vedlig koselig =) Helt utrolig hvor fort dette året har gått, og artig å se alle de "små" babyene er blitt store :)

Takk :Heartred Ja det var vedlig koselig =) Helt utrolig hvor fort dette året har gått, og artig å se alle de "små" babyene er blitt store :)
Jaa :) Og snart sitter du med en liten bebis igjen før året er omme :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Jaa :) Og snart sitter du med en liten bebis igjen før året er omme :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Hehe, ja kommer nok til å merke det å få to så tette... :D Gleder meg allerede til babytiden igjen <3

Litt midt på natten humor:P
Knock knock!!
Who's there?
Orange..
Orange? ?
Orange you glad you didn't say banana???

Haha.. dårlig humor.. men lo gody.. måtte bare dele den;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen <3 Nå skal jeg være litt dagmamma før det er fri helt til tirsdag <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp