Mimink
Elsker forumet
Haha hørtes dramatisk ut![]()
Hehe, er nok ikke fullt so gale da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha hørtes dramatisk ut![]()
Hvordan er det med paracet, kan vi ta det?
Paracet kan vi tamen ikke ibux
♡ desember 2014 ♡
Tommel opp for detDet kommer nok plager etterhvert, berre til å krysse fingrene for at du er en av de få som får et toltalt problemfritt svangerskap
![]()
Har hatt en ganske fin dagHar dere hatt en fin dag?Kjenner jeg blir fortere sliten om dagen, rart å føle seg så annderledes
Desember 2014
Taster på appen![]()
Så deilig <3 Godt at mennene våre tar vare på ossHar hatt en ganske fin dagFøler dagen har gått fort, og det er jo ikke feil
Sliten hele tiden ja, men har heldigvis en snill mann som ordner både middag og klesvask
Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han <3
Det har jeg prøvd å sett en gang og jeg fikser ikke det, gråter hele kvelden og er helt ødelagt.. så jeg har nærmest fått forbudSå deilig <3 Godt at mennene våre tar vare på ossMannen og jeg sitter å ser på kjærlighet uansett og gråter begge to
Desember 2014
Taster på appen![]()
Men jeg synes det er så ålreit å se på! Føler jeg trenger det, alle burde se på det en gangDet har jeg prøvd å sett en gang og jeg fikser ikke det, gråter hele kvelden og er helt ødelagt.. så jeg har nærmest fått forbud![]()
Absolutt! Her har det bare blitt litt glemt.. er ikke så flink å huske på serier og sånn, må nesten ha det på nett-tv for å greie å følge medMen jeg synes det er så ålreit å se på! Føler jeg trenger det, alle burde se på det en gangMan får en helt ny respekt og syn på ting altså. Man begynner å tenke. Gjør hvertfall jeg
Desember 2014
Taster på appen![]()
Har dere hatt en fin dag?Kjenner jeg blir fortere sliten om dagen, rart å føle seg så annderledes
Desember 2014
Taster på appen![]()
Hørtes koselig utJa har hatt en ganske fin dag!! Har vært på babytreff i dag og feirt 1 årsdagen til guttungen(bursdag i morgen) Og så har mamma innvitert oss på middag
Det er så deilig å slippe å lage middag av og til
![]()
Merker jeg blir veldig fort trøtt om dagene ja...!
Hørtes koselig utGratulerer med 1 åringen
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ja det var vedlig koselig =) Helt utrolig hvor fort dette året har gått, og artig å se alle de "små" babyene er blitt store JaaTakkJa det var vedlig koselig =) Helt utrolig hvor fort dette året har gått, og artig å se alle de "små" babyene er blitt store
![]()
JaaOg snart sitter du med en liten bebis igjen før året er omme
Desember 2014
Taster på appen![]()
Det var dumt!! :/ Skal du bestille deg time privat? Eller venter du til oul?![]()