Skravletråd

Våknet i natt til min faste første do tid mellom halv 2 -2. Var så tissatreng. Samtidig begynte spotify ned på stuepcn å spille julemusikk. Da jeg ikke haddde slått den av tidligere. Den hadde koblet ut/låst seg. Jeg hadde bare glemt det av.

Gikk ned slo av, gikk på do. Hlrte hunden hadde røyst seg opp i andre etasjen og ristet litt på seg. Går opp. Ser etter henne, om hun hadde lagt seg en annen plass.

Med svarte gulvmatter på soverommet og en svart hund som hadde flyttet seg fra senga si. Hol jeg først å fremst å trø på henne og i før jeg tar foten ned så drømmer/ puster hun feil og lager de merkeligste lyder så jeg spretter opp og begynner å le så vanvittig. Mannen våkner brått og skjønner nada!

Morsom natt!
 
Hihi.. Da ble det sengekos her i hus, på sånn første gang på 6 mnd minst :p å endelig kan man faktisk si at det var godt mye mye bedre enn først frykta! Så nå håper vi bare at det om ikke annet kan hjelpe på littmoding ;)

Nå har vi kosa oss med en tidlig lørdag, amalies jul på DVD, kakao, krem og boller. Hihi. Koselig ❤️
 
Oh no! Jeg presterte å rive madrassen til vognbagen i to! Skulle ta den ut av trekket og vaske begge deler... håper det går an å bruke den likevel...for hadde virkelig ikke tenkt å bruke mer penger før baby kommer...
 
Oh no! Jeg presterte å rive madrassen til vognbagen i to! Skulle ta den ut av trekket og vaske begge deler... håper det går an å bruke den likevel...for hadde virkelig ikke tenkt å bruke mer penger før baby kommer...
:eek: ikke være så sterk superwoman; )
 
Sitter å tenker på hvor deilig det hadde vært om været stoppet akkurat slik som nå og var sånn helt til jenta kom og vi kunne trille tur. Eller om jenta kunne kommet nå og været vært sånn en stund. For det er helt fantastisk perfekt ute nå. Vakker sol! Blå himmel. Snø på bakken. Men ikke skisnø... men trille snø! Heeelt nydelig. Vil såååå på tur. Så mannen tar meg med på kjøretur nå ;)
 
Endelig litt murr og knurr i korsrygg og mage. På tide at det i alle fall er *noe* å kjenne litt på :p Enda 3 uker til termin..
 
Last edited:
Et lite spørsmål.. jeg har en hel haug med sminke som aldri er brukt. Noe er tatt ut av esken/plasten, men aldri brukt eller prøvd på. Synes dere det er greit å gi det bort i julegave da selv om esken/plasten er tatt bort? Lillesøsteren til samboeren får en forundringspakke fra oss med masse forskjellige små ting i, og lurte på om jeg skulle fylle på med noe av sminken jeg har liggende siden det uansett aldri blir brukt. Er bare litt usikker på om det blir rart å gi bort ting som mangler esken/plasten rundt :p
 
Er ca 2 uker til termin, og ikveld har jeg hatt noen fæle menssmerter i magen, har ligget med varmeflaske på magen, men er like vell vondt. Kroppen verker, og jeg føler meg ikke helt på topp. Kroppen er liksom så rar. Vanskelig å forklare. Kan det være noe eller er det bare modning?
 
Er ca 2 uker til termin, og ikveld har jeg hatt noen fæle menssmerter i magen, har ligget med varmeflaske på magen, men er like vell vondt. Kroppen verker, og jeg føler meg ikke helt på topp. Kroppen er liksom så rar. Vanskelig å forklare. Kan det være noe eller er det bare modning?
Jeg har hatt noen slike dager jeg også, og hos meg har det nok bare vært modning. Men fikk beskjed fra andre om å være litt obs på dager hvor man føler seg rar...kan være kroppen som forbereder seg på noe større enn seg selv. Så får håpe for din del at det fører til noe mer, hvis du er klar for det ;)
 
Jeg har hatt noen slike dager jeg også, og hos meg har det nok bare vært modning. Men fikk beskjed fra andre om å være litt obs på dager hvor man føler seg rar...kan være kroppen som forbereder seg på noe større enn seg selv. Så får håpe for din del at det fører til noe mer, hvis du er klar for det ;)
Ja altså, jeg har hatt flere dager der jeg har hatt menssmerter i magen og rygg, ikke sammenhengende dager da. Men nå synes jeg det er annerledes. Kroppen er helt Merkelig idag, og menssmertene i natt var ekstremt vonde. Har hatt litt menssmerter idag også men ikke som igår. Men kroppen er jo helt rar idag, så blir jo nyskjerrig :) Ja altså jeg hadde håpet på å gå over termin, altså til januar. Men nå begynner jeg å bli lei, alt er så tungt og nå som formen ikke er helt på topp så kan ho versegod komme :)

Når har du termin? :)
 
Ja altså, jeg har hatt flere dager der jeg har hatt menssmerter i magen og rygg, ikke sammenhengende dager da. Men nå synes jeg det er annerledes. Kroppen er helt Merkelig idag, og menssmertene i natt var ekstremt vonde. Har hatt litt menssmerter idag også men ikke som igår. Men kroppen er jo helt rar idag, så blir jo nyskjerrig :) Ja altså jeg hadde håpet på å gå over termin, altså til januar. Men nå begynner jeg å bli lei, alt er så tungt og nå som formen ikke er helt på topp så kan ho versegod komme :)

Når har du termin? :)
Har termin imorgen, vil gjerne bli en av de 5% som føder på termin :p Er lei, tung og sliten nå... Ja, jeg og har en annerledes følelse idag! Kan håpe at det fører til noe :)
 
Har termin imorgen, vil gjerne bli en av de 5% som føder på termin :p Er lei, tung og sliten nå... Ja, jeg og har en annerledes følelse idag! Kan håpe at det fører til noe :)
Åja såpass :D Ja det blir vell sånn på slutten, utålmodig, sliten og lei.
Å så spennende da! Flere stk jeg har snakka med idag har sagt at det begynte med å være rar og uvel dagen før. Så er lov å håpe at det skjer noe nå da :D Masse lykke til til deg. Håper vi snart får se våre små gull :D
 
Godt jeg ikke var ute og gikk i dag. Samboeren gikk med museskritt hjem fra skolen, men skled og falt rett utafor døra. Er visst speilglatt. Får ikke lov å gå ut når det er sånn. Så håper det ikke er sånn lenge for da blir jeg ganske stuefast. Gikk heldigvis bra med samboer da. Bare noen skrubbsår :)
 
:eek: ikke være så sterk superwoman; )
Nei - haha:) Skal prøve å la være. (Ikke aaaaakkurat noe muskeldame, så den kommentaren ble god for meg:)) Heldigvis gikk det bra! Fikk lagt delene fint inntil hverandre inni trekket, og det ble jevnt og fint å ligge på. Også skal jo vognposen ligge oppå, så jeg lar det bare være sånn:)
 
Noen som blir sulten av kynnere?

Jeg blir kvalm når det står på. Men etterpå blir jeg sulten xD
 
Back
Topp