Elisabeeth
Glad i forumet
Ja her også! Av og til blir jeg bokstavelig talt dyttet bakover når hun strekker seg... Tror hun bare må komme seg ut snart!
Huff ja, de er vel klare snart får vi håpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her også! Av og til blir jeg bokstavelig talt dyttet bakover når hun strekker seg... Tror hun bare må komme seg ut snart!
Ja - håper det!Huff ja, de er vel klare snart får vi håpe
En sånn dag hadde jeg igår resulterte ikke i baby men ble rent og ryddig hvertfall
Var de regelmessige mens de holdt på? Hadde 4 timer med regelmessige maserier inatt, og tror jeg blir gal hvis jeg skal gå sånn i 6 dager til...Hadde maserier av og på i godt og vel 1 uke sist.. Lurer på om det blir slik denne gangen også.. Heier for raskere modning før fødsel nr 2
Her koordinerer jeg med mannen. Enten så lager jeg liste og han handler alt, eller så drar jeg inn, plukker varene slik at jeg er ferdig ca når han er ferdig på jobb, og så kommer han og hjelper til å pakke varer og kjøre meg hjem. Velger alltid handlevogn selv når jeg bare skal ha noen småting, den er så fin å henge på når bekkenet streiker i butikkenTror ikke jeg skal ta ukeshandlingen igjen, før denne magen er borte!
Jeg hadde egentlig sagt fra meg denne oppgaven for noen uker siden, men idag var jeg så rastløs. :/ Hadde ingenting å lage middag av heller. Men det skjer ikke igjen kjenner jeg. Men det at mannen kan ta meg og varene med hjem fra jobb var ikke dumt da.Her koordinerer jeg med mannen. Enten så lager jeg liste og han handler alt, eller så drar jeg inn, plukker varene slik at jeg er ferdig ca når han er ferdig på jobb, og så kommer han og hjelper til å pakke varer og kjøre meg hjem. Velger alltid handlevogn selv når jeg bare skal ha noen småting, den er så fin å henge på når bekkenet streiker i butikken
Gjør det her kommer det stadig gullkorn fra 2,5 åringen hvertfall. Og det er vel mye ammetåke ute og går nå?Hva synes dere til å ha en morro-tråd. Der vi kan skrive morsomme ting fra dagen. Babyen gjør.. vi gjør eller pappsen evt andre..? Skal jeg lage det?
Gjort det nå.Gjør det her kommer det stadig gullkorn fra 2,5 åringen hvertfall. Og det er vel mye ammetåke ute og går nå?
Det er så rart å ikke ha stor mage lenger. Føler meg nesten litt rar med flat mage
Er lov å kjenne etter, spesielt idag. Er litt spent om noen føder idag evt hvor mangeJeg er så redd for at fødselen skal starte idag at jeg kjenner godt etter heletiden, og selvfølgelig kjenner jeg noe... Er det mulig å være så teit