Skravletråd

Hadde maserier av og på i godt og vel 1 uke sist.. Lurer på om det blir slik denne gangen også.. Heier for raskere modning før fødsel nr 2 :p
 
Hadde maserier av og på i godt og vel 1 uke sist.. Lurer på om det blir slik denne gangen også.. Heier for raskere modning før fødsel nr 2 :p
Var de regelmessige mens de holdt på? Hadde 4 timer med regelmessige maserier inatt, og tror jeg blir gal hvis jeg skal gå sånn i 6 dager til...
 
Tror ikke jeg skal ta ukeshandlingen igjen, før denne magen er borte! :rolleyes:
Her koordinerer jeg med mannen. Enten så lager jeg liste og han handler alt, eller så drar jeg inn, plukker varene slik at jeg er ferdig ca når han er ferdig på jobb, og så kommer han og hjelper til å pakke varer og kjøre meg hjem. Velger alltid handlevogn selv når jeg bare skal ha noen småting, den er så fin å henge på når bekkenet streiker i butikken :p
 
Her koordinerer jeg med mannen. Enten så lager jeg liste og han handler alt, eller så drar jeg inn, plukker varene slik at jeg er ferdig ca når han er ferdig på jobb, og så kommer han og hjelper til å pakke varer og kjøre meg hjem. Velger alltid handlevogn selv når jeg bare skal ha noen småting, den er så fin å henge på når bekkenet streiker i butikken :p
Jeg hadde egentlig sagt fra meg denne oppgaven for noen uker siden, men idag var jeg så rastløs. :/ Hadde ingenting å lage middag av heller. Men det skjer ikke igjen kjenner jeg. Men det at mannen kan ta meg og varene med hjem fra jobb var ikke dumt da. :)
 
Jeg drar alltid sambo med meg på butikken jeg :) har ikke sjans til å bære tunge poser selv. Da streiker ryggen. Og han følger gladelig med :)
 
Er såå spent på i morgen! Da er det jordmortime, hvor hun skal sjekke modning og evt stripping :) Etter 5 timer med modningsakupunktur og nesten to uker på bringebærblad kapsler, håper jeg at det ihvertfall er litt modning :)
 
Nå er det kun 1,5 time igjen til termin!!! Håper at jeg er av de 5% som faktisk føder på termindagen:p Skal på siste akupunkturtime i morgen. Er så lei av tung og vond kropp nå....!!
 
Dette er tredje natta det har kjent ut som noe er på gang.. Ikke klarer jeg å sove med de smertene heller.. Men begynner å lure på om jeg egentlig bare drømmer, siden det ikke skjer noe mer :O 39+0
 
Herregud tiden går så fort! Har ikke fått med meg før nå at det bare er 2 dager igjen til julaften! Skulle så ønske vi fikk feiret jul med familie, men blir nok bare meg, samboeren og baby i år. Blir jo kjempe koselig det og :)
 
Jeg er så redd for at fødselen skal starte idag at jeg kjenner godt etter heletiden, og selvfølgelig kjenner jeg noe... Er det mulig å være så teit ;) :oops:
 
Jeg er så redd for at fødselen skal starte idag at jeg kjenner godt etter heletiden, og selvfølgelig kjenner jeg noe... Er det mulig å være så teit ;) :oops:
Er lov å kjenne etter, spesielt idag. Er litt spent om noen føder idag evt hvor mange:)
 
Back
Topp