Skravletråd

Har fulgt med på årets sesong av big brother. Å i dag har det holdt på i 100 dager :p sjokka over å fort det har gått! Jeg satt der og tenkte at det var 114 dager igjen til termin og det er leeeeenge! Men tiden har jo flydd avsted!! :D wæææ! Åsså klager jeg på at det er 14 dager igjen til termin :p
 
Jeg også, spiser hele tiden :(
Det har jeg ikke merket noe til. :p hehe... Men så er jeg sulten hele tiden da føler jeg. :p
Kanskje det er heller det det er xD jeg spiser jo hele tiden også xD men plager kynnerne meg så går det litt lengre før det blir mat. Or da er det veldig umotiverende å gjøre noe annet en og slappe av og puste xD
 
Det er så greit å gå med samboeren på julegave shopping :D Er ferdig med nesten alle gavene nå. Han er så mye flinkere enn meg til å finne gaver. Når jeg går alene greier jeg aldri å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe, så da kjøper jeg heller ting til meg selv :p
Nå har jeg bare de vanskeligste igjen: samboeren, foreldrene mine, svigermor og bestemoren min. Og 2 onkler, men vet hva jeg skal kjøpe til de :)
 
Last edited:
Har fulgt med på årets sesong av big brother. Å i dag har det holdt på i 100 dager :p sjokka over å fort det har gått! Jeg satt der og tenkte at det var 114 dager igjen til termin og det er leeeeenge! Men tiden har jo flydd avsted!! :D wæææ! Åsså klager jeg på at det er 14 dager igjen til termin :p
Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt men husker når det begynte. Husker jeg tenkte at når det er ferdig har jeg fått babyen min. Vel, så feil kan man ta :p
 
Åhr.. hekta på kakemenn.. er det sånn kjeeeempe usundt tro? :-/ "lett" å være sunn i desember!
 
Hvordan går det med dere damer?

Hormonell som en tulling... Griner når mamma ringer, når svigermor ringer, når jeg leser fødselshistorier (Pappahjerte har akkurat lagt ut datteren sin ankomst). Ler til magemusklene protesterer av teite bilder på nett, og varierer mellom total oppgitthet over at fødselen ikke har skjedd enda, til en slags tilfredshet med livet generellt... Tror jeg begynner å få en pekepinn på hvordan det må være å ha schizofreni :p
 
Skjønner ikke hvor all energien plutselig kom fra :p Har vært i byen å handlet julegaver i flere timer, pakket de inn, laget kake, støvsuget hele leiligheten, vasket kjøkkenet, tørket støv på badet, vasket klær, hengt opp og brettet sammen klær og gjort klar stelleplassen til baby. Nå skal jeg rydde unna litt rot vi egentlig ikke har noen plasser å gjøre av. Får bare stappe det inn i skapet med resten av rotet :p
 
Skjønner ikke hvor all energien plutselig kom fra :p Har vært i byen å handlet julegaver i flere timer, pakket de inn, laget kake, støvsuget hele leiligheten, vasket kjøkkenet, tørket støv på badet, vasket klær, hengt opp og brettet sammen klær og gjort klar stelleplassen til baby. Nå skal jeg rydde unna litt rot vi egentlig ikke har noen plasser å gjøre av. Får bare stappe det inn i skapet med resten av rotet :p
Da kommer det baby i mårra ;)
 
Åhr.. hekta på kakemenn.. er det sånn kjeeeempe usundt tro? :-/ "lett" å være sunn i desember!
Bakte kakemenn idag... Jeg stemmer for at de er sunne :p
 
Bakte kakemenn idag... Jeg stemmer for at de er sunne :p

hehe! håper det, for jeg bakte dobbel oppskrift i helga å fyllte opp 2 store kakebokser. har litt over en halv boks igjenn bare :eek: men mann og barn har også bidratt altså! :D:p
 
Skjønner ikke hvor all energien plutselig kom fra :p Har vært i byen å handlet julegaver i flere timer, pakket de inn, laget kake, støvsuget hele leiligheten, vasket kjøkkenet, tørket støv på badet, vasket klær, hengt opp og brettet sammen klær og gjort klar stelleplassen til baby. Nå skal jeg rydde unna litt rot vi egentlig ikke har noen plasser å gjøre av. Får bare stappe det inn i skapet med resten av rotet :p
En sånn dag hadde jeg igår :) resulterte ikke i baby men ble rent og ryddig hvertfall :)
 
Lille har blitt så sterk at det gjør vondt når hun sparker/beveger/strekker seg. Skulle tro hun prøvde å komme seg ut av navelen :eek: Idag har jeg pakket ferdig fødebagen ;) 38+2
 
Lille har blitt så sterk at det gjør vondt når hun sparker/beveger/strekker seg. Skulle tro hun prøvde å komme seg ut av navelen :eek: Idag har jeg pakket ferdig fødebagen ;) 38+2
Ja her også! Av og til blir jeg bokstavelig talt dyttet bakover når hun strekker seg... Tror hun bare må komme seg ut snart!
 
Back
Topp