Skravletråd

Hehe, jeg er like treig :p Pakket den igår, var jammen godt å få stryke det fra lista :p
Wææ, nå må jeg få gjort det altså. Sist kom lille 35+4 - og jeg er jo så langt på vei i morgen. Skjønner ikke hva jeg utsetter for :p

Jeg er heller ikke ferdig. Men det nærmer seg:-) Skal bare putte nedi ei ekstra bukse til meg sjøl. Men føler så innmari at det er noe jeg har glemt! Det er så lite oppi... Syns å huske at jeg neste sprengte den lille trillekofferten sist. Skjønner ikke...
Husket tingene til babyen? ;p Hadde vært typisk meg å pakke til meg selv, og glemme alt til baby. Eller glemme toalettmappe.

Husket tingene til babyen? ;p Hadde vært typisk meg å pakke til meg selv, og glemme alt til baby. Eller glemme toalettmappe.
Haha:- ) Her hadde nok vært mer sannsynlig om jeg glemte mine egne ting... Har pakket to skift til baby- et i 50 og et i 56. Tynn og tykk lue, varme ull-labber, hekla ullteppe og en smokk. Toalettmappa er på plass, men må huske å fylle sjampo og balsam på småflasker og legge nedi. Til meg sjøl ellers har jeg pakka to luftige bukser, to elastiske singleter, to ammebher, sokker, en lang cardigan, ammeinnlegg (engangs og ull), innesko som kan dusjes med, syrlige drops, lactulose og paracet. Har også lagt oppi en liste med ting som skal pakkes når vi drar: mobil/lader, helsekortet, kamera og boka jeg holder på med. Kan jo være det blkr fullt når jeg får stappa oppi det siste:-):-)

Wææ, nå må jeg få gjort det altså. Sist kom lille 35+4 - og jeg er jo så langt på vei i morgen. Skjønner ikke hva jeg utsetter for :p
Hehe, ja da er det nok lurt å få det unnagjort :) Hehe, nei jeg skjønner heller ikke, har bare utsatt og utsatt :p men var godt å være ferdig nå! Mangler ett par småting, men det skal jeg kjøpe i mårra :-)

Er bare så klar for å bli ferdig nå. Fy så sliten jeg er og hemma :P savner trening og hest så sykt mye også. Å gleder meg sånn å se babyen min ❤️

Idag våknet jeg av noe som minnet meg om rier, kjente de ble sterkere og kom oftere.. Forskjellen fra forrige graviditeten var at nå kjente jeg de også i ryggen. Det ga seg etterhvert, men kjente jeg fikk panikk.. Hun må vente til ihvertfall 2. desember!

Enda våken. Hat hatt besøk av ei venninne. Mannen har vært på julebord. Har vært redd for at jeg har glemt følelsen av mensensmerter/murringene. .. i kvel har det vært stikkinger til de grader, og kynnere.... og plutselig så husket kroppen min.... jeg fikk enn sånn følelse som jeg bruker å få før murringene...kom som skudd fra åpen himmel. Satt å slappet totalt av og ble litt målløs plutselig.

Mannen har sovna.. jeg er enda våken. Snøen legget seg fint ute nå. Gleder meg til i morgen. 1 mnd til termin.

Enda våken. Hat hatt besøk av ei venninne. Mannen har vært på julebord. Har vært redd for at jeg har glemt følelsen av mensensmerter/murringene. .. i kvel har det vært stikkinger til de grader, og kynnere.... og plutselig så husket kroppen min.... jeg fikk enn sånn følelse som jeg bruker å få før murringene...kom som skudd fra åpen himmel. Satt å slappet totalt av og ble litt målløs plutselig.

Mannen har sovna.. jeg er enda våken. Snøen legget seg fint ute nå. Gleder meg til i morgen. 1 mnd til termin.

Gratulere med en mnd til til termin :D Wiii!!!

Kjenner følelsen med disse mensmurringene. Har våknet av dem noen netter nå. Er sånn før mens følelse her. Får litt angst, kjenner å vondt det er å tenker på hva som kommer. Men ingen vei tilbake nå ;)

Håper du sovna til slutt og har fått sove godt :)

Idag våknet jeg av noe som minnet meg om rier, kjente de ble sterkere og kom oftere.. Forskjellen fra forrige graviditeten var at nå kjente jeg de også i ryggen. Det ga seg etterhvert, men kjente jeg fikk panikk.. Hun må vente til ihvertfall 2. desember!
Send det hitover, please:)

Gratulere med en mnd til til termin :D Wiii!!!

Kjenner følelsen med disse mensmurringene. Har våknet av dem noen netter nå. Er sånn før mens følelse her. Får litt angst, kjenner å vondt det er å tenker på hva som kommer. Men ingen vei tilbake nå ;)

Håper du sovna til slutt og har fått sove godt :)
Sovnet! Og våknet NÅ! Vært på do 1000 ganger i natt! Men sov til nå! Kl er jo straks 10!!!! :)

Vet ikke hvorfor det er sånn. Men kraftig ryggmasasje kan vær effektivt. Nå har jeg sitta å fått hard massasje i korsryggen og hompa og rulla hofter på treningsballen min. Å nå har jeg menssmerter som går ned i beina. Hmm...

Jeg lurer på en ting. Jeg har noen smerter som kommer innimellom når jeg sitter. Føles ut som noen river i innvollene mine nederst i magen, og bak i rompa av alle plasser :p Veldig ubehagelig, og må bevege meg forsiktig når det kommer, for ellers gjør det vondt.
Hva kan det være?

Synes det bare kan bli leggetid nå. Kan jo alltids legge meg nå, men da risikerer jeg å våkne alt for tidlig i morgen tidlig :p

Synes det bare kan bli leggetid nå. Kan jo alltids legge meg nå, men da risikerer jeg å våkne alt for tidlig i morgen tidlig :p
Hehe, jeg er straks klar for sengen, har funnet ut det at hvis jeg legger meg tidligere blir dagene kortere og jeg nærmer meg fødsel raskere. Men her starter alle morninger senest kvart over 7 uansett da jeg må sende 1.klassingen av gårde, så jeg er ikke plaget av å kunne våkne for tidlig :p

Har en snill man som skal vaske golvene idag :-) Jeg vasket støv, bytta gardiner og pynta til jul på fredag, så da gjenstår bare gulvet. Godt jeg er ferdig, for er ikke i form idag :/

Back
Topp