Skravletråd

Uff er nok vanlig å drømme at man glemmer av babyen eller ikke får til.

Faktisk ikke hatt noen sånne denne gang, men husker sist at jeg drømte ofte at jeg glemte at jeg hadde baby. Glemte babyen igjen på butikken, eller dro på kjøpesenter mens babyen lå hjemme og sov osv. Men vi alle vet jo at det skjer jo aldri :D
Ja, jeg glemmer mye, men babyen hadde jeg nok aldri glemt. :D Men rart hvordan drømmer føles virkerlige av og til. :p

Er nok ganske normalt nå på slutten ja :) hatt endel av det selv. Særlig på natta. Våkner faktisk av det, antar at det er modning. Er jo snart bare en mnd igjen. Så er jo mye koppen skal forberede seg til nå :) tror ikke du trenger å bekymre deg.
Godt å høre. Får litt panikk her også xD skjer så mye der nede og i ryggen og i magen nå... mister litt kontroll

Når dere først snakker om drømmer.. på det lille jeg har sovet i natt har jeg hatt to rare drømmer. Ene var at butikksjefen på søsterbutikken var utro mot mannen si med hennes verste fiende... og den andre var ganske kul egentlig... jeg drømte jeg var på london tur med shnuppa mi i magen og den andre shnuppa i bånd. Hunden... som vel og merke gikk eksemplarisk uten bånd, ved siden av meg. Og fly det var ingen problem.. hun var pro.

Og min ungdomsforelskelse var der. Fy flate så godt det var å brife med stor mage, værdens deiligste hund og at valget var riktig på mannen min. Haha.. litt av noen følelser man får i drømmene.

O crapy time akkurat nå! Men elsker livet mitt og det flotte det gir meg. Jubler litt i skravlletråden vår.

Flere som er sykemeldt frem til permisjon? Hva gjør dere på om dagene? Jeg holder på å gå på veggene snart! Kan ikke gå noe særs med turer heller for sliter sånn med rygg og bein nå i graviditeten.. Og døgnrytmen er på ville veier, kan sitte oppe til 04.30 om natta og sove til 12.30 om dagen. For noe shit.. Flere enn meg som har det slik eller?

Jordmor time kl 09 gleder meg til å få den overstått! Vil hjem å sove mer og syns synd på meg selv!

Flere som er sykemeldt frem til permisjon? Hva gjør dere på om dagene? Jeg holder på å gå på veggene snart! Kan ikke gå noe særs med turer heller for sliter sånn med rygg og bein nå i graviditeten.. Og døgnrytmen er på ville veier, kan sitte oppe til 04.30 om natta og sove til 12.30 om dagen. For noe shit.. Flere enn meg som har det slik eller?
Jeg har det akuratt likt. Like sint er jeg hver dag og når jeg våkner mellom 12 og 13. Setter vekkerklokka på kl10-11, men er fæl med å slå den av og sove videre. Holder på å bli galen av at jeg snur det og ikke sovner mellom 2 og 5. Klarer av å til å komme meg opp til nprmal tid, men får kanskje ikke sove alikevell på kvelden.

Er sykemeldt i 3 uker før. Ei uke er gått. 2 igjenm så langt har det gått til sofasliting. Har gjort ferdig gravid albumet med det som kan gjøres. Men er så sliten og utmattet. Føler meg skikkelig utbrent. Har bekkenplager så klarer å gå.. miiiinimalt! Så sover fra 10-8 og igjen en gang på dagen på 1-3 timer. Har så lite energi.

Julekortene er lagt i konvolutt og klar til sending og julegavene pakket inn.

Mannen har hatt bursdag denne uka.. så en dag til kakebaking. (Klarer ikke stå så lenge) og en dag til å spise ute.

Er ikke det store som skjer her. Vasket klær og sånt. Men nå tror jeg ikke det er mer å vaske snart. ..

Vurderer å se serie men bli så sliten i nakken å sitte å se på tv.

Jeg har det akuratt likt. Like sint er jeg hver dag og når jeg våkner mellom 12 og 13. Setter vekkerklokka på kl10-11, men er fæl med å slå den av og sove videre. Holder på å bli galen av at jeg snur det og ikke sovner mellom 2 og 5. Klarer av å til å komme meg opp til nprmal tid, men får kanskje ikke sove alikevell på kvelden.
Gørr kjedelig når det er slik :/
Ja slik er det med meg også, har vært flere ganger jeg har vært oppe grytidlig, og har tenkt at da kommer jeg til å få sove tidlig på kvelden og få tilbake døgnrytmen. Men neida, får ikke sove og kommer meg liksom ikke ut av det.

Er sykemeldt i 3 uker før. Ei uke er gått. 2 igjenm så langt har det gått til sofasliting. Har gjort ferdig gravid albumet med det som kan gjøres. Men er så sliten og utmattet. Føler meg skikkelig utbrent. Har bekkenplager så klarer å gå.. miiiinimalt! Så sover fra 10-8 og igjen en gang på dagen på 1-3 timer. Har så lite energi.

Julekortene er lagt i konvolutt og klar til sending og julegavene pakket inn.

Mannen har hatt bursdag denne uka.. så en dag til kakebaking. (Klarer ikke stå så lenge) og en dag til å spise ute.

Er ikke det store som skjer her. Vasket klær og sånt. Men nå tror jeg ikke det er mer å vaske snart. ..

Vurderer å se serie men bli så sliten i nakken å sitte å se på tv.
Du har da fått gjort mer enn meg hvertfall :p hehe! Kanskje jeg skal pakke inn julegavene jeg også så jeg er ferdig med det. Huff bekkenplager har jeg ikke, enda hvertfall. Høres ikke godt ut. Utrolig kjedelig med lite energi, føler meg helt tappa for energi enda jeg ikke gjør på noe.

Du har da fått gjort mer enn meg hvertfall :p hehe! Kanskje jeg skal pakke inn julegavene jeg også så jeg er ferdig med det. Huff bekkenplager har jeg ikke, enda hvertfall. Høres ikke godt ut. Utrolig kjedelig med lite energi, føler meg helt tappa for energi enda jeg ikke gjør på noe.
Skal tro hvor sliten jeg blir i dag... xD men kiropraktor, sykehuset, bassengtrening. Blir jo å sove som en baby i kveld (eller tidligeee) hahah. Ikke gjort så mye på en dag.

I gang med å pakke koffert som jeg skal ha med meg hjem til "jul" :P så jeg har stabile sjåfører til føden.
Åsså må jeg pakke fødebag ferdig, skulle fått vaska og støvsuge bilen også. Men det skjer ikke at jeg gjør med min rygg og bekken. Så hjem en tur til foreldre i helga og fri til lillebror om litt hjelp :)

Våknet brått av at dattera mi skreik (drømte), reiste meg så fort opp at jeg fikk en vond sviende smerte i ribbeina :O Uff..

Back
Topp