Skravletråd

Ble oppringt av sykehuset i går. De vil ha meg inn på kontroll og diskutere om det kanskje er best å ta ut lillegutt før man vanligvis gjør det. Skummelt, men skal samtidig bli godt å få en dato og forholde seg til:)

Ble oppringt av sykehuset i går. De vil ha meg inn på kontroll og diskutere om det kanskje er best å ta ut lillegutt før man vanligvis gjør det. Skummelt, men skal samtidig bli godt å få en dato og forholde seg til:)

Så spennende da :) håper de finner ut noe lurt og du får noe å forholde deg til. Lettere å holde ut den siste biten da :)

Da var soverommet ryddet og støvsuget, skiftet på senga, gangen og kjøkkenet støvsuget, kjøkkenet rent og ryddig, gått ut med søpla, brettet sammen klær og satt på en ny maskin med klær. Må si meg fornøyd med det, er helt utslitt :p

Da var soverommet ryddet og støvsuget, skiftet på senga, gangen og kjøkkenet støvsuget, kjøkkenet rent og ryddig, gått ut med søpla, brettet sammen klær og satt på en ny maskin med klær. Må si meg fornøyd med det, er helt utslitt :p
Det var ikke måte på :i så flink du er! Bare å komme hit og gjøre det samme :p

Skulle önske gubben kunne ta med seg kompisen en tur på byn så jeg får tv'n for meg selv, de sitter og ser på the big brain theori. boooring

Er hos mamma å de, men de er ikke hjemme. Men mamma har satt skal vi danse og et par andre ting på opptak. Så da kan jeg ikke se på andre kanaler enn de som det er satt opptak på! Kjeeeeedelig!!

Oj. Spennende :) jeg får dato imorgen :D gleder og gruer meg ;)

Hmmm...første modningstegn eller bare mørbanket?
Klarte å falle i en glatt trapp igår, gikk fint med småen, men mamma er blå på rumpe, legg og arm. Men idag har jeg hatt masse tak i korsryggen. Er usikker på om det er småen som sparker på ømme og stive muskler, eller de første modningstegnene. Får se hva natten bringer :)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Hmmm...første modningstegn eller bare mørbanket?
Klarte å falle i en glatt trapp igår, gikk fint med småen, men mamma er blå på rumpe, legg og arm. Men idag har jeg hatt masse tak i korsryggen. Er usikker på om det er småen som sparker på ømme og stive muskler, eller de første modningstegnene. Får se hva natten bringer :)
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Ta det rolig. Trenger ikke å kjøre rally i trappene. Hvordan gikk natten?

Jeg har vært nede siden 8 tiden.. og har enda ikke sett noe til hunden.. syvsover.... kl er 12.30... må hun ikke på do snart?

Back
Topp