Vi skal på kidsexpo. Blir sikkert ikke alene der så jeg kommer til og gå rundt og koke av sinne....Noen dere nien planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal på kidsexpo. Blir sikkert ikke alene der så jeg kommer til og gå rundt og koke av sinne....Noen dere nien planer for dagen?
Pust dypt.Vi skal på kidsexpo. Blir sikkert ikke alene der så jeg kommer til og gå rundt og koke av sinne....
Hjalp ikkePust dypt.
Ble oppringt av sykehuset i går. De vil ha meg inn på kontroll og diskutere om det kanskje er best å ta ut lillegutt før man vanligvis gjør det. Skummelt, men skal samtidig bli godt å få en dato og forholde seg til
Det var ikke måte på :i så flink du er! Bare å komme hit og gjøre det sammeDa var soverommet ryddet og støvsuget, skiftet på senga, gangen og kjøkkenet støvsuget, kjøkkenet rent og ryddig, gått ut med søpla, brettet sammen klær og satt på en ny maskin med klær. Må si meg fornøyd med det, er helt utslitt
Oj. Spennende jeg får dato imorgen gleder og gruer megBle oppringt av sykehuset i går. De vil ha meg inn på kontroll og diskutere om det kanskje er best å ta ut lillegutt før man vanligvis gjør det. Skummelt, men skal samtidig bli godt å få en dato og forholde seg til
Må si du har vært flink og effektivDa var soverommet ryddet og støvsuget, skiftet på senga, gangen og kjøkkenet støvsuget, kjøkkenet rent og ryddig, gått ut med søpla, brettet sammen klær og satt på en ny maskin med klær. Må si meg fornøyd med det, er helt utslitt
Kan du ikke ? Her kan vi se på andre ting selvom det blir tatt opptak hvertfall.Er hos mamma å de, men de er ikke hjemme. Men mamma har satt skal vi danse og et par andre ting på opptak. Så da kan jeg ikke se på andre kanaler enn de som det er satt opptak på! Kjeeeeedelig!!
Lykke til jeg tror ikke jeg får dato før et par dager etter, tror de må ha møte med overlegen først, men det er i gang ihvertfallOj. Spennende jeg får dato imorgen gleder og gruer meg
Takk så dårlig jeg er om dagen håper jeg datoen ikke er om så altfor lenge .Lykke til jeg tror ikke jeg får dato før et par dager etter, tror de må ha møte med overlegen først, men det er i gang ihvertfall
Føler meg lurt... her lå jeg for noen få strakser siden...
Min skal helst ligge på føttene mine! Sitter å stirrer på meg og håper at jeg skal legge føttene opp i sofaen. (ja, det er en liten hund.)Haha hunder altså, de skal alltid legge seg der hvor du lå
Ta det rolig. Trenger ikke å kjøre rally i trappene. Hvordan gikk natten?Hmmm...første modningstegn eller bare mørbanket?
Klarte å falle i en glatt trapp igår, gikk fint med småen, men mamma er blå på rumpe, legg og arm. Men idag har jeg hatt masse tak i korsryggen. Er usikker på om det er småen som sparker på ømme og stive muskler, eller de første modningstegnene. Får se hva natten bringer
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app