Lå med hånda på magen og plutselig kjente jeg en bitte liten hånd der inne som kom å strøk på hånden min
Herlige lille babyen min! Blir sæ rørt at jeg begynner å grine <3
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aww.Lå med hånda på magen og plutselig kjente jeg en bitte liten hånd der inne som kom å strøk på hånden minHerlige lille babyen min! Blir sæ rørt at jeg begynner å grine <3
Det lurer jeg også på?Aww.Hvordan kjenner du forskjell på fot og hånd? Føler det er så vanskelig. :/
Aww.Hvordan kjenner du forskjell på fot og hånd? Føler det er så vanskelig. :/
Spør kanskje dumt, men er det mer sjangs for en stjernekikker om babyen ligger i seteleie frem til fødselen?Eg har gått å gledet meg til fødselen, men kjenner jeg gruer meg nå etter jormor sa at hun ligger feil vei og at hun med stor sjangs vrir seg feilda. Så er stor sjans for at jeg får en stjernekikkertfødsel til.
Ååååh, så koselig<3Lå med hånda på magen og plutselig kjente jeg en bitte liten hånd der inne som kom å strøk på hånden minHerlige lille babyen min! Blir sæ rørt at jeg begynner å grine <3
Stjernekikker, hva vil det si, at fjeset er evndt opp? Er det farlig a? Veit jentungen gjorde det, men de bemerket det ikke annet enn at hun så oppover. Tror den her fjerten gjør det ogsåSpør kanskje dumt, men er det mer sjangs for en stjernekikker om babyen ligger i seteleie frem til fødselen?
Ansiktet opp ja. Om det er farlig, eller mer strevsomt med slike fødsler vet jeg ikke.Stjernekikker, hva vil det si, at fjeset er evndt opp? Er det farlig a? Veit jentungen gjorde det, men de bemerket det ikke annet enn at hun så oppover. Tror den her fjerten gjør det også
Ikke som jeg har hørt. Stjernekikkert er når de lgger med hodet ned, men i steden for å komme med bakhodet først kommer de med pannen i været. Det utgjør en mye større hodeomkrets og kan gjør at fødselen kan bli tøffere. Er større sjangs for instrumentell forløsning og at fødselen varer mye lengre. Bakhodet er med mye mer på å åpne livmorhalsen , mens en nesevisr fødsel klarer ikke å gi det trøkket på livmorhalsen som igjen gjør at åpningsfasen kan ta mye lengre tid pga dårligere rier. Så kjenner jeg ikke er særlig høy i hatten til å gjennomføra en til sånnen fødsel. Har fått store skader fra sist fødsel pga det. Så fikk beskjed at nå venter de mest sannsynlig ikke like lenge før de setter vakuum og klipperSpør kanskje dumt, men er det mer sjangs for en stjernekikker om babyen ligger i seteleie frem til fødselen?
Lå med hånda på magen og plutselig kjente jeg en bitte liten hånd der inne som kom å strøk på hånden minHerlige lille babyen min! Blir sæ rørt at jeg begynner å grine <3
Oi, så heldig du var. Jeg kjenner ikke helt hva jeg tar på noen ganger. Er det en rygg eller hodet eller rompa? Det vet jeg aldri når det buler ut![]()
Såpass ja. Da skjønner jeg at du ikke ønsker en slik fødsel igjen! Visste ikke at det var så mye forskjell hvis hodet kom andre veien.Ikke som jeg har hørt. Stjernekikkert er når de lgger med hodet ned, men i steden for å komme med bakhodet først kommer de med pannen i været. Det utgjør en mye større hodeomkrets og kan gjør at fødselen kan bli tøffere. Er større sjangs for instrumentell forløsning og at fødselen varer mye lengre. Bakhodet er med mye mer på å åpne livmorhalsen , mens en nesevisr fødsel klarer ikke å gi det trøkket på livmorhalsen som igjen gjør at åpningsfasen kan ta mye lengre tid pga dårligere rier. Så kjenner jeg ikke er særlig høy i hatten til å gjennomføra en til sånnen fødsel. Har fått store skader fra sist fødsel pga det. Så fikk beskjed at nå venter de mest sannsynlig ikke like lenge før de setter vakuum og klipper![]()
Sign. Stjernekikker her også. Hard fødsel og revna fra halsen til nakken.... Ønsker ikke det igjen!Ikke som jeg har hørt. Stjernekikkert er når de lgger med hodet ned, men i steden for å komme med bakhodet først kommer de med pannen i været. Det utgjør en mye større hodeomkrets og kan gjør at fødselen kan bli tøffere. Er større sjangs for instrumentell forløsning og at fødselen varer mye lengre. Bakhodet er med mye mer på å åpne livmorhalsen , mens en nesevisr fødsel klarer ikke å gi det trøkket på livmorhalsen som igjen gjør at åpningsfasen kan ta mye lengre tid pga dårligere rier. Så kjenner jeg ikke er særlig høy i hatten til å gjennomføra en til sånnen fødsel. Har fått store skader fra sist fødsel pga det. Så fikk beskjed at nå venter de mest sannsynlig ikke like lenge før de setter vakuum og klipper![]()