Skravletråd

Har vaska alt av baby tøy nå, begynt å pakke føde bagen :P

Å gjør klar senga helt kommer jeg til å gjøre når vi går inn i desember :) trenker at det er mest sannsynlig den mnd han komme :)

Oppi fødebagen har jeg

- engangs ammeinnlegg
- store bind
- ull amme innlegg
- ull singlett
- tre amme singletter
- 2 store gode bukser
- tannbørste til sambo å meg
- mild deo
- mild såpe
- vannfast maskara
- ny Hårbørste
- sjampo
- litt romslige gamle truser så jeg kan kaste de Ettervært

Skal pakke oppi litt mer til sambo i tilfelle vi får familie rom eller får dra på pasient hotell.
Burde vel pakke bagen snart jeg og ;)
Men er litt treg der .

Burde vel pakke bagen snart jeg og ;)
Men er litt treg der .

Hehe, ja det er godt med alt som er gjort. Tenker selv at man vet jo ikke noe egentlig fra nå og utover. Kan jo ende på sykehus og da er det godt å ha bagen klar. Men havner ca en ting oppi der i uka :P så går ikke fort akkurat.

Go natt søte damer <3 dere er gode å ha alle sammen!! :)

God natt ja, folkens :)

Våknet for en liten stund siden av at jeg måtte på do og trodde jeg var lys våken. Men er visst trøtt så skal sove mer :D

Farlig å sitte oppe om natta! Nettshoppa nettopp klær til babyen for 1600,- !! :D Bestilte alt i str 62 og 68, siden vi har nok i 50 og 56 :-)
Hadde utrolig mye fint der :D For dere som lurer på hvilken butikk, søk på : no.nameit.com

Farlig å sitte oppe om natta! Nettshoppa nettopp klær til babyen for 1600,- !! :D Bestilte alt i str 62 og 68, siden vi har nok i 50 og 56 :-)
Hadde utrolig mye fint der :D For dere som lurer på hvilken butikk, søk på : no.nameit.com

Ligger nå her våken i senga. Ikkr lett å sove når lillegull har sin egen lille fotball turnering i magen.. Trenger å sove!!
Så koseligt å bruka tida på klær :)

Den butikken er skummel! :P Men mye fint ja :D Godt å kjøpe litt større størrelser når du har mye i de minste størrelsene. :)

Har faktisk utrolig mye klær fra 50-68 :P så her trengs ikke shoppes på veldig lenge :P fint med venninner som kommer med det ene lasset etter det andre ;) å har til nå fått mye gaver også. Kommer ikke til å trenge å shoppe noe, blir bare vis jeg har lyst eller finne jeg liker :P

Dumt, for vet barnashus har helt nede i 32 i prematrut tøy, så teit om dem ikke selger de små størrelsene på nettet også.
Var å spurte på et senter. Var en butikk som hadde en bitte liten kasse med noe få i str 44. Har fått i gave fra ei vennine det var fra barnashus i str 44. Men veldig få som har det. På nettet fant jeg: www.ulliver.no . Ellers er str 50 somregel minste de har ja.

Var å spurte på et senter. Var en butikk som hadde en bitte liten kasse med noe få i str 44. Har fått i gave fra ei vennine det var fra barnashus i str 44. Men veldig få som har det. På nettet fant jeg: www.ulliver.no . Ellers er str 50 somregel minste de har ja.

Så frustrerende at det er så lite å få tak på da. Uff.. Ikke så uvanlig at man trenger små størrelser til disse babyene. Har flere venninner som har fått tidlig. Å det var kjempe vanskelig å finne i butikk til og med.

Så frustrerende at det er så lite å få tak på da. Uff.. Ikke så uvanlig at man trenger små størrelser til disse babyene. Har flere venninner som har fått tidlig. Å det var kjempe vanskelig å finne i butikk til og med.
Veldig veldig lite utvalg. Å her er det ingen butikker med klær som bare er til premature babyer heller

Ligger nå her våken i senga. Ikkr lett å sove når lillegull har sin egen lille fotball turnering i magen.. Trenger å sove!!
Så koseligt å bruka tida på klær :)
Hehe ja da er det ikke lett å sove nei! Her er det på samme viset, reine boksekampen i magen på nattestid :p
Ja er jo såå gøy å kjøpe til veslemor! Også er ho enda ikke kommet, lurer på hvordan det blir når ho blir født. Kommer sikkert til å bli blakk på hele greia :p

Den butikken er skummel! :p Men mye fint ja :D Godt å kjøpe litt større størrelser når du har mye i de minste størrelsene. :)
VELDIG skummel :p Farlig for lommeboka :p Ja er greit å ha litt i større størrelser også, fant så mye fint, så måtte bare ha det. Så da ble det i litt større størrelser. Har ikke lyst å ende opp med at mye ikke blir brukt. :)

Back
Topp