Skravletråd

Jeg har vært nede siden 8 tiden.. og har enda ikke sett noe til hunden.. syvsover.... kl er 12.30... må hun ikke på do snart?

Hehe, høres kjent ut :P min er sånn at vis man sover godt så skal han ut gry tidlig på do. Å når jeg våkner tidlig, ligger han å drar seg til langt på dag.

Jeg har vært nede siden 8 tiden.. og har enda ikke sett noe til hunden.. syvsover.... kl er 12.30... må hun ikke på do snart?
Rart hvor lenge de kan holde seg hvis de bare ligger i ro. :p Eller hvis det regner da. ;) Men her kommer hunden i stuen så snart jeg står opp, for hun er så klengete for tiden. :p

Ta det rolig. Trenger ikke å kjøre rally i trappene. Hvordan gikk natten?
Natten kom og gikk uten mye søvn, men ingen ekstra smerter. Småen har hatt fest i magen, og takene gav seg. Så var nok bare muskelkramper. Nei, rally driver vi ikke med i trappene her heller, var jobbrelatert :p

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Hehe, høres kjent ut :P min er sånn at vis man sover godt så skal han ut gry tidlig på do. Å når jeg våkner tidlig, ligger han å drar seg til langt på dag.
Var ikke mye liv der opp nei. Tok en sjekk når jeg skulle sette på vaskemaskinen... lå klar i kosestilling! Sååå trøtt

Rart hvor lenge de kan holde seg hvis de bare ligger i ro. :p Eller hvis det regner da. ;) Men her kommer hunden i stuen så snart jeg står opp, for hun er så klengete for tiden. :p
Regn er totalt ukult! Mi må ha regnjakke for å gå ut. Og håndkle når hun kommer inn. Ellers furter hun. Fant et bilde.

Vedlegg

• 1415883719710.jpg
    1415883719710.jpg
    51,8 KB · Visninger: 22
Herlighet! Noen folk er så dumme at jeg vet ikke annet enn å flire..! :P kom på busstoppet idag på skolen, det stod en del folk der, men på benken satt en jente og en annen jente stod vedsiden av, og hun hadde plassert veska si på den resterende plassen på benken. Jeg stiller meg rett foran henne, men ikke søren om hun har tenkt å flytte på veska si eller spørre om jeg vil sitte. Akkurat da gikk det greit å stå, hvis ikke hadde jeg rett og slett bare flytta på vesken selv og satt meg. MEN, jeg hadde fryktelig lyst å si til henne at jeg syntes synd i henne som hadde en VESKE å bære på :p

Herlighet! Noen folk er så dumme at jeg vet ikke annet enn å flire..! :P kom på busstoppet idag på skolen, det stod en del folk der, men på benken satt en jente og en annen jente stod vedsiden av, og hun hadde plassert veska si på den resterende plassen på benken. Jeg stiller meg rett foran henne, men ikke søren om hun har tenkt å flytte på veska si eller spørre om jeg vil sitte. Akkurat da gikk det greit å stå, hvis ikke hadde jeg rett og slett bare flytta på vesken selv og satt meg. MEN, jeg hadde fryktelig lyst å si til henne at jeg syntes synd i henne som hadde en VESKE å bære på :p
Hvorfor gjordet du ikke det. Jeg hadde gjort det på trass xD

Hehe nei, jeg antar jeg bare var i godt humør. :p Er bare så latterlig hvor lite folk bryr seg idag..!
Folk er så teite. Sånn som når folk mister noe.. mange som ignorerer det. Bare står å stirrer. Jeg tar det opp eller sier i fra. Folk blir alltid så glade for dem får det ikke med seg. Er jo snakk om vennlighet og folkeskikk. Omsorg for hverandre.

Enkelte folk altså :p Har faktisk opplevd på bussen også at folk bruker et bussete til veska si når det er lite sitteplasser. Ikke snakk om å flytte tingene sine så andre folk får sitte nei :p

Nei. Forstår ikke alltid hvor høfligheten, oppdragelsen eller det å ta hensyn kor den delen er hos mang av og til.

Har endel menssmerte nederst i magen, hatt det i flere dager nå. Er dette normalt ? Er redd det er starten på noe, har ikke termin før 25.Desember. Men vil helst at ho skal holde seg inne til januar :-)

Har endel menssmerte nederst i magen, hatt det i flere dager nå. Er dette normalt ? Er redd det er starten på noe, har ikke termin før 25.Desember. Men vil helst at ho skal holde seg inne til januar :-)

Er nok ganske normalt nå på slutten ja :) hatt endel av det selv. Særlig på natta. Våkner faktisk av det, antar at det er modning. Er jo snart bare en mnd igjen. Så er jo mye koppen skal forberede seg til nå :) tror ikke du trenger å bekymre deg.

Drømte i natt at jeg hadde fått baby, men han gikk 5 timer uten mat, fordi jeg glemte meg ut. :( Og bleieskift fikk jeg heller ikke til. :(

Drømte i natt at jeg hadde fått baby, men han gikk 5 timer uten mat, fordi jeg glemte meg ut. :( Og bleieskift fikk jeg heller ikke til. :(
Uff er nok vanlig å drømme at man glemmer av babyen eller ikke får til.

Faktisk ikke hatt noen sånne denne gang, men husker sist at jeg drømte ofte at jeg glemte at jeg hadde baby. Glemte babyen igjen på butikken, eller dro på kjøpesenter mens babyen lå hjemme og sov osv. Men vi alle vet jo at det skjer jo aldri :D

Back
Topp