ligger alt på sofan og sløøøøøver.. føler meg bra nå.. bare sulten!!Hehe ja da blir du nok godt sliten, skal få sove godt inatt du da med alt det på planen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ligger alt på sofan og sløøøøøver.. føler meg bra nå.. bare sulten!!Hehe ja da blir du nok godt sliten, skal få sove godt inatt du da med alt det på planen
Hehe, tenker det var deilig etter mye på planenligger alt på sofan og sløøøøøver.. føler meg bra nå.. bare sulten!!
Treningsball er gull! Husker ikke hvorfor jeg kjøpte den men var rett før jeg ble gravid. Havnet på loftet xD.Skal så kjøpe en sånn stor trenings ball i dag. Tenker det må være godt å sitte på å vugge så bekkenet får bedre avlasting. Å ja en sånn tre dings, til å massere med. Så kan sambo bruke den siden han får så vondt i hendene av å massere meg "stakkars"
Treningsball er gull! Husker ikke hvorfor jeg kjøpte den men var rett før jeg ble gravid. Havnet på loftet xD.
Kom ned når jeg ble gravid. Skulle bare teste. Og har vært nede siden. Brukes ofte. Gjerne til tv titting da alt gjør vondt. Uten den hadde jeg ikke klart å fungere i det hele tatt.
Tror nok dem setter pris på å ha jenta si hjemme. <3Så bra da skal jeg garantert investere i det! Tenker at når fødsel begynner, kan den være god å ha hjemme mens man venter på at ting skal komme skikkelig i gang Hihi.. Stakkars foreldra mine, jeg kommer med en hau av utstyr og skal bo i 2-3 uker i det lille huset dems.
Tror nok dem setter pris på å ha jenta si hjemme. <3
Skal så kjøpe en sånn stor trenings ball i dag. Tenker det må være godt å sitte på å vugge så bekkenet får bedre avlasting. Å ja en sånn tre dings, til å massere med. Så kan sambo bruke den siden han får så vondt i hendene av å massere meg "stakkars"
Har fått sopp u underlivet, klør og svir litt. Tok en canesten stikkpille i natt kl 2, og smørte på med krem etterpå. Når klokken var litt over 7 på morgenen, så måtte jeg tisse, og gikk på do. Men såg i do etterpå, og da låg det litt hvite prikker i urinen, altså fra stikkpillen. Tror ikke det var mye. Men må eg ta ny nå da?
Er fortsatt ikke fri for svi og kløe. Men tar det litt tid kanskje?
Jo står man skal smøre 2-3 ganger daglig i 2 uker. Så det kommer jeg til å gjøre. Men er så lenge siden jeg hadde sopp sist, at jeg husker ikke om den stikkpillen hjalp med en gang eller ikke.Er litt usikker på det, men er det ikke sånn at man skal smøre med kremen mer enn en gang? Hva står det på bruksanvisningen?
Jeg hadde med min på sykehuset forrige gang, mon tro om den er der ennå.....Skal så kjøpe en sånn stor trenings ball i dag. Tenker det må være godt å sitte på å vugge så bekkenet får bedre avlasting. Å ja en sånn tre dings, til å massere med. Så kan sambo bruke den siden han får så vondt i hendene av å massere meg "stakkars"
Hadde for ikke så lenge siden, synes stikkpillen hjalp ganske fort (Typ etter 2 dager ca) og smurte for sikkerhets skyld 3 ganger om dagen også sjekk din kjære og. Hvis han har røde prikker og det svir på penis så burde han smøres også, ellers kan han smitte deg tilbake. God bedring!Jo står man skal smøre 2-3 ganger daglig i 2 uker. Så det kommer jeg til å gjøre. Men er så lenge siden jeg hadde sopp sist, at jeg husker ikke om den stikkpillen hjalp med en gang eller ikke.
Okei, jeg tok jo den igår, så er vell bare meg som er litt utålmodig Smører meg 3 ganger om dagen også. Skal be han sjekke i mårra, men han har ikke sagt noe. Men skal be han sjekkeHadde for ikke så lenge siden, synes stikkpillen hjalp ganske fort (Typ etter 2 dager ca) og smurte for sikkerhets skyld 3 ganger om dagen også sjekk din kjære og. Hvis han har røde prikker og det svir på penis så burde han smøres også, ellers kan han smitte deg tilbake. God bedring!
Hahaha ja da er vi jammen to! Får verken på meg sokker eller sko og å barbere seg nedentil er jo umulig. De siste gangene har jeg måtte tippe meg frem hahaHjelp hvor jeg gleder meg til magen er mindre. Får nesten ikke på meg sokker :S Skulle rydde opp litt i bushen i dusjen, men det var jo bare å droppe
Hehe, jeg er like treig Pakket den igår, var jammen godt å få stryke det fra listaHar fortsatt ikke pakket sykehusbagen. Hva er det med meg?
Jeg er heller ikke ferdig. Men det nærmer seg Skal bare putte nedi ei ekstra bukse til meg sjøl. Men føler så innmari at det er noe jeg har glemt! Det er så lite oppi... Syns å huske at jeg neste sprengte den lille trillekofferten sist. Skjønner ikke...Har fortsatt ikke pakket sykehusbagen. Hva er det med meg?