~ Skravletråd ~

Jeg har sagt ifra om de som ønsker tilgang så dere burde ha tilgang snart :D

Jeg gleder meg! :D Selv om jeg ikke vet helt hva vi kommer til å snakke om på det skjulte forumet så har vi liksom ventet på dette ;)

Jeg gleder meg! :D Selv om jeg ikke vet helt hva vi kommer til å snakke om på det skjulte forumet så har vi liksom ventet på dette ;)

Jeg også! Går sikkert an å si mer om seg selv på det skjulte forumet :D

Men .. Sommerfuglene? Jeg så du skrev i tråden om skjult gruppe at det var navn som vi hadde stemt frem Stoltmor90.. Når ble dette gjort? Ikke sett noen sånn avstemming jeg...

Sommerfuglene er greit for meg altså, for all del, bare er nysgjerrig og lurer :p

Men .. Sommerfuglene? Jeg så du skrev i tråden om skjult gruppe at det var navn som vi hadde stemt frem Stoltmor90.. Når ble dette gjort? Ikke sett noen sånn avstemming jeg...

Sommerfuglene er greit for meg altså, for all del, bare er nysgjerrig og lurer :p

Dette ble gjort rett før vi nådde 3000 innlegg :)

De som har sendt pm om skjult forum har blitt først opp på lista om dere har dekt de kravene som er blitt stilt av forumansvarlig :) Janet legger dere inn så fort hun kan :)

Fint navn det da :)

Jeg må bare skravle jeg da, så jeg kommer meg inn på den skjulte gruppa... føler jeg har gjort dette før... haha.

Ja, det blir bra med skjult gruppe! Må bare vente i en mnd og skravle i vei jeg da :D

Mandag! :) Ny uke, nye muligheter!

Hva skal dere denne uka? Inkl helga :)

Mandag! :) Ny uke, nye muligheter!

Hva skal dere denne uka? Inkl helga :)

Jeg skal jobbe mandag, onsdag og torsdag. Teater på tirsdag, og på fredag reiser jeg til fjellet. En helg på hytten <3

Jeg har skrevet svar på treminlistetråden, men vet ikke hvordan jeg kommer opp på selve lista.

Back
Topp