Tosola
Forelsket i forumet
Krysser fingrene for at det er som det skal!Sorry...skrev på dialekt :/
men veit ikke om jeg kan ro meg... har bare en eggleder igjen..
Tosola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det er som det skal!Sorry...skrev på dialekt :/
men veit ikke om jeg kan ro meg... har bare en eggleder igjen..
God måren ka ska dere jenter gjør i dag da ? i dag har mannen bursdag, så han de sove frampå .. Så når eldstegutten står opp ska me laga frokost å vekka pappen så e det middag å kaker senere me familien
Kose dere eg like fotball, heldigvis .. For det gjør mannen ogsåÅh så koselig!
Jeg skal feire bursdagen min med mamma i dag, vi skal spise god tyrkisk mat mens mannen skal til en kamerat å se fotballkamp Syns det er veldig greit for jeg kan ikke fordra fotball
Er det bare meg som er innmari sulten om dagen? da jeg veide meg på morgen veide jeg 1kg mer enn normalt :s håper det bare er vannmengde i kroppen eller noe ellers går det vel litt fort for å være bare 5+2!
Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014
Jeg tror jeg sulter i hjel men når jeg spiser tar jeg et par biter så et eg drap mett!!Er det bare meg som er innmari sulten om dagen? da jeg veide meg på morgen veide jeg 1kg mer enn normalt :s håper det bare er vannmengde i kroppen eller noe ellers går det vel litt fort for å være bare 5+2!
Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014
Jeg tror jeg sulter i hjel men når jeg spiser tar jeg et par biter så et eg drap mett!!
Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Det virker nesten som magn har krype til en peanøttAkkurat sånn er jeg også! Var skikkelig sulten i sted, laget meg en stor god porsjon. Spiste et par biter, og så var jeg mett.. Kjedelig
Jeg har sendt pm til forumansvarlig og lagt igjen en beskjed i tråden hennes men har ikke fått noe svar ennåHar vi fått skjult forum nå? Jeg så en gruppe der oppe som plutselig forsvant?
Jeg har sendt pm til forumansvarlig og lagt igjen en beskjed i tråden hennes men har ikke fått noe svar ennå
Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Ja der var værtfall på tide xD vi ligger vel på 4000 innlegg snart jeg skal sjekkeMen det dukket opp en gruppe som het Sommerfuglene <3 (SKJULT) Tror jeg.. Men så forsvant den. Kanskje det er noe på vei i allefall
Ja der var værtfall på tide xD vi ligger vel på 4000 innlegg snart jeg skal sjekke
Bloggermamma
Termin 01.06.2014