~ Skravletråd ~

God måren :) ka ska dere jenter gjør i dag da ? :) i dag har mannen bursdag, så han de sove frampå .. Så når eldstegutten står opp ska me laga frokost å vekka pappen så e det middag å kaker senere me familien

God måren :) ka ska dere jenter gjør i dag da ? :) i dag har mannen bursdag, så han de sove frampå .. Så når eldstegutten står opp ska me laga frokost å vekka pappen så e det middag å kaker senere me familien

Åh så koselig! :D

Jeg skal feire bursdagen min med mamma i dag, vi skal spise god tyrkisk mat mens mannen skal til en kamerat å se fotballkamp ;) Syns det er veldig greit for jeg kan ikke fordra fotball :P

Da har jeg byttet nick fra ungmor90 til stoltmor90 :D nå skal jeg gå ut en tur å få litt frisk luft for denne støvallergien før meg til å ville fjerne hodet :@ bare nyser å nyser å nyser og klør i halsen er tett fra nesetippen opp til hjernen :O det hjelper ikke å vaske støv annenhverdag lenger nå må det gjøre hver dag :@

Åh så koselig! :D

Jeg skal feire bursdagen min med mamma i dag, vi skal spise god tyrkisk mat mens mannen skal til en kamerat å se fotballkamp ;) Syns det er veldig greit for jeg kan ikke fordra fotball :P
Kose dere :);) eg like fotball, heldigvis .. For det gjør mannen også :)

Er det bare meg som er innmari sulten om dagen? :p da jeg veide meg på morgen veide jeg 1kg mer enn normalt :s håper det bare er vannmengde i kroppen eller noe ellers går det vel litt fort for å være bare 5+2!

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Er det bare meg som er innmari sulten om dagen? :p da jeg veide meg på morgen veide jeg 1kg mer enn normalt :s håper det bare er vannmengde i kroppen eller noe ellers går det vel litt fort for å være bare 5+2!

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014
Jeg tror jeg sulter i hjel men når jeg spiser tar jeg et par biter så et eg drap mett!! :P:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg tror jeg sulter i hjel men når jeg spiser tar jeg et par biter så et eg drap mett!! :p:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Akkurat sånn er jeg også! Var skikkelig sulten i sted, laget meg en stor god porsjon. Spiste et par biter, og så var jeg mett.. :P Kjedelig

Akkurat sånn er jeg også! Var skikkelig sulten i sted, laget meg en stor god porsjon. Spiste et par biter, og så var jeg mett.. :P Kjedelig
Det virker nesten som magn har krype til en peanøtt:P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg er såååå trøtt :( men får ikke sove...så jeg lurer på hvorfor kroppen min ikke kan bestemme seg for om den skal være trøtt eller våken.. ikke begge deler !!!!!!!!!

Her går det maks 2 timer mellom hvert måltid....spiser jeg ikke ofte så blir jeg kjempe kvalm! Men øynene er gjerne mer sulten enn magen. Et par biter så er jeg stapp mett....

Blir så innmari kvalm av folatpillene jeg... ble ikke det sist gang, men nå tar jeg de Gravid-pillene. Forrige gang tok jeg Trio B. Merkelig!

Har vi fått skjult forum nå? Jeg så en gruppe der oppe som plutselig forsvant? :)

Har vi fått skjult forum nå? Jeg så en gruppe der oppe som plutselig forsvant? :)
Jeg har sendt pm til forumansvarlig og lagt igjen en beskjed i tråden hennes men har ikke fått noe svar ennå:(

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg har sendt pm til forumansvarlig og lagt igjen en beskjed i tråden hennes men har ikke fått noe svar ennå:(

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Men det dukket opp en gruppe som het Sommerfuglene <3 (SKJULT) Tror jeg.. Men så forsvant den. Kanskje det er noe på vei i allefall :)

Men det dukket opp en gruppe som het Sommerfuglene <3 (SKJULT) Tror jeg.. Men så forsvant den. Kanskje det er noe på vei i allefall :)
Ja der var værtfall på tide xD vi ligger vel på 4000 innlegg snart :P jeg skal sjekke :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg har sagt ifra om de som ønsker tilgang så dere burde ha tilgang snart :D

Der har jeg også sendt PM :) Når vi får tilgang, hvor kommer det skjulte rommet opp? Øverst på juni14 rommet eller?

Back
Topp