~ Skravletråd ~

Jeg plukket med meg et middagshefte på Kiwi i går og der fant jeg en fin grateng som jeg lagde til middag i går. Anbefaler det heftet! Ellers pannekaker, laks og ris, kjøttkaker og poteter, kylling og pasta, Taco, pizza... Blir laks her i dag :)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Jeg plukket med meg et middagshefte på Kiwi i går og der fant jeg en fin grateng som jeg lagde til middag i går. Anbefaler det heftet! Ellers pannekaker, laks og ris, kjøttkaker og poteter, kylling og pasta, Taco, pizza... Blir laks her i dag :)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
Grateng frister:-) Men har ikke kiwi i nærheten, oppskrift?:-) laks er nammis men har spist fisk hver dag denne uken. Så nå er det tid for kjøtt:-p

Hei junijenter:) fant ut at jeg er gravid i går kveld:D i følge mens er termin 13. juni:D har liksom ikke helt gått opp for meg enda, men gleder meg til å skravle litt med dere framover:)

Hei junijenter:) fant ut at jeg er gravid i går kveld:D i følge mens er termin 13. juni:D har liksom ikke helt gått opp for meg enda, men gleder meg til å skravle litt med dere framover:)
Hei til deg og gratulerer så mye:-D har ikke helt gått opp for meg heller enda :-P

Gratulerer så mye! :D :D Velkommen til juni-gjengen.

Hei damer:-) håper alle har en like fin start på dagen som meg:-D
Er så veldig gla i dag:-D startet dagen med dansing sammen med toåringen min før vi dro avgårde til jobb og bhg:-p nå gleder jeg meg på helg etter å ha jobbet 3ettermiddager og vært på div møter på formidagene, så har kunn møtt mannen og sønnen på morgenen..
Men trenger middagstips?:-) pleier egentlig å ha det klart for hele uken på søndag, men siden vi driver åskal selge huset er det en del andre ting å tenke på:-P
Wok med nudler :D koteletter :D lasagne <3 Ååh nå blei jeg sulten :p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

1380799321465.jpg

Ser du dette? Jeg droppet nøttene siden mannnen ikke tåler det og brukte rømme i stedet for creme fraiche. Veldig greit, men tok litt tid.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 33525

Ser du dette? Jeg droppet nøttene siden mannnen ikke tåler det og brukte rømme i stedet for creme fraiche. Veldig greit, men tok litt tid.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using BV Forum mobile app
Takk:-) den skal prøves:-)
Slapp unna middagslaging da vi ble invitert til foreldrene mine på middag :-)

Noen som ser på fødeavdelingen på FEM? :p

Der var man ferdi ... ho slet litt me å finne fostersekken, trur ho kunne se antydninger til den... så ho e 90 % på at den e innenfor... var litt for tidlig å sjekke... :(
Men ba mæ ringe me en gang æ merka smerta osv... men de hadde ingenting ledig ..hadde ledig 30 oktober... men da e d for sent uansett ... så gadd ikke å ta den..

Sorry...skrev på dialekt :/
men veit ikke om jeg kan ro meg... har bare en eggleder igjen..

Endelig skal vi få ordna dørtelefonen vår :D Tok bare 3 mnd fra vi ringte inn første gang :P

Back
Topp