~ Skravletråd ~

Ett ørlite skravlespørsmål som passer seg bedre her enn til mannen,er så utrolig hard i magen nå,er ikke det veldig tidlig da?Husker det var slik sist også men ikke så tidlig.Djises,det kan bli å tilbringe mye tid på do fremover-sorrry detaljer,men det ekke mulig å spør om dette på en fin måte;-)

Jeg var det her om dagen, men nå er det heller motsatt :P

Huff i natt har det vært brann litt lengre bort i gata her, det har brent i butikken til noen koselige mennesker som åpnet tidligere i år :( Butikken var alt de hadde og de satsa så mye, nå må de bygge det opp igjen.. Huff

Også litt ego fra min side, gu-klinikken jeg skal på ligger rett på andre siden av gata :P

Huff i natt har det vært brann litt lengre bort i gata her, det har brent i butikken til noen koselige mennesker som åpnet tidligere i år :( Butikken var alt de hadde og de satsa så mye, nå må de bygge det opp igjen.. Huff

Også litt ego fra min side, gu-klinikken jeg skal på ligger rett på andre siden av gata :p

Uff, forferdelig med brann. Håper de hadde god forsikring...

Masse lykke til på GU/UL i dag KMB1990 :) :)

Hehe, det høres bra ut! Det er ikke så viktig å vite akkurat hvilket serienummer det er så lenge det er en bra bil.

Peugot er veldig gode biler. Vi har også hatt en peugot :D Kjempefornøyd med den.

Også litt ego fra min side, gu-klinikken jeg skal på ligger rett på andre siden av gata :p

Uff stakkars mennesker :(

men lykek til i dag da:)

Sove sove sove NEEEI tisse tisse tisser:o

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

5+2. ....frykten sniker seg innpå..Tar dopapiret ekstra godt opp i skjeden, og studerer det etterpå.. Hvitt og fint... Kjenner på brystene- de er fortsatt veldig ømme, puhh..... Kniper igjen og skyver vekk frykten!! Nå er embryo like stor som er eplefrø ! Og skal bli hele 50cm større<3

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Også litt ego fra min side, gu-klinikken jeg skal på ligger rett på andre siden av gata :P

Så trist da :( må være kjedelig å bygge alt på nytt jo ...

lykke til idag ;)

Flere som bruker forumappen her? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne gruppa. Får bare opp tråder innimellom alle de andre.

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Flere som bruker forumappen her? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne gruppa. Får bare opp tråder innimellom alle de andre.

Jeg bruker den da må du trykke på forum også nyeste termin og bardelgrupoer deretter 2014 også juni :P men hos meg har den klikka :( så jeg må lete etter juni 2014 på siste innlegg :@

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

hos meg får jeg ikke til den appen... møkkaapp.... :( finner ikke gruppen

Tror den er Klikk her og. Når jeg trykker på forum kommer det ikke opp noen ting! :P

Tror den er Klikk her og. Når jeg trykker på forum kommer det ikke opp noen ting! :p

Det blei sånn klikka etter de hadde en oppdatering av selve nettsiden :P hos noen funker det men hos andre ikke håper virkelig de får retta opp i det snart:) hos meg funker det ikke på iphone men på ipadden:O

Ok, jeg har android telefon. Kanskje jeg skal teste nettbrettet. Sånn som det ser ut nå er det jo helt tragisk :confused:

Jeg bruker den da må du trykke på forum også nyeste termin og bardelgrupoer deretter 2014 også juni :P men hos meg har den klikka :( så jeg må lete etter juni 2014 på siste innlegg :@

Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Det nå eg og :( men det går greit det og

Akkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.:):anyone

Back
Topp