Så braa!! Pjoo... Dette kunne blitt en dårlig kveldJaaaa!! Heldigvis går det i reprise til onsdag eller torsdag xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braa!! Pjoo... Dette kunne blitt en dårlig kveldJaaaa!! Heldigvis går det i reprise til onsdag eller torsdag xD
Anse den som reddaSå braa!! Pjoo... Dette kunne blitt en dårlig kveld
Du er ikke den eneste her var jeg lysvåken rett før kl 5. Jeg gadd ikke ligge i senga å vri meg blei jo sulten med en gang også så måtte stå opp å spise frokost og nå sitter jeg her da trøtt som bare detHva er det som skjer...våkner jo supertidlig hver morgen...men dautrøtt er jeg samtidig :/
Der sa du noe men jeg kan det allerede joooo :O haai haha endelig når jentungen sover litt lenger om morran og kan sitte å se på tv eller leke litt for seg selv så mor kan små sove på sofaen NEEEI da bestemmer mor seg for å få en liten en til heie det å elske å være mamma!! Ville aldri byttet det mot noeSkravle skravle..
Jeg også har våknet tidlig de siste morgenene Forberedelser på en liten i huset kanskje?
Aaaaaah jeg kunne egentlig fint klart meg uten det symptomet som får det til å kjennes som om mensen er på vei blir litt nervøs jeg da men heldigvis forsvinner det i skrivende Stund etter jeg har drøkt i meg en banan
Heldigvis er det borte nåEnig!! Synes ikke det er noe kjekt i det hele tatt..
Vakna idag med tett nese og vond hals :/ Åsså på fridagen min !
Håper det ikke blir verre...
Takk <3God bedring<3
Hurra for ny bil der er godt å få litt bevegelse jeg har fryser medlemskapet der jeg trener og går heller noen rolige turer med voffsen enn så lengeNå sitter jeg på treningsstudio. Prøvde meg på den vanlige tirsdagsøkten min. Vanligvis intervaller på mølle. Men hadde bestemt meg for at jeg bare skulle ta rolig gange i dag. He he. Etter 15 min hadde jeg gått ca 1 km. Altså ikke fort i det hele tatt.. Men da sa det stopp. Kvalmen altså.. Jaja. Fikk litt bevegelse på kroppen i allefall.
En liten hvil, og en dusj, så skal jeg ned og signere på kjøp av nybil! <3
Hurra for ny bil der er godt å få litt bevegelse jeg har fryser medlemskapet der jeg trener og går heller noen rolige turer med voffsen enn så lenge