Kommer nok til å savne snus, øl og pepsi max, salami og spekemat. Men er ikke noe problem, for det er verdt det til tusen!
haha me too
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer nok til å savne snus, øl og pepsi max, salami og spekemat. Men er ikke noe problem, for det er verdt det til tusen!
Joda her murrer det godt i korsryggen og magen og kjenner meg litt støl i lysken...kan jo være fordi det prøver å utvide seg
fikk mage tidlig sist så
Begynte faktisk å drikke kaffe sist jeg var gravid.. hehe men etterhvert uti sv.skapet så var kaffe = halsbrann... slet noe voldsom med halsbrann sist :/
Kom jo ei jente med masse hår da...tihi <3
Men drikker ca 2-4 kopper nu om dagen og det blir mindre...
Hihi, jeg hadde mye halsbrann på slutten, og jenta mi hadde skikkelig hanekam, og masse hårdet jeg hørte sist i allefall er at hvis man har mye halsbrann så har babyen mye hår (fordi det liksom klør sånn, haha ) og at det er ei jente Min jente hadde rottehale og hanekam sist så
Litt sløv i dag burde egentlig rydde litt men orker ikkeHvordan har vi det i dag damer?
Jeg er stuptrøtt i dag.. Fikk ikke sove når jeg la meg i går, var altfor varmt! Spørs om det blir tidligkveld ikveldLitt sløv i dag burde egentlig rydde litt men orker ikke
Sånn har har jeg hatt det de siste kveldene også så jeg har lagt meg tidligere så jeg er sikker på at jeg får nok søvn har en tendens til å bli litt lettere grinete når jeg ikke har fått mine minimum 8 timer og hormonene nå gjør det vel ikke akkurat bedreJeg er stuptrøtt i dag.. Fikk ikke sove når jeg la meg i går, var altfor varmt! Spørs om det blir tidligkveld ikveld
Jeg tygger tyggis for harde livet, kompenserer litt for snus, kaffe og brus føler jeg! Har brukt opp 4 pakker nå siden positiv test tirsdag Det hjelper faktisk!
Vet :/ Prøver å trøste meg med at det nå uansett er i mindre mengder enn da jeg drakk pepsi-max.Husk at det er aspartam i tyggis også da
Jeg holder meg til to kopper kaffe, eller en kopp kaffe og litt cola, men jeg tror jeg skal unngå cola zero/Pepsi Max så langt jeg klarer for å minske inntaket av kunstig søtning. Æsj altså, jeg kan ikke huske at jeg tenkte på dette da jeg tok ut den siste p-ringen... Yeye, blir vel sikkert verdt det
Her fikk mannen min værtfall hilse på hormonene i dag da han bestemte seg for å bli sittende hele natt frem til kl 1130 i dag å se på mister olympia uten å gi fra seg en lyd eller ta tlf når jeg ringte. Han ble litt sjokkert og sa han ikke trodde jeg kunne bli så sinna det er veldig sjeldent han har sett meg forbannaGodt å høre det er flere som sliter litt med hormonene (eller rettere sagt, kanskje det er omgivelsene våre som sliter med hormonene).
Hihi, ja det er farlig å trå litt feil når man har gravide rundt segHer fikk mannen min værtfall hilse på hormonene i dag da han bestemte seg for å bli sittende hele natt frem til kl 1130 i dag å se på mister olympia uten å gi fra seg en lyd eller ta tlf når jeg ringte. Han ble litt sjokkert og sa han ikke trodde jeg kunne bli så sinna det er veldig sjeldent han har sett meg forbanna
Har byttet ut vanlig kaffe med koffeinfri kaffe fungerer hittil hvertfall men mangler litt av det koffeinkikket ;p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg tror ikke jeg kommer til å savne så masse egentlig.. Eller jo, fetaost og brie! Også er jeg i tvil om jeg kan spise sushi med laks eller ikke? Skal uansett kose meg med tempura sushi (friterte scampi) Også en annen ting er medium stekt biff Haha det blei en liten lista alikevell, men det er jo sååå verdt det <3