~ Skravletråd ~

Joda her murrer det godt i korsryggen og magen og kjenner meg litt støl i lysken...kan jo være fordi det prøver å utvide seg :)
fikk mage tidlig sist så :)

Begynte faktisk å drikke kaffe sist jeg var gravid.. hehe :) men etterhvert uti sv.skapet så var kaffe = halsbrann... slet noe voldsom med halsbrann sist :/
Kom jo ei jente med masse hår da...tihi <3

Men drikker ca 2-4 kopper nu om dagen og det blir mindre...

Joda her murrer det godt i korsryggen og magen og kjenner meg litt støl i lysken...kan jo være fordi det prøver å utvide seg :)
fikk mage tidlig sist så :)

Begynte faktisk å drikke kaffe sist jeg var gravid.. hehe :) men etterhvert uti sv.skapet så var kaffe = halsbrann... slet noe voldsom med halsbrann sist :/
Kom jo ei jente med masse hår da...tihi <3

Men drikker ca 2-4 kopper nu om dagen og det blir mindre...

Har det på samme viset. Støl i hele nedre del av magen... Må konsentrere meg for å slappe av i magemusklene! :)

Sies det at halsbrann har å gjøre med håpet til babyen i magen? :)

det jeg hørte sist i allefall er at hvis man har mye halsbrann så har babyen mye hår (fordi det liksom klør sånn, haha ) og at det er ei jente :) Min jente hadde rottehale og hanekam sist så :)

det jeg hørte sist i allefall er at hvis man har mye halsbrann så har babyen mye hår (fordi det liksom klør sånn, haha ) og at det er ei jente :) Min jente hadde rottehale og hanekam sist så :)
Hihi, jeg hadde mye halsbrann på slutten, og jenta mi hadde skikkelig hanekam, og masse hår :)

Jeg er stuptrøtt i dag.. Fikk ikke sove når jeg la meg i går, var altfor varmt! Spørs om det blir tidligkveld ikveld :)
Sånn har har jeg hatt det de siste kveldene også så jeg har lagt meg tidligere så jeg er sikker på at jeg får nok søvn :P har en tendens til å bli litt lettere grinete når jeg ikke har fått mine minimum 8 timer :P og hormonene nå gjør det vel ikke akkurat bedre :p

Ja signerer på de hormonene!Satt med gråten i halsen mens veslegutt kikket på Karsten og Petra,så rørende:-p

Jeg tygger tyggis for harde livet, kompenserer litt for snus, kaffe og brus føler jeg! :) Har brukt opp 4 pakker nå siden positiv test tirsdag :) Det hjelper faktisk! :)

Husk at det er aspartam i tyggis også da ;)

Jeg holder meg til to kopper kaffe, eller en kopp kaffe og litt cola, men jeg tror jeg skal unngå cola zero/Pepsi Max så langt jeg klarer for å minske inntaket av kunstig søtning. Æsj altså, jeg kan ikke huske at jeg tenkte på dette da jeg tok ut den siste p-ringen... Yeye, blir vel sikkert verdt det :)

Husk at det er aspartam i tyggis også da ;)

Jeg holder meg til to kopper kaffe, eller en kopp kaffe og litt cola, men jeg tror jeg skal unngå cola zero/Pepsi Max så langt jeg klarer for å minske inntaket av kunstig søtning. Æsj altså, jeg kan ikke huske at jeg tenkte på dette da jeg tok ut den siste p-ringen... Yeye, blir vel sikkert verdt det :)
Vet :/ Prøver å trøste meg med at det nå uansett er i mindre mengder enn da jeg drakk pepsi-max.

Godt å høre det er flere som sliter litt med hormonene (eller rettere sagt, kanskje det er omgivelsene våre som sliter med hormonene). :P

Godt å høre det er flere som sliter litt med hormonene (eller rettere sagt, kanskje det er omgivelsene våre som sliter med hormonene). :P
Her fikk mannen min værtfall hilse på hormonene i dag da han bestemte seg for å bli sittende hele natt frem til kl 1130 i dag å se på mister olympia uten å gi fra seg en lyd eller ta tlf når jeg ringte. Han ble litt sjokkert og sa han ikke trodde jeg kunne bli så sinna :P det er veldig sjeldent han har sett meg forbanna :p

Har byttet ut vanlig kaffe med koffeinfri kaffe :) fungerer hittil hvertfall :) men mangler litt av det koffeinkikket ;p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her fikk mannen min værtfall hilse på hormonene i dag da han bestemte seg for å bli sittende hele natt frem til kl 1130 i dag å se på mister olympia uten å gi fra seg en lyd eller ta tlf når jeg ringte. Han ble litt sjokkert og sa han ikke trodde jeg kunne bli så sinna :p det er veldig sjeldent han har sett meg forbanna :p
Hihi, ja det er farlig å trå litt feil når man har gravide rundt seg :)
Sambo har fått hørt det mange ganger, for diverse småting... Så unnskylder jeg meg etterpå, for at jeg har "litt" kort lunte for tiden :) Til og med mamma lo av meg i dag, når jeg var litt vel kjapp med å heve stemmen :P Hvordan skal dette gå?? Kan ikke huske jeg var så ille sist... :D

Ammeputa har blitt en avhengighet allerede :P åssen skal dette gå :p

Ligger på sofaen å ser på Sons og har en eplekake i ovnen som lukter helt himmelsk!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror ikke jeg kommer til å savne så masse egentlig.. Eller jo, fetaost og brie! Også er jeg i tvil om jeg kan spise sushi med laks eller ikke? Skal uansett kose meg med tempura sushi (friterte scampi) :) Også en annen ting er medium stekt biff :p Haha det blei en liten lista alikevell, men det er jo sååå verdt det <3

Du kan spise sushi (sjekk matportalen.no , det står ok på det under helsedirektoratets anbefalinger.) Ikke tunfisk.

Og DER hadde vi skravlet oss til 1500 innlegg. Bare 1500 igjen til skjult gruppe. He he.

Back
Topp