~ Skravletråd ~

hehe må le litt jeg oxo :) passer ikke sammen nei økonom + misliking av tall =

jo er vanskelig.. ikke tall fagene , men jusfagene.. å skrive juridisk er ikke det jeg er flinkest i, jer er flink i tall jeg ;)
hvor langt er du i studiene dine ?:) lærer er jo mangel på så :) trives da?

Tallekspert du da! Det motsatte av meg! :) Haha, ja, dreit litt på draget når det gjelder studievalg der ja! :p Det var forretningsjus jeg likte best! Og psykologi og ledelse da, som jeg tror jeg kan dra nytte av uansett, heldigvis :)

Jeg er kommet halvveis nå, går desentralisert, så har nettundervisning to dager i uka, og samling en uke pr måned. Passer veldig bra til folk som er etablert, og bor et stykke unna høyskolen :) Jeg stortrives, utrolig spennende og givende studie! Må innrømme at jeg får litt hetta når jeg tenker på ansvaret man får lagt på sine skuldre i yrket... Det er ikke noe man kan ta lett på! Men gleder meg utrolig mye til å komme ut i jobb :D

Herregud her har jeg vært borte i drøyt en time og så er det dobbelt så mange innlegg allerede :D Good job!

Nå er det bare to uker til avreise og jeg er kjempe spent på å komme ned igjen, har ikke vært hos sviger siden april da vi hadde bryllupet vårt :D Gleder meg til all maten selvom jeg må være litt forsiktig denne gangen.. Mmm gleder meg til dette:
ImageUploadedByBV Forum1380366406.100733.jpg

Tror det er det beste jeg kan få servert... Kebab med hvitløk rullet i brød med ost, toppes med hvitløks yoghurt.. Sukk

Jeg synes begge deler så veldig godt ut! Nam nam nam! Her begynner matlysten å komme tilbake. Og det er bra, for jeg trenger å kunne spise både for min egen del, men også for mini :)

Tro meg, det er heaven!

Matlysta er tilbake her og, kvalmen kommer snikende innimellom, men jeg har ikke vært over toalettskåla på et par dager nå :D

Tallekspert du da! Det motsatte av meg! :) Haha, ja, dreit litt på draget når det gjelder studievalg der ja! :p Det var forretningsjus jeg likte best! Og psykologi og ledelse da, som jeg tror jeg kan dra nytte av uansett, heldigvis :)

Jeg er kommet halvveis nå, går desentralisert, så har nettundervisning to dager i uka, og samling en uke pr måned. Passer veldig bra til folk som er etablert, og bor et stykke unna høyskolen :) Jeg stortrives, utrolig spennende og givende studie! Må innrømme at jeg får litt hetta når jeg tenker på ansvaret man får lagt på sine skuldre i yrket... Det er ikke noe man kan ta lett på! Men gleder meg utrolig mye til å komme ut i jobb :D

Nei er jo litt skummelt :) er jo du som skal lære opp våre barn ;)
men bare man finner det man liker å gjøre så er det det viktigste.. ikke alle feilene man tar underveis :)
ja jus er spennende og liker det... men det er måten det skrives på :)
skatterett liker jeg godt :)

ja men da har du en stund igjen da :) jobber du ved siden av?

Nei er jo litt skummelt :) er jo du som skal lære opp våre barn ;)
men bare man finner det man liker å gjøre så er det det viktigste.. ikke alle feilene man tar underveis :)
ja jus er spennende og liker det... men det er måten det skrives på :)
skatterett liker jeg godt :)

ja men da har du en stund igjen da :) jobber du ved siden av?

Sant så sant :)
Ja, har to år igjen :) Jobbet litt ved siden av tidligere, men når går jeg 125% studie, så nå er det studering på fulltid :)
Hva med deg?

jobber ikke ved siden av, her er 100 % skole nok for meg :)

hehe ja gruer meg :) er ikke det at man er så stresset når man sitter der... men bare all lesingen før..hehe :)

Jeg klarte ikke å finne roen i dag... Hadde egentlig tenkt å vente med å teste til onsdag.. Men det gikk dårlig. Haha.

Første testen på tirsdag og den andre i dag. <3

IMG_1525.JPG IMG_1531.JPG

Jeg klarte ikke å finne roen i dag... Hadde egentlig tenkt å vente med å teste til onsdag.. Men det gikk dårlig. Haha.

Hihi, jeg også gjorde det samme i dag! :) Selv om jeg fikk positiv igjen, klarer jeg ikke å fatte at jeg er gravid..

tok også en test igjen i dag:) de blir sterkere å sterkere :D

Heisann ;) vært ute i hele dag eg, når eg nå lswr innom ser eg dåke skravle i vei masse masse innlegg ., får lese i gjennom i kveld

Back
Topp