Haha ja ler så jeg griner spesielt når det er noen unge jenter som skriver en på trynet meldinger til foreldrene sine xD
Priceless!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja ler så jeg griner spesielt når det er noen unge jenter som skriver en på trynet meldinger til foreldrene sine xD
hehe må le litt jeg oxo passer ikke sammen nei økonom + misliking av tall =
jo er vanskelig.. ikke tall fagene , men jusfagene.. å skrive juridisk er ikke det jeg er flinkest i, jer er flink i tall jeg
hvor langt er du i studiene dine ? lærer er jo mangel på så trives da?
Tallekspert du da! Det motsatte av meg! Haha, ja, dreit litt på draget når det gjelder studievalg der ja! Det var forretningsjus jeg likte best! Og psykologi og ledelse da, som jeg tror jeg kan dra nytte av uansett, heldigvis
Jeg er kommet halvveis nå, går desentralisert, så har nettundervisning to dager i uka, og samling en uke pr måned. Passer veldig bra til folk som er etablert, og bor et stykke unna høyskolen Jeg stortrives, utrolig spennende og givende studie! Må innrømme at jeg får litt hetta når jeg tenker på ansvaret man får lagt på sine skuldre i yrket... Det er ikke noe man kan ta lett på! Men gleder meg utrolig mye til å komme ut i jobb
Nei er jo litt skummelt er jo du som skal lære opp våre barn
men bare man finner det man liker å gjøre så er det det viktigste.. ikke alle feilene man tar underveis
ja jus er spennende og liker det... men det er måten det skrives på
skatterett liker jeg godt
ja men da har du en stund igjen da jobber du ved siden av?
Regner med at vi to er like fulle av nerver i førjulstida i år og på vårparten neste år da Ikke bare graviditetsnerverjobber ikke ved siden av, her er 100 % skole nok for meg
Jeg stresser og leser som en gal! Nervene er helt i høyspenn i eksamensperioden, så jeg gruer meg sånn!hehe ja gruer meg er ikke det at man er så stresset når man sitter der... men bare all lesingen før..hehe
Jeg klarte ikke å finne roen i dag... Hadde egentlig tenkt å vente med å teste til onsdag.. Men det gikk dårlig. Haha.