~ Skravletråd ~

Har aldri prøvd å lage kebab før :D Er det vanskelig?

Nei :) Vi pleier å lage med en blanding av kjøttdeig, revet løk, diverse tyrkisk krydder og persille :) også kan du egentlig velge om du vil lage små kjøttkaker eller om du trer det rundt er trespidd :) deilig i pitabrød og tzaziki <3 Eller du kan ha ris og salat ved siden av

ikke det at jeg ikke kan engelsk, men har de ingen norsk gravid apper?
har android :)

Jeg ser maaaange serier...er student,så serier er et must :)
Greys anatomy
The vampire diaries
pretty little liars
Min yndlings serie = Game of thrones
Under the dome

Men mange av de jeg har sett er jo ferdige... :)

Jeg vet ikke hva jeg skal ha idag , men har en rett som er driiiiiitgod :)

1 pk kjøttdeig
1 løk
3 fedd hvitløk
1 boks mais

stek dette og ha på tacokrydder
Så heller du i :
1. glass salsa (sånn tacosalsa)
1.boks (400 gram) hakket tomater

hell alt dette i en ildfast form

så tar du creme fraiche (rømme) og blandet med ost... (vanlig ost som er raspet)
hvor mye ost velger du selv, alt etter hvor gla du er i ost :)
Hell dette over det andre..
sett i ovn i ca 20 - 30 min på 225...

serveres med tacochips, guacemole osv... hva du vil...

dette er en gooood rett og billig ;)

Flott gjort komiteens :D vi må nok skravle en hel del om vi skal få oss en skjult gruppe snart :D

2003 eller var det 2005 ? Har sett på flere i det siste så går litt i surr :p
Herlig! Gratulerer igjen! :) Vi holder på å se på ny bil vi også, men vi skal "degradere" den da (for å få mindre billån) :P Har en 2009 modell Insignia, så driver vi å ser på 2002-2007 modeller, ser litt på passat og audi :) Det er så moro å være på biljakt! :D

Nei :) Vi pleier å lage med en blanding av kjøttdeig, revet løk, diverse tyrkisk krydder og persille :) også kan du egentlig velge om du vil lage små kjøttkaker eller om du trer det rundt er trespidd :) deilig i pitabrød og tzaziki <3 Eller du kan ha ris og salat ved siden av
Hørtes deilig ut! Det må prøves, både jeg og sambo er veeldig glad i kebab! :D

Vi må også ha ny bil før juni. Har en golf nå, og får nesten ikke plass til beina når vi sitter foran barnesetet. Nå blir det jo to barneseter. Har ikke bestemt oss for merke enda da.

ikke det at jeg ikke kan engelsk, men har de ingen norsk gravid apper?
har android :)

Jeg ser maaaange serier...er student,så serier er et must :)

Hehe, kjenner meg igjen der! Serier hører med til studenttilværelsen! Hva studerer du?

Var forresten nettopp innom spar kjøp for å kjøpe litt ull til 2 åringen. Prisen på dette ble over 800kr. Ull er dyrt !!! :p

Flotte klær! Gruer meg litt til å handle ullklær nå kjenner jeg. Vanligvis har vi vært flinke å ønske det til bursdagsgave (bursdag i august), men i år gjorde vi ikke det. Spørs om det blir innkjøp neste uke, når jeg skal til byen :)

http://www.toyota.no/own/auris_ts.tmex

Denne bilen har vi nå prøvekjørt to ganger! :) Veldig fornøyd med den, og jeg regner med at det blir den vi går for. Er også veldig for tanken bak hybridbil. Både miljøvennlig og man sparer drifstoff! Gleeeder meg til nybil! :D :D

Flott gjort komiteens :D vi må nok skravle en hel del om vi skal få oss en skjult gruppe snart :D

Komiteens? Hehe. :)

Ja, men det virker som vi er ganske flinke til å skravle her, så det går nok fort!

studerer siste året på regnskap og revisjon :)
du selv da?

Spennende! Er ikke det vanskelig? Jeg gikk et årstudie i bedriftsøkonomi for 4 år siden, syntes det var litt vel mye tall (da lo de godt rundt meg, jeg som liksom skulle bli økonom, så likte jeg ikke tall så godt) :) Når studerer jeg til å bli grunnskolelærer, veldig spennede! :D

Flotte klær! Gruer meg litt til å handle ullklær nå kjenner jeg. Vanligvis har vi vært flinke å ønske det til bursdagsgave (bursdag i august), men i år gjorde vi ikke det. Spørs om det blir innkjøp neste uke, når jeg skal til byen :)
Lurt å ønske til bursdag da :) her pleier jeg å ønske ull til jul. (Selv om halve vinteren nesten er gått da) :p men guttungen er født i februar så da er det litt sent å ønske det :p

Første jeg tenkte når jeg handla ull idag: jeg skal hvertfall ønske ull til han til jul! Hehe

Spennende! Er ikke det vanskelig? Jeg gikk et årstudie i bedriftsøkonomi for 4 år siden, syntes det var litt vel mye tall (da lo de godt rundt meg, jeg som liksom skulle bli økonom, så likte jeg ikke tall så godt) :) Når studerer jeg til å bli grunnskolelærer, veldig spennede! :D

hehe må le litt jeg oxo :) passer ikke sammen nei økonom + misliking av tall =

jo er vanskelig.. ikke tall fagene , men jusfagene.. å skrive juridisk er ikke det jeg er flinkest i, jer er flink i tall jeg ;)
hvor langt er du i studiene dine ?:) lærer er jo mangel på så :) trives da?

Back
Topp