Har aldri prøvd å lage kebab førEr det vanskelig?
Nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri prøvd å lage kebab førEr det vanskelig?
Herlig! Gratulerer igjen!2003 eller var det 2005 ? Har sett på flere i det siste så går litt i surr![]()
Hørtes deilig ut! Det må prøves, både jeg og sambo er veeldig glad i kebab!NeiVi pleier å lage med en blanding av kjøttdeig, revet løk, diverse tyrkisk krydder og persille
også kan du egentlig velge om du vil lage små kjøttkaker eller om du trer det rundt er trespidd
deilig i pitabrød og tzaziki <3 Eller du kan ha ris og salat ved siden av
Her skravles det i vei!Flott gjort komiteensvi må nok skravle en hel del om vi skal få oss en skjult gruppe snart
![]()
ikke det at jeg ikke kan engelsk, men har de ingen norsk gravid apper?
har android
Jeg ser maaaange serier...er student,så serier er et must![]()
Var forresten nettopp innom spar kjøp for å kjøpe litt ull til 2 åringen. Prisen på dette ble over 800kr. Ull er dyrt !!!![]()
Hehe, kjenner meg igjen der! Serier hører med til studenttilværelsen! Hva studerer du?
Flott gjort komiteensvi må nok skravle en hel del om vi skal få oss en skjult gruppe snart
![]()
Haha autocorrect xD det skulle stå limitlessKomiteens? Hehe.![]()
Ja, men det virker som vi er ganske flinke til å skravle her, så det går nok fort!
Haha autocorrect xD det skulle stå limitless![]()
studerer siste året på regnskap og revisjon
du selv da?
Haha ja ler så jeg griner spesielt når det er noen unge jenter som skriver en på trynet meldinger til foreldrene sine xDHar dere sett damnyouautocorrect? Hysterisk morsomt noen ganger!![]()
Lurt å ønske til bursdag daFlotte klær! Gruer meg litt til å handle ullklær nå kjenner jeg. Vanligvis har vi vært flinke å ønske det til bursdagsgave (bursdag i august), men i år gjorde vi ikke det. Spørs om det blir innkjøp neste uke, når jeg skal til byen![]()
Spennende! Er ikke det vanskelig? Jeg gikk et årstudie i bedriftsøkonomi for 4 år siden, syntes det var litt vel mye tall (da lo de godt rundt meg, jeg som liksom skulle bli økonom, så likte jeg ikke tall så godt)Når studerer jeg til å bli grunnskolelærer, veldig spennede!
![]()