~ Skravletråd ~

Ja! Tenk det. Helt uvirkelig! Og om "bare" 52 dager er jeg kommet til uke 12 <3 Måtte tiden fly forbi frem til det, og så kan den godt gå sakte igjen

Ja! Tenk det. Helt uvirkelig! Og om "bare" 52 dager er jeg kommet til uke 12 <3 Måtte tiden fly forbi frem til det, og så kan den godt gå sakte igjen
Det er så uvirkelig at det er heelt snodig :D D gledes stort til 12 uker! :)

Deilig at testene blir sterkere. Har bare tatt billigtester siden jeg fikk gravid 1-2 på clearblue-testen :-) Har lite plager, er mest veldig trøtt og litt morgenkvalm.

Haha, jeg var så sikker på at jeg IKKE var gravid. På dagen for IKM kjøpte jeg en graviditetstest, bare for å utelukke det.. Sånn at jeg kunne fortsette mot neste pp. Etter jeg hadde vært på apoteket gikk jeg inn på butikken for å kjøpe tamponger. Hahaha. De får jeg forhåpentligvis ikke bruk for på lenge!

Det er veldig sært...jeg fatter og begriper det ikke, samtidig som jeg føler at jeg går rundt og blomstrer med et lite smil om munnen. Jeg tror underbevisstheten min veit det og er lykkelig, mens jeg ikke heeelt skjønner det.
Samtidig blir jeg KONSTANT minnet på det med disse murringene i ryggen. Djiises, jeg håper ikke det skal være sånn hele tiden? Har visst at jeg har vært gravid i 3 dager liksom. Kjenner at jeg savner øl og snus allerede. Det kan bli 9 laaange måneder dette her...
MEN! Jeg testa Carlsberg alkoholfri i dag, og den var skikkelig god! Da kan jeg ha meg en vaske-huset-pils allikevel! hurra :)

Jeg tror ikke jeg kommer til å savne så masse egentlig.. Eller jo, fetaost og brie! Også er jeg i tvil om jeg kan spise sushi med laks eller ikke? Skal uansett kose meg med tempura sushi (friterte scampi) :) Også en annen ting er medium stekt biff :P Haha det blei en liten lista alikevell, men det er jo sååå verdt det <3

Kommer nok til å savne snus, øl og pepsi max, salami og spekemat. Men er ikke noe problem, for det er verdt det til tusen! :D

Og spekemat! Vi kjøpte et helt fenalår i forrige uke. Flotters. Forventa ikke akkurat noe spire, hehe ;)

Kaffe, åpenbart. Etter at jeg slutta å snuse i sommer har det gått i 6-8 kopper om dagen i høst, så de stakkars maks 2 koppene nå er ganske stusselige. Vel vel, jeg får stole på dere som har fra før at dette er verdt det.

Hadde forresten min første "lure vennene"-kveld i kveld! Hadde jentekveld, og jeg hadde med meg en halvfull flaske med "hvitvin" ( dau mozell på vinflaske med skrukork) og en carlsberg som tilfeldigvis mangla litt av etiketten sin. Tror de gikk på den faktisk :) Veldig rart å skulle lure vennene sine på den måten...

Cola Zero...brie...sushi (veit man kan, men jeg kommer ikke til å tørre)

Jeg tygger tyggis for harde livet, kompenserer litt for snus, kaffe og brus føler jeg! :) Har brukt opp 4 pakker nå siden positiv test tirsdag :) Det hjelper faktisk! :)

Wææææ ... Ska me ikkje drikka Pepsi Max når me e gravide ?? Åh, e jo avhengige

Wææææ ... Ska me ikkje drikka Pepsi Max når me e gravide ?? Åh, e jo avhengige

De sier litt av hvert om aspartam (søtningsstoffet i flere lettbruser, deriblant pepsi max). De sier litt forskjellig, men jeg velger å la tvilen komme spiren i magen til gode :)

De sier litt av hvert om aspartam (søtningsstoffet i flere lettbruser, deriblant pepsi max). De sier litt forskjellig, men jeg velger å la tvilen komme spiren i magen til gode :)
Åhh, då får eg vel heller kutta det ut då, tungt men .. Kaffi da ? Kor mye sier di om det .. Avhengig av det også :) begynner på jobb 4 hver natt, må ha kaffi for å våkna

Både kaffe og colabruser har koffein som vi ikke skal ha altfor mye av :/ Og så er det kunstif søtning i pepsi max ja..

Back
Topp