Jippi! Skravle, skravle...Og DER hadde vi skravlet oss til 1500 innlegg. Bare 1500 igjen til skjult gruppe. He he.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Skravle, skravle...Og DER hadde vi skravlet oss til 1500 innlegg. Bare 1500 igjen til skjult gruppe. He he.
Hihihi Planene for kvelden da jenter?
Det blir middag hos svigers. Har brukt dagen på å rydde kjøkkenet, så skal bli godt å sette seg til dekket bord
Du da?
TENKT AT VI ER GRAVIDE FOLKENS!!
åå, to tette du da? Så koslig!Ja. tenk det Føler jeg akkurat var det. Fikk ei jente i desember 2012
åå, to tette du da? Så koslig!
ÅÅ, de kommer nok til å bli verdens beste venner, og verdens beste fiender innimellom 1,5 år mellom meg og min bror, vi får frem det beste (og det verste) i hverandreJa, blir 1,5 år imellom Blir nok travelt noen år, men så mye glede de vil ha av hverandre da
Jeg sitter å gjør skolearbeid nå, men klarer ikke å tenke på annet enn graviditeten Inn i blant teori om retorikk og elevers utviklingspotensiale, kommer tanker som "JEG ER GRAVID", så skriver jeg en setning til, så tenker jeg "jeg har en liten spire i magen min<3" Like før jeg glipper, og skriver det inn i oppgaven min ved en feiltagelse! HohoLigger lett henslengt på soffan m Dagsrevyen på og BVMannen drar bort på jobb ikveld og kommer igjen på torsdag,slik det er hver uke.Lurer på hvordan det blir på jobb fremover,kan jo ikke tenke på det lille frøet i magen 24/7 men det blir nok ikke lett
Det klarer viOg DER hadde vi skravlet oss til 1500 innlegg. Bare 1500 igjen til skjult gruppe. He he.
Kjempe bra det er ike så lett å konsentere seg nå neiJeg sitter å gjør skolearbeid nå, men klarer ikke å tenke på annet enn graviditeten Inn i blant teori om retorikk og elevers utviklingspotensiale, kommer tanker som "JEG ER GRAVID", så skriver jeg en setning til, så tenker jeg "jeg har en liten spire i magen min<3" Like før jeg glipper, og skriver det inn i oppgaven min ved en feiltagelse! Hoho
Nå holder jeg på å legge lille mor også skal jeg slette håret og prøve å få ryddet litt også blir det jo å titte på babyverden og bloggen da xDHihihi Planene for kvelden da jenter?
Faaaaader!!! Faderfader...Her sitter jeg litt små irritert går fra å le meg i senk til å bli forbanna over t jeg har gått glipp av åndenes makt
Jaaaa!! Heldigvis går det i reprise til onsdag eller torsdag xDFaaaaader!!! Faderfader...