~ Skravletråd ~

ja vi e en skravlat gjeng :) bla bla bla

Hihihi :) Planene for kvelden da jenter?

Det blir middag hos svigers. Har brukt dagen på å rydde kjøkkenet, så skal bli godt å sette seg til dekket bord :)

Du da?

Det blir middag hos svigers. Har brukt dagen på å rydde kjøkkenet, så skal bli godt å sette seg til dekket bord :)

Du da?

Hørtes herlig ut ja :) Her har vi vært på middag hos svigermor m/fam :) Nå skal jeg sette meg ned å jobbe litt mer på oppgaven jeg skulla ha gjort i helgen :D, samtidig som jeg sjekker bv da selvfølgelig, oooog ser fotball (lover dååårlig for oppgaven! :D ) Etterpå skal jeg og sambo lage oss en god middag <3 Han reiser bort i morgen, og kommer ikke hjem før jeg reiser bort på tirsdagskvelden :( Så da må vi kose oss litt i kveld :D

Ja, tenk det :) Føler egentlig at jeg akkurat var det. Fikk ei jente i desember 2012. Så de blir tette disse to :)

Ligger lett henslengt på soffan m Dagsrevyen på og BV:-)Mannen drar bort på jobb ikveld og kommer igjen på torsdag,slik det er hver uke.Lurer på hvordan det blir på jobb fremover,kan jo ikke tenke på det lille frøet i magen 24/7 men det blir nok ikke lett:-)

Ja, blir 1,5 år imellom :) Blir nok travelt noen år, men så mye glede de vil ha av hverandre da :)
ÅÅ, de kommer nok til å bli verdens beste venner, og verdens beste fiender innimellom :D :D 1,5 år mellom meg og min bror, vi får frem det beste (og det verste) i hverandre :D :D

Ligger lett henslengt på soffan m Dagsrevyen på og BV:)Mannen drar bort på jobb ikveld og kommer igjen på torsdag,slik det er hver uke.Lurer på hvordan det blir på jobb fremover,kan jo ikke tenke på det lille frøet i magen 24/7 men det blir nok ikke lett:)
Jeg sitter å gjør skolearbeid nå, men klarer ikke å tenke på annet enn graviditeten :) Inn i blant teori om retorikk og elevers utviklingspotensiale, kommer tanker som "JEG ER GRAVID", så skriver jeg en setning til, så tenker jeg "jeg har en liten spire i magen min<3" Like før jeg glipper, og skriver det inn i oppgaven min ved en feiltagelse! Hoho :D

Jeg sitter å gjør skolearbeid nå, men klarer ikke å tenke på annet enn graviditeten :) Inn i blant teori om retorikk og elevers utviklingspotensiale, kommer tanker som "JEG ER GRAVID", så skriver jeg en setning til, så tenker jeg "jeg har en liten spire i magen min<3" Like før jeg glipper, og skriver det inn i oppgaven min ved en feiltagelse! Hoho :D
Kjempe bra :D det er ike så lett å konsentere seg nå nei:p

Jeg har lagt meg i senga :) døds trett etter å ha vært ute hele dagen med barn og venninner med barn :)

Gleder meg til fri dag i morgen ;)

skal legge meg i senge jeg oxo... :)

Her sitter jeg litt små irritert:P går fra å le meg i senk til å bli forbanna over t jeg har gått glipp av åndenes makt:P

Back
Topp