~ Skravletråd ~

Nå sitter jeg på treningsstudio. Prøvde meg på den vanlige tirsdagsøkten min. Vanligvis intervaller på mølle. Men hadde bestemt meg for at jeg bare skulle ta rolig gange i dag. He he. Etter 15 min hadde jeg gått ca 1 km. Altså ikke fort i det hele tatt.. Men da sa det stopp. Kvalmen altså.. :) Jaja. Fikk litt bevegelse på kroppen i allefall.

En liten hvil, og en dusj, så skal jeg ned og signere på kjøp av nybil! <3

Ny bil wuuhuu :D
Jeg vil og ha ny bil haha, men vi må heller spare til oppussing av badet :P

Jeg sitter nå her på hjemmekontoret mitt jeg, har vondt i ryggen og flyr på do i ett sett :P I morgen har jeg fri og skal til UL, jeg både gleder meg og gruer meg :P Gleder meg til å se hva som er der inne, men gruer meg siden jeg aldri har vært gu.. Men han jeg skal til er visst den flinkeste i byen :)

Jeg betaler heldigvis ikke noe for å trene der, fordi jeg jobber på senteret. :) Så det er veldig greit nå når det blir mindre trening. Jeg har også lyst på hund! Men jeg tror jeg skal ta en ting om gangen. :) Baby først. Hva slags hund har du?
Jeg har en border collie :D verdens peneste lille tispe <3 Hun passer ekstra godt på mammaen sin i disse dager:P Det var hun som først fikk meg til å mistenke graviditeten fordi hun absolutt skulle ligge med hodet på magen:P og ellers har hun ikke tid til å ligge på fanget fordi hun skal gjete på undulaten vår :P

vi fikk henne da jentungen bare var 6 mnd :) og det gikk kjempe fint <3 hadde ei tispe før dette også (hennes storesøster) og det var masse selskap mens jeg gikk gravid med nr 1 fordi mannen jobbet mye natta og sov en del på dagen:)

Vedlegg

• bilde 2.JPG
    bilde 2.JPG
    128,4 KB · Visninger: 7
Jeg vil og ha ny bil haha, men vi må heller spare til oppussing av badet :p

Jeg sitter nå her på hjemmekontoret mitt jeg, har vondt i ryggen og flyr på do i ett sett :p I morgen har jeg fri og skal til UL, jeg både gleder meg og gruer meg :p Gleder meg til å se hva som er der inne, men gruer meg siden jeg aldri har vært gu.. Men han jeg skal til er visst den flinkeste i byen :)
Vi har også ny bil og det er så kjekt :D passer veldig fint nå værtfall med en trygg bil mot vinteren:D

Bilen er nå hvertfall trygg, men den er litt liten.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få plass til vogn :p
den nye bilen vår er ikke så stor den heller så vi må nok bytte ut den andre bilen vi har med en som er litt større for tror ikke gubben vil bytte ut den nye bmwen sin XD

Jeg vil og ha ny bil haha, men vi må heller spare til oppussing av badet :p

Jeg sitter nå her på hjemmekontoret mitt jeg, har vondt i ryggen og flyr på do i ett sett :p I morgen har jeg fri og skal til UL, jeg både gleder meg og gruer meg :p Gleder meg til å se hva som er der inne, men gruer meg siden jeg aldri har vært gu.. Men han jeg skal til er visst den flinkeste i byen :)

Hehe, oppussing av badet er jo også veldig deilig :) Jeg er så spent på å høre hvordan det går på UL i morgen! :) Skjønner at du gruer deg, men det går helt sikkert fint! :D :D

Hehe, oppussing av badet er jo også veldig deilig :) Jeg er så spent på å høre hvordan det går på UL i morgen! :) Skjønner at du gruer deg, men det går helt sikkert fint! :D :D

Jada, jeg tror det kommer til å gå fint :) Er spent på om de klarer å høre noe hjertelyd eller ikke, hjertet skal jo ha begynt å slå nå <3

Jeg har en border collie :D verdens peneste lille tispe <3 Hun passer ekstra godt på mammaen sin i disse dager:p Det var hun som først fikk meg til å mistenke graviditeten fordi hun absolutt skulle ligge med hodet på magen:p og ellers har hun ikke tid til å ligge på fanget fordi hun skal gjete på undulaten vår :p

vi fikk henne da jentungen bare var 6 mnd :) og det gikk kjempe fint <3 hadde ei tispe før dette også (hennes storesøster) og det var masse selskap mens jeg gikk gravid med nr 1 fordi mannen jobbet mye natta og sov en del på dagen:)

Så nydelig hund! :) :) Og så utrolig med dyrene som kan ane hva som skjer før vi selv vet om det.

Så nydelig hund! :) :) Og så utrolig med dyrene som kan ane hva som skjer før vi selv vet om det.
Ja det er veldig morro:P det eneste er at nå er hu så overbeskyttende og kommer inn på soverommet om natta å snuser meg i fjeset flere ganger for å se til at det går bra:P

BMW 5 serie personbil 2007 modell:p også er den grå:D:p men kan ikke den derre serie nr tingen:p jeg bare vet at den er veldig fin med innebygd navigasjon osv:p

Hehe, det høres bra ut! Det er ikke så viktig å vite akkurat hvilket serienummer det er så lenge det er en bra bil.

Peugot (eller hvordan man skriver det) fra 99 :) Funker prima ;)

Peugot er veldig gode biler. Vi har også hatt en peugot :D Kjempefornøyd med den.

Foreløpig en golf 2007-modell. Men den må nok byttes i noe større. Får ikke plass til å sitte foran når barnesetet til gutten vår er bak. Litt usikker på hva vi skal kjøpe.

Ett ørlite skravlespørsmål som passer seg bedre her enn til mannen,er så utrolig hard i magen nå,er ikke det veldig tidlig da?Husker det var slik sist også men ikke så tidlig.Djises,det kan bli å tilbringe mye tid på do fremover-sorrry detaljer,men det ekke mulig å spør om dette på en fin måte;-)

Back
Topp