GratulererAkkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererAkkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.
Velkommen til oss morro å hilse på noen med samme termin som meg selv <3Akkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.
Svangerskap utenfor livmor skal visst være ekstremt vondt. Jeg har vondt på begge sider men det veksler litt det hadde jeg også da jeg gikk gravid med tvillinger for ca 2 år siden så leker med tanken om eg skal være så velsignet igjen og kanskje til og med få sette til verden men det er vel normalt å enten ha litt vondt på den ene eller den andre sidenNoen som vet om det er normalt å ha mer vondt på en side enn den andre?? Tenker svangerskap utenfor livmoren med en gang
Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
Jeg har vekselvis både hard og løs mage.Ett ørlite skravlespørsmål som passer seg bedre her enn til mannen,er så utrolig hard i magen nå,er ikke det veldig tidlig da?Husker det var slik sist også men ikke så tidlig.Djises,det kan bli å tilbringe mye tid på do fremover-sorrry detaljer,men det ekke mulig å spør om dette på en fin måte;-)
Begynte å lage en dør krans i går sa da blir det vel ut i skogen for må ha litt tyttebær lyng til kransen og noen rognebær til pynte med så jeg blir ferdig også blir det litt husarbeid + å gjøre ferdig den baby genseren til vennina miGod morgen jenter ! Sitter å eter en yoghurt og får i meg dagens dose med kaffe..
Hva er planene for dagen ?
Ikke mange innlegg igjen til skjult gruppe jenter skravle skravle
Nei har ikke det jeg var her inne kle 3 allerede jeg men ålå våken fra kl 0130 før detXD men fins ikke trøtt nå enda jeg bare har blitt 2 timer søvn på sofaen Nå skal jeg ommøblere og pekerundt i stua hvor mannen skal sette ting også må jeg vaske alt det støvet under ting:OXDSkravle skravle. Det kan ikke ha blitt mange timer søvn på deg i natt? Synes at jeg så innlegg her fra deg i 4-tiden?
du trykker på den lille bitte lille knappen under innlegget "SVAR"hvordan siterer jeg tekst * dum*
så flink du er ungmor90 , jeg finnes ikke kreativ... eller jeg hekler da... men bare små prosjekter....
du trykker på den lille bitte lille knappen under innlegget "SVAR"