~ Skravletråd ~

Akkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.:):anyone
Gratulerer

Akkuratt funnet ut at jeg er gravid igjen , 3 forsøk på 1 år, tenkte jeg skulle joine dere jenter her, greit å ha noen å dele sorger, plager og gleder med som er i samme båt, har termin ut ifra siste mens 1 juni.:):anyone
Velkommen til oss:D morro å hilse på noen med samme termin som meg selv <3

Herregud å vanskelig det skal være å finne billige flybilletter :( Vi skal jo reise nå 12 oktober til Tyrkia og vi har ikke bestilt enda.. tenkte vi skulle være smarte å vente da vettu blæ :P

Noen som har tips til sider med billige billetter?

Noen som vet om det er normalt å ha mer vondt på en side enn den andre?? Tenker svangerskap utenfor livmoren med en gang :eek:

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Noen som vet om det er normalt å ha mer vondt på en side enn den andre?? Tenker svangerskap utenfor livmoren med en gang :eek:

Svangerskap utenfor livmor skal visst være ekstremt vondt. Jeg har vondt på begge sider men det veksler litt :P det hadde jeg også da jeg gikk gravid med tvillinger for ca 2 år siden så leker med tanken om eg skal være så velsignet igjen og kanskje til og med få sette til verden :) men det er vel normalt å enten ha litt vondt på den ene eller den andre siden :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Ett ørlite skravlespørsmål som passer seg bedre her enn til mannen,er så utrolig hard i magen nå,er ikke det veldig tidlig da?Husker det var slik sist også men ikke så tidlig.Djises,det kan bli å tilbringe mye tid på do fremover-sorrry detaljer,men det ekke mulig å spør om dette på en fin måte;-)
Jeg har vekselvis både hard og løs mage.

Å, det var betryggende å høre! Skal vel ikke bekymre meg før jeg evt begynner å blø.

God natt! Knip igjen ;)

aaah jeg er så stappmett og kjempekvalm!! Samtidig som jeg bare vil spise mer!!! *sutre litt*

Skjønner ikke hvordan jeg kan føle meg såå trøtt men likevel være så lysvåken!

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

God morgen alle Juni-jenter! :)

God morgen jenter :) ! Sitter å eter en yoghurt og får i meg dagens dose med kaffe..

Hva er planene for dagen ?

God morgen jenter :) ! Sitter å eter en yoghurt og får i meg dagens dose med kaffe..

Hva er planene for dagen ?
Begynte å lage en dør krans i går sa da blir det vel ut i skogen for må ha litt tyttebær lyng til kransen:) og noen rognebær til pynte med så jeg blir ferdig:P også blir det litt husarbeid + å gjøre ferdig den baby genseren til vennina mi:P

Ikke mange innlegg igjen til skjult gruppe jenter:D skravle skravle:D

Ikke mange innlegg igjen til skjult gruppe jenter:D skravle skravle:D

Skravle skravle. Det kan ikke ha blitt mange timer søvn på deg i natt? Synes at jeg så innlegg her fra deg i 4-tiden? :p

hvordan siterer jeg tekst * dum*

så flink du er ungmor90 , jeg finnes ikke kreativ... eller jeg hekler da... men bare små prosjekter....

Skravle skravle. Det kan ikke ha blitt mange timer søvn på deg i natt? Synes at jeg så innlegg her fra deg i 4-tiden? :p
Nei har ikke det:P jeg var her inne kle 3 allerede jeg:P men ålå våken fra kl 0130 før detXD men fins ikke trøtt nå enda jeg bare har blitt 2 timer søvn på sofaen:P Nå skal jeg ommøblere og pekerundt i stua hvor mannen skal sette ting:P også må jeg vaske alt det støvet under ting:O:PXD

Hei damer:-) håper alle har en like fin start på dagen som meg:-D
Er så veldig gla i dag:-D startet dagen med dansing sammen med toåringen min før vi dro avgårde til jobb og bhg:-p nå gleder jeg meg på helg etter å ha jobbet 3ettermiddager og vært på div møter på formidagene, så har kunn møtt mannen og sønnen på morgenen..
Men trenger middagstips?:-) pleier egentlig å ha det klart for hele uken på søndag, men siden vi driver åskal selge huset er det en del andre ting å tenke på:-P

Back
Topp