~ Skravletråd ~

Skal jobbe sent mandag - fredag, på lørdag drar vi til Tyrkia :D Gleder meg veldig til to uker der nede <3

JEg har så lyst til å reise til syden nå!
GOd tur, kos deg masse!

I håp om å få inspirasjon til neste ukes meny; hva er favorittmiddagsretten deres?

Det er vanskelig å svare på, finnes jo så mye god mat.
Svin eller kylling med mangosalsa og hjemmelaget potetmos kanskje, eller laks med hjemmelaget koktlaks og agurk.

Storebror skal være hos farmoren til i morgen :) Slappe av og sove lenge i morgen :) Søndag får vi middagsbesøk. Hjemmelaget lasagne! Mmmm

Sent from my iPhone using BV Forum

Ritzkjeks nom nom nom

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

SOver så dårlig for tiden jeg. Får ikke sove når jeg legger meg selv om jeg er stuptrøtt og drømmer så voldsomt. I dag tidlig fikk jeg tvillinger, var veldig grei fødsel, kunne bare lene meg ned og dra ut ungene selv. Samboer var ikke der da, han var på fest og jeg fikk ikke tak i han, men det var greit. Herregud, for en drøm... Kom meg på jobb til halv ni ca, så trøtt at jeg knapt klarer å hente kaffe.

I morgen er det en uke til tidlig UL, kjenner at jeg gleder meg til å få et klart svar på om det er liv. Jeg tror på en måte at det er det siden jeg har mye symptomer fortsatt. Gleder meg til å kunne senke skuldrene litt...

7+3 i dag, hurra for det :) :happy3

holy mother of earth and sky....
jeg sliter sååå jævlig med å holde igjen dette spyet.... gosh...

Hva er planene til jentene i dag da?

holy mother of earth and sky....
jeg sliter sååå jævlig med å holde igjen dette spyet.... gosh...

Hva er planene til jentene i dag da?

Går med jentebaby igjen du da? :) Skulle ønske jeg kunne spy litt :D
Jeg har bare en jente og resten gutter...alt er velkommen selvfølgelig, men det hadde vært fint å få "balanse" i heimen ;)

Går med jentebaby igjen du da? :) Skulle ønske jeg kunne spy litt :D
Jeg har bare en jente og resten gutter...alt er velkommen selvfølgelig, men det hadde vært fint å få "balanse" i heimen ;)

Hehe. jeg har alltid sagt jeg kun får jenter! og at jeg er en jentemamma.
men... nå har jeg gitt bort alt av jenteklær og utstyr å sånt..
å dette var ikke planlagt - gubben var på vei for å klippetråden ... Så kan være jeg bære på en gutt?

men alt er velkommen som du sier :)

Nå skal jeg klappe meg selv litt på skuldra .D i dag har jeg fått vært hos legen tatt blodprøver, hamstra inn mat, masse tilbud XD, ryddet og støvsuget i leieligheten, sortert matskapet og vaskaopp:D

Nå skal jeg klappe meg selv litt på skuldra .D i dag har jeg fått vært hos legen tatt blodprøver, hamstra inn mat, masse tilbud XD, ryddet og støvsuget i leieligheten, sortert matskapet og vaskaopp:D

Flink du har vært altså!
vi sovna av i dag, å måtte turbo stresse med å ha på klær. minsta blei sur for at jeg tok på hun gensern på vranga. og eldsta holdt på å klikke for at buksa var ekkel. så var vi på vei ut døra. sååå kom vi på at det var tuuurdag. så vi måtte snu. og jeg måtte ordne sekk og mat. sååå ropte hun eldste : kan jeg få ha med kakao? å det var ganske kaldt ute. så okei. vi koker vann og har i pulver. endelig kommer oss i bilen. kidsa klattrer opp i bilen å jeg må spy. så finne på en vill historie om at mamma er ikke syk, men hun bare fikk noe i vranga - de slukte det helt -
så stresse i barnehagen , ta av klær og inn på kjøkkenet, når jeg oppdager at hu minste står å ser seg i speilet mens hun piller ut snørr av nesa å synes det er driiiit spennende! kommaaa nå snuppa. FROKOOOOSt. sulten =?

okei... så får jeg endelig gå ut av barnehagen etter nuss og klem å kos. å merker jeg er sååå spyklein...

så... regel til meg selv : aldri stress om mårran i sv.skapet. du spyr av det!

Flink du har vært altså!
vi sovna av i dag, å måtte turbo stresse med å ha på klær. minsta blei sur for at jeg tok på hun gensern på vranga. og eldsta holdt på å klikke for at buksa var ekkel. så var vi på vei ut døra. sååå kom vi på at det var tuuurdag. så vi måtte snu. og jeg måtte ordne sekk og mat. sååå ropte hun eldste : kan jeg få ha med kakao? å det var ganske kaldt ute. så okei. vi koker vann og har i pulver. endelig kommer oss i bilen. kidsa klattrer opp i bilen å jeg må spy. så finne på en vill historie om at mamma er ikke syk, men hun bare fikk noe i vranga - de slukte det helt -
så stresse i barnehagen , ta av klær og inn på kjøkkenet, når jeg oppdager at hu minste står å ser seg i speilet mens hun piller ut snørr av nesa å synes det er driiiit spennende! kommaaa nå snuppa. FROKOOOOSt. sulten =?

okei... så får jeg endelig gå ut av barnehagen etter nuss og klem å kos. å merker jeg er sååå spyklein...

så... regel til meg selv : aldri stress om mårran i sv.skapet. du spyr av det!
hehe unnskyld at jeg ler men jeg ser det sånn for meg :P håper dagen din blir ltit mindre stressende :D

Back
Topp