Skal jobbe sent mandag - fredag, på lørdag drar vi til Tyrkia Gleder meg veldig til to uker der nede <3
JEg har så lyst til å reise til syden nå!
GOd tur, kos deg masse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jobbe sent mandag - fredag, på lørdag drar vi til Tyrkia Gleder meg veldig til to uker der nede <3
I håp om å få inspirasjon til neste ukes meny; hva er favorittmiddagsretten deres?
Haha ja nå er duen av oss
Natta <3
holy mother of earth and sky....
jeg sliter sååå jævlig med å holde igjen dette spyet.... gosh...
Hva er planene til jentene i dag da?
Går med jentebaby igjen du da? Skulle ønske jeg kunne spy litt
Jeg har bare en jente og resten gutter...alt er velkommen selvfølgelig, men det hadde vært fint å få "balanse" i heimen
Nå skal jeg klappe meg selv litt på skuldra .D i dag har jeg fått vært hos legen tatt blodprøver, hamstra inn mat, masse tilbud XD, ryddet og støvsuget i leieligheten, sortert matskapet og vaskaopp
hehe unnskyld at jeg ler men jeg ser det sånn for meg håper dagen din blir ltit mindre stressendeFlink du har vært altså!
vi sovna av i dag, å måtte turbo stresse med å ha på klær. minsta blei sur for at jeg tok på hun gensern på vranga. og eldsta holdt på å klikke for at buksa var ekkel. så var vi på vei ut døra. sååå kom vi på at det var tuuurdag. så vi måtte snu. og jeg måtte ordne sekk og mat. sååå ropte hun eldste : kan jeg få ha med kakao? å det var ganske kaldt ute. så okei. vi koker vann og har i pulver. endelig kommer oss i bilen. kidsa klattrer opp i bilen å jeg må spy. så finne på en vill historie om at mamma er ikke syk, men hun bare fikk noe i vranga - de slukte det helt -
så stresse i barnehagen , ta av klær og inn på kjøkkenet, når jeg oppdager at hu minste står å ser seg i speilet mens hun piller ut snørr av nesa å synes det er driiiit spennende! kommaaa nå snuppa. FROKOOOOSt. sulten =?
okei... så får jeg endelig gå ut av barnehagen etter nuss og klem å kos. å merker jeg er sååå spyklein...
så... regel til meg selv : aldri stress om mårran i sv.skapet. du spyr av det!