~ Skravletråd ~

hehe unnskyld at jeg ler men jeg ser det sånn for meg :p håper dagen din blir ltit mindre stressende :D

hehe. jeg er rimelig strukturert av meg. men når vi sovner av... DA er det action i heimen!:P

I dag har kvalmen skikkelig satt fart her....starta dagen med oppkast. Nå gruer jeg meg til uka som kommer, og hvordan jobbdagene blir :confused:

Her skal vi ut i skogen.. Kjenner jeg ikke har veldig lyst eller ork til det men.. Når toåringen sier "mamma også være med" så har jeg jo ikke hjerte til å si nei heller.. :p

Idag tror jeg definitivt kvalmen har kommet hit også. 6+6 idag. Uggen, kvalm og doven på sofaen. Det eneste som hjelper er å spise frukt, innbiller jeg meg. Tør ikke begynne å prøve på drittmat liksom ;) har ikke spydd ennå, og håper ikke det skjer ennå. Ettersom jeg sitter i rullestol tar det ofte litt lang tid å komme seg inn til do :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist gang kasta jeg opp hele 8 mnd!!
Nå går jeg bare å er kjempekvalm å svimmel, så neste uke skal jeg gå 50% bare på jobb... Blir spennende å se hvordan det går :D
Og om det tar seg opp slik som sist :/ håper og krysser alt for at jeg slipper det, for DET var slitsomt!! :p

Har jobbet denne helgen, men det har egentlig gått veldig fint. Nå skal jeg ikke jobbe igjen før om 4 helger. :)

NÅ er det helg et par timer. Det blir taco og tv med mannen. Og det skal bli veldig godt å bare være oss to.

Sulten!!

Ovnen sto på for lav temperatur, så da må jeg vente leeenge :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sushi er trøkka innpå, en halvliter vann er helt nedpå, glasset er fylt med champagnebrus, nå venter jeg bare på at mannen skal bli ferdig med å synge for lillemor, så skal vi se på Alt For Norge :) :)

Nå skal jeg legge meg :D det blir GODT!!
Blir spennende å se hvordan det går på jobb i morgen, veldig greit å være 50% SM tenker jeg... :)

Kvaaaaalm....

Usj, om en time skal jeg være på jobb og jeg er SÅ kvalm.... Uggugg, dette blir moro :p

Usj, om en time skal jeg være på jobb og jeg er SÅ kvalm.... Uggugg, dette blir moro :p

Uff sånn har jeg det også.. Lurer noen ganger på hvordan jeg skal klare å komme meg gjennom dagen, men sålangt har det gått ganske greit. Når jeg først har kommet meg til jobben, så er det verste som regel over.

Men har måtte stoppe bilen et par ganger på vei til jobb :p

Blæ, me too kvalm. Skal på kurs i dag og i morgen, kan bli interessant. Håper jeg klarer å holde på maten så jeg slipper å løpe inn og ut av timen og forstyrre alle. Blæh.

Meeen, på onsdag kveld er det dags for tidlig UL, GLEDER MEG! =D

jeg er så sliten. jeg spyr å jeg spyr å jeg spyr å jeg spyr.
jeg klarer ikke å holde på noe mat. å jeg er så tappa for energi . de få næringstoffene jeg får i meg de kommer bare opp.....

sitter på jobb å fryser å har spydd to ganger alt på jobb.

å hvordan jeg skal greie å holde dette skjult frem til desember. deet aner jeg ikke.
Jeg har så lyst til å rope ut til hele verden at jeg er pregers. men jeg kan ikke.

De har begynt å spørre meg nå da.. hva som er galt med meg. rødsprengte øyner, å skjelver å fryser.

det var dagens syteinnlegg fra meg...

HVa er planene for dagen da jenter?

Back
Topp