~ Skravletråd ~

Huff jeg klarer heldigvis å holde kvalmen i sjakk her nede :) Men jeg vet at kvalmen står i døråpningen hjemme og venter på meg :P

Jeg sliter mest med energien og humøret, jeg vil helst bare sove 24/7.. Kjenner jeg fortviler litt over hvordan dette kommer til å gå når jeg skal på jobb igjen.. Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen, jeg bekymrer meg endel over den og jeg stresser, jeg var egentlig på jobbjakt når testen viste positiv hehe

Men over til i dag:
Planen for dagen er å se etter babysko til Facebook planen vår :D Planen var å få tak i baby Converse (elsker Converse), men det er vanskeligere enn ntatt :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff jeg klarer heldigvis å holde kvalmen i sjakk her nede :) Men jeg vet at kvalmen står i døråpningen hjemme og venter på meg :p

Jeg sliter mest med energien og humøret, jeg vil helst bare sove 24/7.. Kjenner jeg fortviler litt over hvordan dette kommer til å gå når jeg skal på jobb igjen.. Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen, jeg bekymrer meg endel over den og jeg stresser, jeg var egentlig på jobbjakt når testen viste positiv hehe

Men over til i dag:
Planen for dagen er å se etter babysko til Facebook planen vår :D Planen var å få tak i baby Converse (elsker Converse), men det er vanskeligere enn ntatt :O

tips : hvis du kjenner noen som er gode på å hekle så kan du jo få dem til å hekle converse sko ;) nå aner jo ikke jeg hva facebook planen deres er - å finnes ikke nysgjerrig ! :P

Fader teite app lar meg ikke skrive ferdig og heller ikke rette opp feil :P det skulle stå antatt :P

Men vi får se om vi finner en annen type sko :D
Ellers har jeg for tiden fryktelig lyst på desserter og da spesielt puddinger i alle smaker :P Her nede har de veldig mange forskjellige puddinger så jeg kommer nok til å hamstre med meg litt hjem hehe

Jeg er uggen og kvalm håper virkelig det er den rette typen kvalm og ikke "gruer meg så fælt til ul kvalm"!!

jeg er så sliten. jeg spyr å jeg spyr å jeg spyr å jeg spyr.
jeg klarer ikke å holde på noe mat. å jeg er så tappa for energi . de få næringstoffene jeg får i meg de kommer bare opp.....

sitter på jobb å fryser å har spydd to ganger alt på jobb.

å hvordan jeg skal greie å holde dette skjult frem til desember. deet aner jeg ikke.
Jeg har så lyst til å rope ut til hele verden at jeg er pregers. men jeg kan ikke.

De har begynt å spørre meg nå da.. hva som er galt med meg. rødsprengte øyner, å skjelver å fryser.

det var dagens syteinnlegg fra meg...

HVa er planene for dagen da jenter?
Hvordan i all verden klarer du deg på jobb?

Lurer jeg også på?? Sykemelding:D

Jeg er så kvalm nå. Våkna kl 04 i natt og klarte ikke sove mer fordi jeg var så kvalm. Stod opp, kasta opp......og kasta inn håndkle, klarte ikke dra på jobb.
Jeg syntes det er utrolig at dere klarer dere på jobb dere andre som sliter med kvalmen! :-) Føles ut som jeg har omgangssyken og klarer ikke fokusere på noe annet. :confused:

Lurer jeg også på?? Sykemelding:D

Ja...det høres jo ut som det er behov for det, (uten at jeg kan sitte å si det egentlig) ;-)
Høres ut som du trenger litt hvile liten_men_stor.

Hvordan i all verden klarer du deg på jobb?

jeg må jo bare! hvis jeg skal greie å beholde jobben min. jeg har en kontrakt som varer til 31.desember i år. å hvis de finner ut at jeg er gravid før de har bestemt om jeg skal få fast kontrakt... så... er det ikke sikkert jeg får fortsette. TROR ikke jeg da. så derfor prøver jeg etter beste evne å holde det skjult...

Jeg går bare ut når jeg må spy...gjemmer meg bak husene :P

Fader teite app lar meg ikke skrive ferdig og heller ikke rette opp feil :p det skulle stå antatt :p

Men vi får se om vi finner en annen type sko :D
Ellers har jeg for tiden fryktelig lyst på desserter og da spesielt puddinger i alle smaker :p Her nede har de veldig mange forskjellige puddinger så jeg kommer nok til å hamstre med meg litt hjem hehe

ene å alene pga den kommentaren med puddinger. så må jeg dra å kjøpe meg Gele å vaniljesaus i dag. omnomnomnomno... jeg får jo ikke i meg næring av noe slag... men jeg prøver på det jeg få¨r lyst på der å da....
mat budsjettet ryker med å holde på slik. men det får jaggu bare være ;)

jeg må jo bare! hvis jeg skal greie å beholde jobben min. jeg har en kontrakt som varer til 31.desember i år. å hvis de finner ut at jeg er gravid før de har bestemt om jeg skal få fast kontrakt... så... er det ikke sikkert jeg får fortsette. TROR ikke jeg da. så derfor prøver jeg etter beste evne å holde det skjult...

Jeg går bare ut når jeg må spy...gjemmer meg bak husene :p
Uff da :(
Håper jeg kvalmen ikke varer lenge. Du er innmari tøff som klarer det iallefall.

Jeg går bare ut når jeg må spy...gjemmer meg bak husene :P
De trenger jo ikke vite at du er gravid fordi du får en sykemelding :)

Jeg var på jobb idag og det var jammen ikke lett!!
Når man er alene med fire 1 åringer og to av dem gråter i halvannen time, og jeg bare har lyst å filleriste ungene pga alle hormonene som raser rundt!!
(Fy det var stygt sagt!! Kunne jo aldri ha gjort det :O )
Å kunne jeg bare lagt meg ned der og da, eller bare i det minste hatt litt stille koselig lek med disse skjønne små gullungene, men neeeida...
Hormoner altså i en barnehagehverdag, hihi :D

De trenger jo ikke vite at du er gravid fordi du får en sykemelding :)

Vell. Kontrakten går ut i desember. Er ikke sikkert de vil gi meg forlenga hvis jg sykmelder meg. Å den sjansen vil jeg ikke ta....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vell. Kontrakten går ut i desember. Er ikke sikkert de vil gi meg forlenga hvis jg sykmelder meg. Å den sjansen vil jeg ikke ta....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ser den.. Må bare ikke slite deg heeelt ut :) Krysser fingrene for at det er verdt det og at du får jobben :)

Fnis, mannen hadde laget seg nudler...
Og så ropte jenta på meg og mannen gikk...
Hvem tror dere hoppa bort i sofaen å slafsa i seg mannen sine nudler?? :D herreguuuud så lyst jeg har til å bare spisespisespise!! :O

Back
Topp