**Skravletråd**

Ja, det er vel aldri et entydig svar her. Takk for at du delte det :) Jeg føler jeg går rundt og leter etter bekreftelser på graviditeten, men finner få. Så håper en prat med legen i morgen kan roe meg litt. Eventuelt at vi tar en ny runde med blodprøver.
det er nok lurt både å snakke med legen og ta en ny runde blodprøver, kan hjelpe å roe ned nervene litt det :-) klem og lykke til :-)

det er nok lurt både å snakke med legen og ta en ny runde blodprøver, kan hjelpe å roe ned nervene litt det :) klem og lykke til :)

Takk, jeg lurer nesten på det ja. Takker så mye :)

Har akkurat begynt å strikke, så det er min nye hobby :)
Ellers er jeg veldig interessert i interiør og drømmen min er å en gang ha ubegrenset med midler og innrede/dekorere et helt hus :D

Hvis noen skulle lure: ei trassig 3 1/2 åring og ei mor som tydeligvis er blitt hormonbombe i dag, går ikke overens!!

Hvis noen skulle lure: ei trassig 3 1/2 åring og ei mor som tydeligvis er blitt hormonbombe i dag, går ikke overens!!

Snakk om.. skulle hente trollet i bhg. igår.. og hu nekta å bli med hjem! Kjente det kokte innvendig.. :P

I dag ble hu med ei venninne hjem fra bhg.. fikk akkurat sms:
"Hun er så blid og rolig :)"

:P

hmm. Hadde grudd meg til de 12 første ukene denne gangen. Synes de gikk så aaalt for tregt sist. Men nå fyker de jo bare av sted. Jobber masse for tidn, så det hjelper nok på. Så hobbyer har jeg lagt til helgene for tiden. Interiørtips tas forresten imot med takk, vi flytter inn i et helt nytt rekkehus til høsten....Det gledes.....

Hehe :D
Håper for samboers skyld at jeg ikke ender som et hormontroll !! Har ganske kort lunte fra før, så det kan jo bli interessant :p

hmm. Hadde grudd meg til de 12 første ukene denne gangen. Synes de gikk så aaalt for tregt sist. Men nå fyker de jo bare av sted. Jobber masse for tidn, så det hjelper nok på. Så hobbyer har jeg lagt til helgene for tiden. Interiørtips tas forresten imot med takk, vi flytter inn i et helt nytt rekkehus til høsten....Det gledes.....

Hvor gøy med nytt hus da :) skulle ønske jeg kunne begynt med blanke ark i huset, da er det myyyye jeg ville gjort annerledes.

Det er et snekkerfirma som setter opp og ordner alt for oss, men har fått være med i et års tid nå og har fått bestemt en god del egentlig.

I dag blir det en skikkelig kosedag. Svigermor og svigerfar skal være barnevakt mens jeg og mannen skal ut å spise ♡♥♡

Andre som skal finne på noe koselig? :)

Svigers skal være barnevakt, så jeg og mannen skal nyte en bedre middag :) Gleder meg til å få skikkelig alenetid med mannen min! :)

Her er dagen vært som en helt vanlig dag. Denne dagen har vi vel ikke feiret siden vi var nyforelsket tror jeg.

Vi lagde sen middag, spistelitt snop og så en serie. Nå er det natta :p

Jeg sliter såå med det samme... har en trassig 3 åring som tester mamma max om dagene.. ;) men i dag har det vært veldig fint, og det var deilig å ikke krangle hele tiden :)

Back
Topp