**Skravletråd**

Kjeeeeeder meg på jobb :(
Er vel ikke den perfekte ansatte for tiden, da tankene mine er heeeelt andre steder :)
Men får da gjort litt innimellom :p

Hei dere :) da har jeg funnet meg en jordmor. Har dere gjort det allerede? Og når er det normalt for første kontroll? Skal på min første når jeg er 8+4.

Synes disse graviditetsgreiene går så fint nå jeg! :) ingen kvalme enda. Bare svimmel, trøtt, ømme pupper, hoven nedentil og litt bekymret i ny og ne. Ikke mer enn hva man kan forvente:) håper det går like bra fremover! :) hipp hurra for graviditet!!

Hei dere :) da har jeg funnet meg en jordmor. Har dere gjort det allerede? Og når er det normalt for første kontroll? Skal på min første når jeg er 8+4.

Synes disse graviditetsgreiene går så fint nå jeg! :) ingen kvalme enda. Bare svimmel, trøtt, ømme pupper, hoven nedentil og litt bekymret i ny og ne. Ikke mer enn hva man kan forvente:) håper det går like bra fremover! :) hipp hurra for graviditet!!

Hipphurra for graviditet ja :D
Her i området er det bare 1 jordmor, så valget er ikke så vanskelig :p
Har ikke bestilt time enda... Venter litt til.

Skyter inn et raskt spørsmål - hvis jeg er gravid nå, hvordan regner jeg termin/hvor langt jeg er?
Vet når 1 dag i siste mens var (10.01.13) og EL (26.01.13) hvilken er best å bruke i terminkalkulatoren her på forumet?

Jeg skal bruke en annen jm denne gangen, er bare en lokal jm her og jeg kan spy av henne.. så jeg avtalte med sykehuset da jeg mistet i høst at jeg kunne komme der å gå til jm, føles mye tryggere, der er det ul tilgjengelig og ;)

1 heeel dag igjen til testing, ååååh... ventetid sucks !! :p

Du kan vel selv velge om du vil gå til lege, jordmor eller begge deler. Jeg har ikke bestillt time hos legen, kun hos jordmor, og tenkte å fortsette hos henne. Så det blir min første kontroll:)

Forrige gang gikk jeg til begge deler..men så hadde jeg to kontroller i måneden pga. tilstanden min også.. :)

Heff.. jeg er sååå lite motivert for å gå på jobb for tiden.. :(

I dag var det beinhardt å stå opp, og her sitter jeg på jobb med hueverk, STUPtrøtt og ikke noe lyst å være her.. er så dårlig miljø for tiden :( Er ikke i form egentlig kjenner jeg.. enten det er det bare fordi jeg er så umotivert.. :(
Men jeg hadde ikke hjerte til å være hjemme heller.. plutselig spyr jeg neste uke.. må virkelig få en jobb som ikke er så avhengig av meg...!

Jeg har vært syk. Men i går fant jeg ut at jeg var frisk nok til å gå på shopping. Etter en halv time måtte jeg bare sette meg ned. Jeg var så sliten at jeg rett å slett ikke orket å gå inn på noen klesbutikker. Fikk handlet morsdagspresang til mamma og svigermor men det var det.. Kanskje jeg har et lite graviditetstegn alikevell, blir fort sliten.

jeg kjøpte foresten en svangerskapsdagbok også. Den er bare helt nydelig. Vil gjerne anbefale den til dere også.

den heter "et barn blir til" med lennart nillsson'unike bilder.

Har dere kjøpt dere svangerskapsdagbok?

Sjarmøren min på sin første skitur ;) Litt misfornøyd fordi mamman skulle ta så mange bilder av han :p

ImageUploadedByBV Forum1360171874.435969.jpg

Er det noen andre som merker noe på tannkjøttet? Jeg er blitt veldig øm og blør lett når jeg pusser tennene nå.

Jeg er helt fersk i ny jobb på sykehjem. Jeg tok med meg visakortet mitt i kantina fordi jeg var FYSEN og småuggen. Når jeg kommer dit sier jenta bak skranken at de egentlig ikke åpner før om en time, OG at de bare tar kontant betaling. Krise!!

Jeg fortalte at jeg var helt ny og ikke hadde kontanter.

Jeg endte med å gå derfra med intet mindre enn TO gratisvafler :D

Back
Topp