**Skravletråd**

Er på jobb og teller ned til å komme hjem. Har en lang uke forran meg og i natt ble det litt lite søvn. Kjøpte en g-test på boots i går da jeg ikke har fått testene jeg bestilte enda. Denne ble også svak positiv... Er 12 Dpo i dag men ønsker så veldig 2 klare streker...

Er på jobb og teller ned til å komme hjem. Har en lang uke forran meg og i natt ble det litt lite søvn. Kjøpte en g-test på boots i går da jeg ikke har fått testene jeg bestilte enda. Denne ble også svak positiv... Er 12 Dpo i dag men ønsker så veldig 2 klare streker...

hva med en digital? :)

bittelitt uggen og skikkelig vondt i bekkenet er stort sett det eneste jeg merker nå om dagen. puppene er nesten ikke øm lenger heller, bittelitt bare... nesten så jeg blir litt bekymret, men jeg skal vel heller bare være glad til hehe
og det er vel også såpass tidlig enda at det kan komme mye enda...

men en ting kjenner jeg og det er at jeg kommer nok ikke til å vare i mange mnd til i jobben, slik som bekkenet verker etter jobb nå for tiden...

Hva er det med unger og det å ska stå opp så tidlig når de har fri? :confused004 Sønnen min må nærmest dras opp av senga hver dag han skal i bhg, men når han har fri, da står han opp grytidlig, helst 6-6.30! :smiley-angry003:p

Hvordan får dere uke+dager til å vises på tickeren? Etter legens beregning er jeg 5+3 uker i dag, men uansett hva jeg gjør, så får jeg ikke til tickeren :anyone

Hva er det med unger og det å ska stå opp så tidlig når de har fri? :confused004 Sønnen min må nærmest dras opp av senga hver dag han skal i bhg, men når han har fri, da står han opp grytidlig, helst 6-6.30! :smiley-angry003:p

Kjenner så alt for godt til det fenomenet :p
Irriterende !!

haha, kjenner til det! Frøkna her nekter omtrent å våkne i hverdagene, men når lørdag kommer er hu lys våken kl. 6 - halv 7! Jeg er helt kake for tiden, ingen energi og vannvittig trøtt!

4+2 i dag :) kjenner meg ikke så veldig gravid enda.... Litt hodepine og antydning til uggen på morran. Satser på at kvalmen holder seg borte!!

Glad det er fredag og snart HELG :D

Hva skal dere i hel

Gikk fort i svingen der...
Hva skal dere i helgen, skulle det stå :p

4+2 i dag :) kjenner meg ikke så veldig gravid enda.... Litt hodepine og antydning til uggen på morran. Satser på at kvalmen holder seg borte!!

Glad det er fredag og snart HELG :D

Hva skal dere i hel

Her har vi barnefri så vi må fånfikset den ene bilen igjen... Fader så uheldige vi skal være med bilene våre! Også blir det bare å slappe masse av.. Ønsker så gjerne å slutte å spotte! :oops:

Her har vi barnefri så vi må fånfikset den ene bilen igjen... Fader så uheldige vi skal være med bilene våre! Også blir det bare å slappe masse av.. Ønsker så gjerne å slutte å spotte! :oops:

Du får ha masse lykke til oss legen i dag :) håper på at denne spottingen er heeeeelt ufarlig!

Kjedelig med biler som streiker altså. Vi hadde absolutt ikke klart oss uten en av bilene.... Sånn er det å bo på landet :p

får så vond smak i munnen av alt jeg spiser/drikker.. helt grusom, noe som gjør at jeg orker ikke spise = kvalm... sukk.. er kjempe trøtt, men får søren ikke sove heller hehe bare "problemer" :p

Back
Topp