ååå disse første ukene går så sakte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååå disse første ukene går så sakte...
ja jeg synes det første gang iallefall, helt til de siste ukene, da gikk det supersakte igjen hehe men det var vel mest fordi jeg hadde et fryktelig tungt, vondt og vanskelig svangerskap så da var jeg klar for at han kom ut (var sykemeldt mesteparten av svangerskapet).Går det fortere etterhvert sier du? *øyner håp* Hilsen førstegangs-mor
ja jeg synes det første gang iallefall, helt til de siste ukene, da gikk det supersakte igjen hehe men det var vel mest fordi jeg hadde et fryktelig tungt, vondt og vanskelig svangerskap så da var jeg klar for at han kom ut (var sykemeldt mesteparten av svangerskapet).
men synes det gikk litt raskere eller hvertfall annerledes da magen begynte å vokse, man fikk høre hjertelyd på kontroller, kjente bevegelser osv...
Jeg velger å tro det blir akkurat sånn jeg da At det snart går fort! Men ahh, er det noen andre som er oppblåst eller? Jeg klarer faktisk ikke gå med mine egne bukser lengere. De strammer noe så innihampen mye over magen nå. Og jeg sitter konstant med knappen åpen. Har funnet ut at jeg i dag må komme meg ut og kjøpe noe mer praktisk å ha på meg, som ikke sktrammer så fryktelig, for dette blir jeg litt gal av.
det er slitsomt ja! Dro ut for å lete etter behagelige kjoler med lange ermet i dag, men fant Ullern skit. Ser frem mot nok en dag med buksesmekken open på jobb i morgen :SUff, ja! Er innmari oppblåst! Nå på ettermiddagen/kvelden ser jeg faktisk gravid ut. Alle buksene i klesskapet strammer og er ubehagelige, så jeg tror det blir mye løse kjoler og strømpebukse fremover. Her hjemme går jeg bare i en skikkelig slitt og slækk joggebukse. Tror ikke samboeren synes jeg er noe særlig atraktiv for tiden