**Skravletråd**

ååå disse første ukene går så sakte...

Altfor sakte...og jeg er mest sannsynligvis ei uke kortere på vei en menstermin tilsier...

Er spent på legetime i morgen :) Ble lovet tidlig ul viss jeg ble gravid igjen av gyn på sykehuset, så håper de holder ord ;)

Tida går saaaakte..... *tikk....takk....tikk.....takk* :confused4

Tiden går for sakte ja... Er 6+2 i dag, hele 5 uker og 5 dager igjen til 12 uker! Er liksom bare rett over halvveis :-S Tiden går alltid saktere når man vil den skal gå fort! Dårlig gjort :-(

Går det fortere etterhvert sier du? *øyner håp* Hilsen førstegangs-mor :)
ja jeg synes det første gang iallefall, helt til de siste ukene, da gikk det supersakte igjen hehe men det var vel mest fordi jeg hadde et fryktelig tungt, vondt og vanskelig svangerskap så da var jeg klar for at han kom ut (var sykemeldt mesteparten av svangerskapet).
men synes det gikk litt raskere eller hvertfall annerledes da magen begynte å vokse, man fikk høre hjertelyd på kontroller, kjente bevegelser osv...

huff har fri i dag, får ikke gjort så mye, sover og slapper av. skal på jobb tirsdag og onsdag og kanskje torsdag og fredag og kjenner at jeg egentlig skulle ønske jeg bare var sykemeldt...
da jeg var på jobb forrige uke var det så tungt... bekkenet fungerer sånn nogenlunde, men så fort jeg jobber verker det noe så inn i h.... er bare supertrøtt og sliten og kjenner jeg fungerer dårlig for gutten og familien på ettermiddagen...

Tiden går kjempesakte!!! Ble satt tilbake 1 uke ved tidlig UL fredag så føler jeg gjør repeat av forrige uke med tanke på telling av dager :p Er 7+4 i dag og vil bare svoooooosje over i uke 12 slik at jeg forhåpentligvis kan få tilbake energi og matlyst. For akkurat nå duger jeg ikke til noenting ;)

tiden går så seint ja, så går den kjempe fort, også er dagene like lange som år de siste ukene når man bare går å venter på startskuddet ;) "skjer det i dag???" åhh gleder meg til den spenningen :) :)

Tiden går noe veldig sakte. Gleder meg til man begynner å kjenne liv og magen vokser. Blir litt mer virkelig da synes jeg.

ja jeg synes det første gang iallefall, helt til de siste ukene, da gikk det supersakte igjen hehe men det var vel mest fordi jeg hadde et fryktelig tungt, vondt og vanskelig svangerskap så da var jeg klar for at han kom ut (var sykemeldt mesteparten av svangerskapet).
men synes det gikk litt raskere eller hvertfall annerledes da magen begynte å vokse, man fikk høre hjertelyd på kontroller, kjente bevegelser osv...

Jeg velger å tro det blir akkurat sånn jeg da :-) At det snart går fort! Men ahh, er det noen andre som er oppblåst eller? Jeg klarer faktisk ikke gå med mine egne bukser lengere. De strammer noe så innihampen mye over magen nå. Og jeg sitter konstant med knappen åpen. Har funnet ut at jeg i dag må komme meg ut og kjøpe noe mer praktisk å ha på meg, som ikke sktrammer så fryktelig, for dette blir jeg litt gal av.

Har med jevne mellomrom et "press" nederst i magen. Normalt? Synes også tiden går seeeeint. Kjennes som en evighet til 12. mars, da ska jeg på første legetime :) Teller dager til 12. mars først, og påske etter på :) Da er vi "safe" hvis alt går etter planen :) Da får også jentungen vite at hun skal bli storesøster :) *Glede*

:wav

Tida går så treiiiiiiiigt! Og jeg da, "bare" 4 uker idag!
Var hos riksen og tok blodprøver, alt er bare velstand =)
Har hatt en bitteliten miniblødning, men ingen smerter og med en hcg på 135 14 dpo skal jeg bare slappe av og fortsette ruginga.
Men tida kunne gjerne gått litt fortere!

Jeg velger å tro det blir akkurat sånn jeg da :) At det snart går fort! Men ahh, er det noen andre som er oppblåst eller? Jeg klarer faktisk ikke gå med mine egne bukser lengere. De strammer noe så innihampen mye over magen nå. Og jeg sitter konstant med knappen åpen. Har funnet ut at jeg i dag må komme meg ut og kjøpe noe mer praktisk å ha på meg, som ikke sktrammer så fryktelig, for dette blir jeg litt gal av.

Uff, ja! Er innmari oppblåst! Nå på ettermiddagen/kvelden ser jeg faktisk gravid ut. Alle buksene i klesskapet strammer og er ubehagelige, så jeg tror det blir mye løse kjoler og strømpebukse fremover. Her hjemme går jeg bare i en skikkelig slitt og slækk joggebukse. Tror ikke samboeren synes jeg er noe særlig atraktiv for tiden :P

Uff, ja! Er innmari oppblåst! Nå på ettermiddagen/kvelden ser jeg faktisk gravid ut. Alle buksene i klesskapet strammer og er ubehagelige, så jeg tror det blir mye løse kjoler og strømpebukse fremover. Her hjemme går jeg bare i en skikkelig slitt og slækk joggebukse. Tror ikke samboeren synes jeg er noe særlig atraktiv for tiden :P
det er slitsomt ja! Dro ut for å lete etter behagelige kjoler med lange ermet i dag, men fant Ullern skit. Ser frem mot nok en dag med buksesmekken open på jobb i morgen :S

God morgen damer :) Nå skal jeg til legen om en liten stund, blir spennende å se om jeg får henvisning til tidlig ul eller jeg må bestille meg selv.. Ha en super dag alle sammen :) :)

I dag har jeg faktisk orket å gå meg en tur i sola :D Ble kjempesliten, men var deilig å komme seg litt ut av huset også :)

Å herlighet at det går an å være så "lat".... eller sliten... kall det hva du vil :P
Andre dagen jeg er hjemme(har ferie) hvor jeg ikke orker å gjøre noe...! Hadde bestemt meg for at i dag skulle jeg rydde, tørke støv og støvsuge. Vaske klær MÅ jeg :P Men etter å ha levert lillegutt i bhg, så blei jeg sittende i sofan. Nå har jeg skikkelig vondt i hodet(igjen), og orker ikke å gjøre noe...

I dag har jeg ligget lenge i senga å bare vært lat. Dro en tur til frisøren for å bli litt ny, det var bare herlig. Fikk litt energi av det, så nå blir det husarbeid før en rolig kveld.

Back
Topp