**Skravletråd**

ENDELIG HELG :D
Måtte bare få det ut !!
Ha en superduper flott helg alle supre damer :)

Jeg er helt fersk i ny jobb på sykehjem. Jeg tok med meg visakortet mitt i kantina fordi jeg var FYSEN og småuggen. Når jeg kommer dit sier jenta bak skranken at de egentlig ikke åpner før om en time, OG at de bare tar kontant betaling. Krise!!

Jeg fortalte at jeg var helt ny og ikke hadde kontanter.

Jeg endte med å gå derfra med intet mindre enn TO gratisvafler :D

Håhå, det er KRITISKT når en er innstilt på noe altså! :p

her blir det en del i helga også jeg som er så sliten om dagen, satser på det blir litt bedre i helgen siden jeg da ikke er på jobb. vi har svigermor her noen dager (hun er veldig koselig og trivelig altså :-)), i morgen må vi på et jøpesenter en tur, må ha nye pensko til gullet, sambo må ha seg et belte også må vi kjøpe dåpsgave. Og søndag skal vi i barnedåp og være faddere til lille, skjønne nevøen vår :-)

Skal arrangere babyshower for en god venninne i kveld, så nå er det straks opp av sengen og begynne :))

Her sitter jeg da... Skulle egentlig ta med småen og sambo oppi skauen i dag. Men lillegutt har feber og hoste, sambo ville i skogen likevel og svigers ville ha lillegutt litt.. Så, da skulle jeg benytte sjangsen til å vaske litt hus.. Jeg har jobbet hver eneste dag i over 3 uker nå(pleier å ha en fri dag i uka), og vært opptatt hver helg lenge. Så har liksom ikke fått vasket, har jo ryddet og støvsugd ogsånn, men ikke hatt ork til gulvvask på kveldene. Nå har det gått 2 timer siden de dro, og her sitter jeg ennå :P Ingen gulv er vasket :P blæææ.. Lenge leve latskap lissom :P Men nå, nå skal jeg sette igang.. snart... Svigers kommer på middag senere når de leverer lillegutt, og nyheten om ny spire skal fortelles <3

Hoff, for en natt!

Vi var i 75-årsdag i går og fikk ikke mini i seng før 21:00, to timer senere enn normalt. Jeg håpte i mitt stille sinn at han kanskje da kunne la være å stå opp klokken 06:00 ;)
Når jeg selv går å legger meg går jeg inn for å se til han. En VEGG av bæsjelukt slår imot meg! :( Kan ikke huske sist han bæsja på natta?! Jeg løper ned å henter våtservietter og bleier. Han våkner kun delvis under skiften, og bleia er full av diare. De neste par timene er han urolig, og jeg går ut og inn av rommet. Plutselig merker jeg at han har bæsja IGJEN og skifter IGJEN!
De neste 2-3 timene er han ofte våken og roper på meg. Ikke før ca klokken 03:00 roer alt seg.

Klokken 07:00 roper han i callingen: Maaaammaaaaa! Bææææsjaaaa!

Gaaah..... jeg skifter nok en diarebleie i senga hans, og tar han inn til oss. Der gidder han å ligge i hele 10 minutter....

Hva kan man si? Jeg er TRØTT!!!! :(

Hoff, for en natt!

Vi var i 75-årsdag i går og fikk ikke mini i seng før 21:00, to timer senere enn normalt. Jeg håpte i mitt stille sinn at han kanskje da kunne la være å stå opp klokken 06:00 ;)
Når jeg selv går å legger meg går jeg inn for å se til han. En VEGG av bæsjelukt slår imot meg! :( Kan ikke huske sist han bæsja på natta?! Jeg løper ned å henter våtservietter og bleier. Han våkner kun delvis under skiften, og bleia er full av diare. De neste par timene er han urolig, og jeg går ut og inn av rommet. Plutselig merker jeg at han har bæsja IGJEN og skifter IGJEN!
De neste 2-3 timene er han ofte våken og roper på meg. Ikke før ca klokken 03:00 roer alt seg.

Gaaah..... jeg skifter nok en diarebleie i senga hans, og tar han inn til oss. Der gidder han å ligge i hele 10 minutter....

Oh no! Klem til deg!

Hoff, for en natt!

huffameg.. Disse unga. Kan de ikke bare sove :P

Æsj... I dag kom spottingen tilbake. Men med en helt annen konsistens og farge.. Fremdeles brunt, men så mørkt at det nesten er sort. Æsj... Også er det veldig tykt, seigt og klissete.. Urk. Har ennå trua! Men kan ikke utfloden bare bli hvit igjen...? :(

Jadda.. Våknet halv 6 og får ikke sove. Masse nerver som flyter i kroppen.. Vil juble over at jeg er i uke 6 nå.. Men føler jeg bør vente litt til.. Heff!

Seks uker i dag. Og i morgen er jeg så langt som jeg kom i forrige svangerskap..Jeg føler meg ikke spesielt gravid, men har noen symptomer som er vedvarende. Jeg har lav, men økende hcg. Det mest utpreget symptomet er ømme pupper, ellers har jeg ikke så mange :( Jeg var kjempekvalm første svangerskap, og skulle nesten ønske jeg var det nå også. Jeg savner ikke kvalmen, ikke i det hele tatt, men da viste jeg ihvertfall at jeg var gravid. Kan hende jeg blir å angre disse ordene om ei uke :)

Seks uker i dag. Og i morgen er jeg så langt som jeg kom i forrige svangerskap..Jeg føler meg ikke spesielt gravid, men har noen symptomer som er vedvarende. Jeg har lav, men økende hcg. Det mest utpreget symptomet er ømme pupper, ellers har jeg ikke så mange :( Jeg var kjempekvalm første svangerskap, og skulle nesten ønske jeg var det nå også. Jeg savner ikke kvalmen, ikke i det hele tatt, men da viste jeg ihvertfall at jeg var gravid. Kan hende jeg blir å angre disse ordene om ei uke :)

Huff.. men hold fast på at økningen stiger du! Det er jo et godt tegn, det betyr jo at du blir mer og mer gravid ;)

Huff.. men hold fast på at økningen stiger du! Det er jo et godt tegn, det betyr jo at du blir mer og mer gravid ;)

Jeg håper det :) Samtidig er det mange som sier at lav hcg, selv om den øker, er tegn på begynnende SA :( Jeg skal ringe legen i morgen i telefontiden hans og høre hva han tenker om blodverdiene.

Jeg håper det :) Samtidig er det mange som sier at lav hcg, selv om den øker, er tegn på begynnende SA :( Jeg skal ringe legen i morgen i telefontiden hans og høre hva han tenker om blodverdiene.
det trenger ikke være noen sammenheng. jeg hadde jo skyhøy hcg sist og det endte jo i en tidlig SA, jeg hadde hadde veldig liten stigning da. du har jo kjempefin stigning så dette går nok bra skal du se :-)

for tredje natten på 2 uker så drømte jeg i natt at jeg hadde begynt å blø...

for tredje natten på 2 uker så drømte jeg i natt at jeg hadde begynt å blø...

Huff, heldigvis var og er det bare en drøm (mareritt)! Jeg har selv opplevd slike drømmer og det er helt forferdelig. Det viser bare hvor bekymret vi er. Håper du slipper flere slike drømmer fremover :)

det trenger ikke være noen sammenheng. jeg hadde jo skyhøy hcg sist og det endte jo i en tidlig SA, jeg hadde hadde veldig liten stigning da. du har jo kjempefin stigning så dette går nok bra skal du se :)

Ja, det er vel aldri et entydig svar her. Takk for at du delte det :) Jeg føler jeg går rundt og leter etter bekreftelser på graviditeten, men finner få. Så håper en prat med legen i morgen kan roe meg litt. Eventuelt at vi tar en ny runde med blodprøver.

Back
Topp