Skravletråd

Jeg er så usikker på hvilken prevensjon vi skal gå for etter fødselen, jeg blir ett monster hvis det er for mye hormoner som blir pøset inn i kroppen min.

Hadde man vært gravid slik som de på film hadde det jo vært en drøm, kun en kul på magen liksom :) Ikke noen vondter, ingen kviser eller fett hår, null vann i kroppen og man har sett smashing ut heeele tiden :p
 
Ja falt for det navnet da Svigermor hadde drømt vi fikk en gutt som het Simon, har aldri tenkt på det før da=)
 
ja film mage ville vært flott!!!!:D kjenner ei som så sånn ut: kjempeslank og opp 7 kg lissom. Heldigvis så smalt hu på seg 16 kg med nr to og fikk masse vann;) hehehe
 
ja film mage ville vært flott!!!!:D kjenner ei som så sånn ut: kjempeslank og opp 7 kg lissom. Heldigvis så smalt hu på seg 16 kg med nr to og fikk masse vann;) hehehe

Nesten så man fryder seg litt da :p hehe ;)
 
Hehe, aner heller ikke hvilken prevansjon vi skal gå for. Kroppen min tåler jo ingenting, men NOE skal stappes inn uansett!
 
Simon er kjempefint :) Vi har ikke funnet noe navn enda, sliter litt med det. Men har heldigvis god tid :)

Vi har heller ikke tenkt noe på navn, men så har vi ikke vært på ul enda heller da ;) Har ett navn på lista etter jeg var gravid med Isak, og det er jentenavn. Så vi får vente å se om det blir det eller om vi må komme opp med ett nytt guttenavn :)
 
Vi starta dagen tidlig i dag i London, hjemreisedag etter noen supre dager på tur med samboer :)
Da vi kom hjem fikk vi middag hos mamma og pappa, så var svigers på besøk her i kveld, leverte hunden som de har hatt for oss, og vi måtte selfølgelig vise frem alt fint vi hadde kjøpt til babyen :)
Nå er det snart leggetid, tar på meg storbyferie! Må bare kikke litt på BV først,,,
 
Vi har heller ikke tenkt noe på navn, men så har vi ikke vært på ul enda heller da ;) Har ett navn på lista etter jeg var gravid med Isak, og det er jentenavn. Så vi får vente å se om det blir det eller om vi må komme opp med ett nytt guttenavn :)

jeg har også en gutt som heter Isak!!! NYdelig navn!!!!
 
Vi starta dagen tidlig i dag i London, hjemreisedag etter noen supre dager på tur med samboer :)
Da vi kom hjem fikk vi middag hos mamma og pappa, så var svigers på besøk her i kveld, leverte hunden som de har hatt for oss, og vi måtte selfølgelig vise frem alt fint vi hadde kjøpt til babyen :)
Nå er det snart leggetid, tar på meg storbyferie! Må bare kikke litt på BV først,,,

Fått med deg at vi kriger igjen?
 
Kroppen min er ikke glad i ekstra hormoner hverken ved prevensjon eller graviditet og jeg blir lett gravid så tror jeg bare må leve i sølibat resten av livet!
 
Kroppen min er ikke glad i ekstra hormoner hverken ved prevensjon eller graviditet og jeg blir lett gravid så tror jeg bare må leve i sølibat resten av livet!

He he, her spøker vi med at jeg ikke kan vaske undertøyet vårt sammen, for da blir jeg gravid.. Det er jo egentlig for at luksusproblem å regne, da :)
 
Jeg har fått med meg at det er ny krig på gang ja :) (ikke funnet ut hvordan jeg siterer i innlegg enda da..:p ) :)
 
jeg har også en gutt som heter Isak!!! NYdelig navn!!!!

Må jo selvfølgelig være enig :)
Han har dobbelt navn da, Isak Aleksander, oppkalt etter mannen som også har Aleksander som mellomnavn ;) Men vi bruker kun Isak til vanlig, men han vet han har to navn :) Greit hvis det skulle være 2 Isak i samme rom :)
 
Da hopper jeg til køys!!!! prøver på bedre innsats imorgen:) nå er jeg vertfall klar over at det er krig!!!!!!!!!!;)
 
Back
Topp