Skravletråd

Jeg er desverre ikke typen som liker å gå gravid. Elsker å kjenne spark og er veldig glad for at jeg er gravid. Men jeg trives ikke med så store forandringer av kroppen min så dette blir aller siste gang!
 
Vakre flodehester hele gjengen :p <3
 
hehe:) ja det er helt sant!!!!:) premien til slutt er uansett verdt alle kiloene:)!!!
 
Du er nå skjønn. Ceres :D

Jeg hater også å gå gravid, men likevel gjør jeg dette for 5. gang. Helt vilt!! Men nå skal jeg steriliseres!!
 
Da har vi vært flinke, Melonen! Gjort vårt for samfunnet. He he ;)

Jeg elsker også spark og magen min, men jeg HATER å være gravid likevel.. Urk!
 
snipp snipp;) ja jeg vil si du har gjort en god jobb nå spire nr fire:) du skal få lov til å legge eggstokkene på hylla;) sist sleit jeg med sv.skaps deprisjoner på grunn av vektoppgangen og kjenner de begynner å snike seg innpå nå..men jeg må bare skjerpe meg. Veide tross alt 20 kg mindre som utgangspunkt denne gangen i forhold til første gangen!=) men jeg er sårlig på å kontrollere meg..må bli flinkere!!
 
håper sv.dep. holder seg unna. Utgangspunktet er jo mye bedre, og du er megaslank!!!! dette kommer til å gå helt fint:)!!!!!!!!
 
Jeg har også slitt med depresjoner i alle svangerskapene mine. På mandag skal jeg til psykolog for første gang for å bearbeide svangerskapet.

Har desverre en veldig vond og vanskelig barndom som gjør at det ikke er lett for meg når alt skal handle om kropp. Skal bli godt å få litt hjelp med å takle barndomsminnene mine...
 
jeg VAR megaslank;) men gått fra 58.5 til nå 62.5;) så det øker på;)
 
Jeg bøyer meg i støvet for dere som går gjennom dette så mange ganger.
Med dette bekkenhelvette håper jeg så inderlig at dette er siste gang, mannen er enig i det hvis vi får jente denne gang for han skal ha begge kjønn :p

Frk. Maja, denne gangen ender du garantert ikke opp med samme vekt resultat som sist :) Du har en nydelig babymage som du skal være kry av :) Jeg vet det er vanskelig å se det selv, for jeg går å holder inn magen hvis jeg har på meg en genser som sitter litt tett. For da tror jeg at ingen ser den, og så langt har det funka men ikke nå lengre. Jeg prøver å overbevise meg selv om at man skal være kry over magen, men det er jaggu ikke lett.
 
Skal innrømme at jeg hater å gå gravid! Veldig lei av å gå konstant kvalm i månedsvis! Blir mange år til neste gang! Her skal det trippel prevansjon til etter fødselen ...
 
ja blie spiral her tenker jeg..fort som fy;) hehe

neida jeg vet jeg ikke er tjukk, men tar litt tid før man blir vant til magen for det er jo i disse ukene den kommer plutselig over natta!! føler jeg har eksplodert den siste uka;) Er lille Simon som vokser og vokser!!=)
 
Jo, men det er jo ikke bare magen slik som det er i amerikanske filmer. Man får vann i kroppen, hovner opp i ansiktet, og får gigantpupper!
Jeg føler meg som en elefant!!
 
simon var kjempe fint navn:)!!!!!!!!!!!!

Her skal også spiralen inn raskere enn fy!!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp