Skravletråd

Stakkars deg, Cascida!

Jeg er livredd for å bli svær, så jeg prøver å passe kaloriene. Føler meg likevel som en elefant nå, for jeg har masse vann i kroppen allerede :(
 
Jeg la på meg 17 kg sist, 4 av de fikk jeg aldri av og de satt rundt mage området. Så denne gang prøver jeg å være mer forsiktig med hva jeg putter i meg, men det er jaggu ikke lett :/ er såå svak for brus og søtsaker.
 
jeg har allerede fått kommentarer av typen: herregud, du er jo like stor som jeg var da jeg var i uke 30!!!!!
kjempe festlig!
angry1.gif
 
Er her jeg :)
Jeg har også fått kommentarer hvor de spør om jeg ikke er stor. Men jeg er liten mener jeg selv..

De værste kommentarene er når de spør om jeg har tenkt å befolke hele verden alene. Da blir jeg litt lei meg...
 
vært på kino i dag å sett twilight.. heeeelt rått :D:D nokk en film som fortjener sin plass i filmhylla mi :) har alle de andre twilight filmene også så da må jeg nesten ha den siste også når den kommer ut :)
 
jeg har allerede fått kommentarer av typen: herregud, du er jo like stor som jeg var da jeg var i uke 30!!!!!
kjempe festlig!
angry1.gif

Nice!! At folk ikke kan holde kjeft liksom???!! Å bli svær er vel alle gravides store skrekk og hjelper ikke akkurat på med sånne kommentarer...!!!! :angry1 Syns du hadde en fin liten kul da vi møttes, jeg :)
 
Nei, folk må lære seg å holde kjeft! Gravide er jo veldig sensitive også. Ikke kjekt å høre; Glad det ikke er meg heller...
 
Er her jeg :)
Jeg har også fått kommentarer hvor de spør om jeg ikke er stor. Men jeg er liten mener jeg selv..

De værste kommentarene er når de spør om jeg har tenkt å befolke hele verden alene. Da blir jeg litt lei meg...

ja ærlig talt! det er for drøyt altså!!! folk burde lære seg å holde kjeft!!!!!!!!!!1
 
Akkurat som om noen tror at når man ser en gravid kan de si akkurat hva de vil for det er ikke nøye, men det de ikke skjønner er at det sårer faktisk.

Har ikke fått noen kommentarer enda, men det er vell for at magen har vært fravikende. Men de siste dagene har det plutselig kommet en liten kul :)
 
føler meg gedigen jeg også!! og kiloene har rast på de siste dagene!!:O vil ikke legge på meg mer:(
 
Tror det er værre når man er høygravid på sommeren, for da kan man ikke gjemme seg bort i store klær. Jeg styrer unna de stramme klærne nå, så føler jeg meg litt bedre..
 
føler meg gedigen jeg også!! og kiloene har rast på de siste dagene!!:O vil ikke legge på meg mer:(

Sist kom kiloene etter uke 20, frykter det samme denne gang også.
Veide meg nå i kveld og var da fortsatt på +2, men enda to uker til jeg er kommet dit det bare gikk oppover sist.
 
Back
Topp