Skravletråd

hehe..
 
ja, jeg har lilla ellers. så føler det kræsjer litt når julepynten kommer opp.. så greit med røde.. nå gleder jeg meg til å pynte altså..
 
mmm.. pizza.. her blir det svinestrimler, salat, chips og peppersaus.. men har smugspist smågodt, så er ikke sååå sulten :p
 
Mmmm.. God mat dere skal ha da!!!! :D Her blir det ingen kvelds i dag, sitter og tygger på gjende-kjeks!! :p

Og gøy med så mye aktivitet!! er jo nesten en ny side før man har rukket å svare i ett par andre tråder jo!! :)
Hei hvor det går!!! 300 innlegg siden opptellingen i dag!! :D
 
300 ja, det e rjo bra..
 
Nei, nå måå jeg vaske kjøkkenet!! Mannen rydder og vasker begge kjøleskapene, luxus!! I'll be back!! ;)
 
flink du er :)
 
Shit!!! Har ikke fått med meg at det er krig før nå!!!!! En hel dag med skravling er borte!!!!!:(
 
Wow som dere har skravla da :) Liiiiiker :)
Nå spiser vi taco, jeg fikk dispans til å ha pcn i sofaen ettersom det var krig :p
 
Fikk sove veldig lenge<3, lest litt på eksamen som jeg skal ha på mandag, spist pinnekjøtt<3, sitter nå og glor på norske talenter mens jeg spiser mer pinnekjøtt!
 
Wow som dere har skravla da :) Liiiiiker :)
Nå spiser vi taco, jeg fikk dispans til å ha pcn i sofaen ettersom det var krig :p

haha:) så bra! mannen min skjønner ikke hvorfor jeg har tatt med pcèn i sofaen. Hva er så viktig liksom?????
 
Fikk sove veldig lenge<3, lest litt på eksamen som jeg skal ha på mandag, spist pinnekjøtt<3, sitter nå og glor på norske talenter mens jeg spiser mer pinnekjøtt!

NAM pinnekjøtt! grønn av missunelse......................
 
ja det nye forumet er jo helt supert!!!!!!!
men mobilutgaven er veldig kjip enda! håper de fikser på den!!!
 
sitter på mobil nå....so excuse me for innlegg uten caps og avsnitt! hihihi
 
Jeg forklarte at vi kan ikke tape igjen, samt at jeg forklarte hvordan det fungerte og at det ble premie trekning blandt vinnerne :)

Åååå, pinnekjøtt. Det MÅ vi ha til middag en dag :D
 
Back
Topp