Skravletråd

God natt :)
Ikke leng til jeg selv skal krype til køys, må bare få med meg at gutta i senkveld skal stå på vannski :p
 
Eg reagerte på alt av hormonar, men når eg hadde hormonspiral så har eg aldri hatt det bedre. Legen sa at sidan hormonane blir skilt ut så lokalt så er det mikroskopiske mengder som skal til for å få effekt i sammenligning med p-pillar og p-sprøyte som er i større doser fordi det går gjennom systemet før det når fram til målet der nede.

Så her blir det heilt klart horsomspiral igjen ;)
Her blir det ikkje fleire etter tvillingane :p

Eg gjekk opp 25kg sist, og kjenner litt på same frykta og angsten som deg fru Maja.
Eg følte eg mista all kontroll, og det var ikkje kjekt etterpå heller, sjølv om eg gjekk forholdsvis fort ned igjen så kom eg aldri tilbake dit eg var.

No er eg 19 veker på vei og har gått opp 1 kg. Veldig fornøgd med det. Men den 1kg var hard, det var liksom første kg av det eg veit blir fleire. Håper berre det ikkje blir så alt for mange.
Hadde vore godt å sleppe å kjempe mot kiloane etter fødselen.

Misunnar dei som går opp 6kg, og er slankare enn før dei brli gravide etterpå.
 
He he, her spøker vi med at jeg ikke kan vaske undertøyet vårt sammen, for da blir jeg gravid.. Det er jo egentlig for at luksusproblem å regne, da :)

Dere er heldige!! :) Vi har slitt i både ett og to år for å få våre, og med flere forsøk og SA bak oss.. men må jo si vi er hedige likevel når vi sitter her med tredjemann på vei :) Tenker dette er siste, men her er det tydeligvis prevasjon som skaper skikkelig kluss og sitter i kroppen i laaange tider etterpå. Det må tydeligvis et forsøk og en graviditet til for at kroppen skal finne ut hvordan den egentlig skal fungere som dame...! :P Så er veldig usikker hva vi skal gjøre etterpå, å begynne på noe prevansjon blir jo nesten som å velge å sterilisere seg her... hmmmmmm....
 
Håper du våkner fri for hodepine i morgen spire nr fire :)

Skal bevege meg opp trappen og i seng selv nå, god natt damer :) Vi har garantert klart over 500 innlegg, så da er det bare å lade opp til en ny runde fra kl. 12 i morgen :D
 
Måtte inn fra mobilen før jeg slokner :p som om innleggene forsvinner over natta liksom :p haha ;)
 
Da trur eg at eg også kryper til køys. Kjenner augeloka begynner å bli tunge, det er vel ein dag i morgon også :)
Natta gode damer :)
 
hva pokker skjer? jeg får ikke sove.... det skjer jo aldri med meg!!
you know why? får bare ikke puste. forbaska snørr :(
 
Så bra!!! Tror nok 500 er nådd, men må være på sikker side !!! Utfordringen blir nok 500 fra tollvesenet idag til tolv i morgen:/ men det SKAL vi fikse:)!!!!
 
Jepp fra mobil! Og det er litt komplisert å være effektiv da:/ blir lett litt oppgitt når jeg må så mye frem og tilbake....:
 
Back
Topp