Skravletråd

Liker at tollvesenet skal være med i krig :p Håper ingen smugler :p hehe

Jeg er klar for krig fra 12, tar litt avstand fram til da så jeg med god samvittighet kan skravle masse :D
 
Ettersom jeg stjal den ideen om antall innlegg mener de visst nok at vi ikke spiller 100 % ærlig. Spesielt, vi hadde jo funnet ut av det selv, de bare hjalp oss litt på vei :p Og uærlig er det jo ikke iom at det står at ideen er hentet fra de :p Vi spilte visst nok uærlig i sist kamp også, men de skulle ha sitt på det rene denne gang også. My lord :p

Vi spiller etter reglene, det står ikke: Snok ikke på andre terminforum i reglene :p
Så vi vinner nok 100% ærlig :D
 
Synes det blir så dumt at det nesten blir ''krig'' mellom forumene jeg da... At man kan være så smålig og mene at det vi gjorde på forrige konk. (å låne leker fra andre) er uærlig? altså... Det blir litt sært for meg...

Nei, man må da kunne la seg inspirere av andre... De var nok ikke de første gjennom forumets levetid som har brukt disse lekene... :)
 
å himmel... er det virkelig sånn det skal være denne gangen og?! er de 5 år?
 
la de styre tenker jeg.... vi får fortsette som før ogikke la det styre noe.
 
ingen interesse av å snoke hos de kjenner jeg....ikke vil jeg "ha det på nakken" heller....kunne jo blitt an case av det og lissom.
 
Vi skal i allefall ikke ned på deres nivå :)
Grunnen til at jeg fant den ideen igår var kun for å sjekke om de var med på krigen :)

Vi kjemper etter reglene :)
 
Vi skal i allefall ikke ned på deres nivå :)
Grunnen til at jeg fant den ideen igår var kun for å sjekke om de var med på krigen :)

Vi kjemper etter reglene :)

Selvsagt! Og det er en god idè, og den er lånr ærlig og rederlig!
Nei, vi får kose oss med krigen og ikke stresse og krangle slik som det ble sist. Denne gangen er det jo klare regler også. Sist synes jeg det ble veldig mye stress.

Ikke vet vi om det er oss to som er på topp heller, kan jo være to helt andre termingrupper...
 
Back
Topp