Skravletråd

nå var lillemor ute i vogna....min tur til å kveile. hei så lenge, jenter.
 
Ha en fantastisk hvil!! :)
Blir ikke så veldig effektivt med to små rundt meg her i dag ser jeg! :) Får titte innom litt innimellom :)
 
hadde vært fantastisk med en hvil nå.. Men er redd jeg da sover bort hele dagen... :p
Får vel heller rydde litt i leiligheten og sette opp en ønskeliste til babyen og babyrommet ;)
 
våken igjen nå selv om jg fortsatt er trøtt.
min søster ble sur da jeg foreslo at hun godt kunne ta lillemor på en tur. herregud så lat jeg er mente hun. ville jo gå på senteret, men jeg gidder jo aldri noen ting.....
har glemt at vi var på senteret forrige helg og jeg kunne ikke gå resten av kvelden...
trivlig!
 
våken igjen nå selv om jg fortsatt er trøtt.
min søster ble sur da jeg foreslo at hun godt kunne ta lillemor på en tur. herregud så lat jeg er mente hun. ville jo gå på senteret, men jeg gidder jo aldri noen ting.....
har glemt at vi var på senteret forrige helg og jeg kunne ikke gå resten av kvelden...
trivlig!
så dumt at hun tar det på den måten!!!
håper du snart får energien tilbake:)!!!!
 
er vel sånn det er å være 22 og selvsentrert....selv om jeg ikke kan huske at jeg noen ganh var sånn...
 
Det blir vel litt sånn når man ikke har barn, men bare seg selv å ta hensyn til!
 
hellu jenter:D da har jeg vært å klipt håret litt og det trengte jeg sårt!! håret mitt oppfører seg så rart når jeg er gravid, plutselig fikk jeg masse fall lissom..andre som har merket slike ting??=)
 
Så gøy å klippe seg:) jeg merker ikke noe særlig på håper. Men merker håret pålegger vokser seinere;)!!
 
elsker forumskrigene for da blir det så mye liv her inne!!:D
 
Det er så deilig å få klippet håret!!! Så gøy med fall da! Her merker jeg ikke noe endring på håret egentlig.

Kjekt når det er så mye liv her inne!!! :D
Nå skal jeg ta med minsten ut og handle litt :)
 
Så godt med en hårklipp :)
Selv skal jeg til frisøren på tirsdag, gleder meg som en liten unge til julaften :)

Vi har akkurat kommet hjem etter en tur i byen med kaffebesøk og jakt etter julegardiner. Så nå må jeg lete på nettet etter noen jeg vil ha, finner ingen her i byen i allefall :/
 
Back
Topp