Skravletråd

Høh, jeg la meg klokken ti, og våknet igjen halv to.. Nå BØR jeg komme meg i dusjen så vi får handlet litt...

Ååå, så deilig da :)
Isak skulle ikke sove, så jeg fikk meg en power nap på sofaen i en halvtime om ikke annet :)
 
Ja, det er minuset med å sove en lang dupp på formiddagen :/
 
Da er jeg ferdig med å lage marsipankake og cakepops nå gjenstår bare cupcakes så er vi klare til å feire tobias sin 2 års dag i morgen!!:D
 
Så flink du er :)
Jeg har hatt lyst på marsipankake i mangedager nå, så fikk døyvet litt av suget med ostekake tidligere i dag. Men kjenner at jeg må ha marsipankake en dag :p
 
ååå, jeg finner ikke julegardiner :(
Både på stue og kjøkken må jeg ha vanlig gardiner og liftgardiner, og jeg vil jo at de skal matche, men det var enklere sakt enn gjort.
 
Liker ikke at 20 årene snart er slutt! Føler meg liksom ikke så gammel, jeg.. Vil vel for alltid være 19 år i hodet, tror jeg..
 
da er ungene bada, hunden har fått kveldsturen sin og ho mor har finni sofaen ! merker at jeg har vaska i dag ja.. planene for kvelden da jenter?
 
Vi har akkurat spist lasagne, så etterhvert skal guttungen i seng og jeg skal slappe av med sofa og skal vi danse :)
 
her blir det taco !!!
 
Back
Topp