Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Ønsker alle en riktig god natt :) har ikke lagt oss enda vi :p kjærsten reiser på jobb og blir borte i 2 uker, så vi drar ut tiden max her ;)
 
God natt til alle som sover.
Her ligger jeg med vondt i bekkenet og hører på at sambo snorker... Zzz. Trøtt.
 
God natt til alle som sover.
Her ligger jeg med vondt i bekkenet og hører på at sambo snorker... Zzz. Trøtt.

God natt til deg også... jeg ligger også her og stirrer i taket - og klør. Liten gutt har også inntatt sengen min, og mannen snorker i nabosengen. Jadda. Sånn går nå nettene...
 
Dra til han!! :p uff.. Jeg virkelig hater snorking. Håper du får sove ❤
Har du prøvd bbhugme for bekkenet forresten?
Har kjøpt bb hugme. Men hjelper ikke mye når jeg har tråla skibakken til fots hele dagen :p
 
Begynner å bli småbekymret nå. Har vært to dager nå med veldig lite bevegelser fra mageboeren. I tillegg har formen min vært dårlig og hatt litt lysbrun utflod. Må prøve å få liv i morgen.

Søren å at morkaken er på forsiden.

Fikk et lite spark nå da mens jeg leste innleggene her.
 
Begynner å bli småbekymret nå. Har vært to dager nå med veldig lite bevegelser fra mageboeren. I tillegg har formen min vært dårlig og hatt litt lysbrun utflod. Må prøve å få liv i morgen.

Søren å at morkaken er på forsiden.

Fikk et lite spark nå da mens jeg leste innleggene her.

Ta en telefon til føden i morgen og si du er bekymret. Det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite...
 
Vurderer det sterkt. Skal en snartur på jobb å, og har dessverre høy terskel for å ringe.
 
Vurderer det sterkt. Skal en snartur på jobb å, og har dessverre høy terskel for å ringe.

Legg alle terskler død akkurat nå. De biter ikke. Lite de kan gjøre for lille før vi bikker 23-24 fullgåtte uker, men en ul-sjekk koster dem så lite, og utgjør en enorm forskjell for en bekymret mamma... lykke til!!
 
Takk. Får se om jeg ringer senere. Må ta drikketest først og prøve å telle. Om jeg får sove igjen da.
 
Burde sove..
 
Soving på natta er oppskrytt. Tror ikke jeg trenger søvn i det hele tatt mer. Kanskje til neste år... tror jeg blir psykotisk hvis jeg ikke får litt sammenhengende søvn på natten snart.
 
Back
Topp