Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg må finne senga snart. Lillegutt har en tendens til å starte dagen før kl 7
 
Først nå kom jeg meg i seng [emoji15] får krysse fingrene at lillegutt sover lenge i morgen for en gang skyld.
 
Skal krysse fingrene med deg [emoji1303]. Ser ut til at det blir våkenatt på meg igjen
 
Ingen mulighet for å sove borte en natt? Har ganske vondt av deg :/

Seinere i dag reiser vi hjem, og i morgen (tirsdag) er det kontroll på sykehuset igjen. Da skal jeg spørre om gode råd for den intense kløen. Inntil da, får jeg bare leve som en ugle [emoji37][emoji15]
 
Sitter våken i en mørk stue og studerer stjernene på nattehimmelen.
 
Hehehe... gjennom vinduet. Lett å se ut når det er helt mørkt inne. Overraskende mange stjerner å se, selv midt i all lysforurensningen fra byen.
Søren, nå håpet jeg på en innendørs stjernehimmel.
Koselig å se på stjernene. Nesten som å ligge i gresset en sommerdag og se etter figurer i skyene.
 
Søren, nå håpet jeg på en innendørs stjernehimmel.
Koselig å se på stjernene. Nesten som å ligge i gresset en sommerdag og se etter figurer i skyene.

Vi har prosjektor i kjellerstuen, så kunne sikkert fått til noe stjernehimmel der i nøden... og så har eldste en halvkule med lys inni og små huller i kulen passende til stjernehimmelen, sånn at det blir stjernehimmel på rommet hans. Slår det av når han har sovnet da, for jeg er litt skeptisk til kombinasjonen lyspære inni pappkule. Det er artig med stjerner og stjernebilder. Aller best liker jeg å se på stjernehimmelen liggende i sovepose i ødemarken. Blir en stund til jeg får prøvd det igjen tror jeg [emoji6]
 
Tvillingene har show i magen, fra musa til puppene. Hele magen rister! :O deilig å kjenne liv, men nok nå :p
 
Meningsløst å ligge våken før første arbeidsdag på lenge. Har stort sett sovet om natta resten av påska med unntak av doturer.
 
Ah, våknet fordi jeg er så tett i nesa og blir helt tørr i halsen på grunn av det. Bleh. Vant til å puste gjennom nesa jeg :p ikke favorittbivirkningen med svangerskapet akkurat.
 
Jeg prøver en annen seng for å se om forandring fryder
 
Her lå det allerede en katt. Sikkert koselig selskap det.
 
Herregud... Jeg ligger her og får ikke sove fordi jeg gruer meg til 17. Mai... Klarer jeg å gå til sentrum? Må jeg ha krykker?? og hva i helv... skal jeg ha på meg??
 
Back
Topp