Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Her er jeg. Søvnløs. Jadda. Andre?

Jepp. :) Ligger og drikker vann og tenker på babyutstyr til 35.000 og Harry Potter-klær. Jeg må regne ut hvor mye jeg har brukt så langt. Brukte jo nesten så mye på sydenreise, så kan vel ikke være gjerrig når det kommer til babyen heller. :D
Er en pent brukt hvit Stokke TrippTrapp til salgs på Tveit nå forresten.
 
Jepp. :) Ligger og drikker vann og tenker på babyutstyr til 35.000 og Harry Potter-klær. Jeg må regne ut hvor mye jeg har brukt så langt. Brukte jo nesten så mye på sydenreise, så kan vel ikke være gjerrig når det kommer til babyen heller. :D
Er en pent brukt hvit Stokke TrippTrapp til salgs på Tveit nå forresten.

Hahaha. Er du gæren er du gal, liksom ... laughing6
Blir fort dyrt. Jeg orker egentlig ikke å regne på det, men siden det meste jeg har kjøpt til nå har vært brukte ting via gode venner og jeg ellers har kjøpt veldig lite, så er jeg nok ikke stort over 40k totalt. Men det blir spennende å se hva jeg må gi for det jeg har sendt i forespørsel på. Tenker jeg trekker fra et par ting hvis de ikke er rause nok. Er det "bare" 10 % å spare på noen av de tingene, kan jeg like godt drøye det, ikke noe jeg MÅ HA nå.

Vi har to TrippTrapp-stoler fra de andre, eik og mahogny, så jeg tenker bare vi tar i bruk en av dem, selv om jeg helst skulle hatt en annen farge. Men det får da være måte på kresenhet. Du får slå til du! :thumright Gode stoler!
 
Hahaha. Er du gæren er du gal, liksom ... laughing6
Blir fort dyrt. Jeg orker egentlig ikke å regne på det, men siden det meste jeg har kjøpt til nå har vært brukte ting via gode venner og jeg ellers har kjøpt veldig lite, så er jeg nok ikke stort over 40k totalt. Men det blir spennende å se hva jeg må gi for det jeg har sendt i forespørsel på. Tenker jeg trekker fra et par ting hvis de ikke er rause nok. Er det "bare" 10 % å spare på noen av de tingene, kan jeg like godt drøye det, ikke noe jeg MÅ HA nå.

Vi har to TrippTrapp-stoler fra de andre, eik og mahogny, så jeg tenker bare vi tar i bruk en av dem, selv om jeg helst skulle hatt en annen farge. Men det får da være måte på kresenhet. Du får slå til du! :thumright Gode stoler!
Angrer så på at jeg ikke slo til på en blå stol fra Stavanger! Får se om jeg sender melding på denne, synes den var litt dyr ifht andre jeg har sett.
 
Ser den. Sagbruket ved siden av meg her virker å nyte søvnen i alle fall .

Jeg har to sagbruk og 15 armer og ben rundt meg nå, føles det som. Begge kids ville sove hos meg. Jadda. Gudd nait!
 
Vi holder på å skru opp lystette rullegardiner og lystette gardiner på det nyoppussede soverommet vårt :D sengen inn i morgen. Glede ❤

Kjekt!

Jeg må ha med meg denne sengen eller kjøpe samme alrså. Tempur, med regulerbar hode- og fotende. Elsker den!
 
Hehehe... høres kjent ut. Det er en grunn til at vi har skaffet oss en seng som er 210x210!
Det har jeg etterlyst også, men vi kjøpte ny seng i fjor, så det må nesten vente en stund. :p
Når minsten kommer kravlende ender det med at en av oss tar hans seng i stedet. :p
 
Hehehe... høres kjent ut. Det er en grunn til at vi har skaffet oss en seng som er 210x210!

Haha. Vår er 180x200, jeg ønsker primært ikke noe mindre når jeg må kjøpe selv om jeg blir alene, hvis jeg ikke får med meg denne. Fantastisk seng, forøvrig!

experienceadjustabledesign750gray.jpg
 
Hadde et lite håp om at stuebytte og minimalt med søvn i natt skulle gjøre det lett å få sove i kveld. Hahahaha... her ligger jeg med ugleøyne, mens resten av reisefølget sovnet for to timer siden [emoji37]
 
Hadde et lite håp om at stuebytte og minimalt med søvn i natt skulle gjøre det lett å få sove i kveld. Hahahaha... her ligger jeg med ugleøyne, mens resten av reisefølget sovnet for to timer siden [emoji37]
Har du ikke et gjesterom eller en sofa du kan legge deg på så du slipper sagbruk og diverse? Høres travelt ut om natten for deg ❤
 
Har du ikke et gjesterom eller en sofa du kan legge deg på så du slipper sagbruk og diverse? Høres travelt ut om natten for deg [emoji173]

Ikke på hytta... hjemme vurderer jeg å hive mannen på gjesterommet til han er ferdig med å være forkjølet. I natt har lillegutt feber igjen, så han har lagt seg tett inntil meg. Jeg dyrker allerede en varmeovn, så nå er jeg klam og svett. Skulle gjerne lagt meg i overkøya for å få min egen seng, men jeg kommer meg ikke opp . Satser på at jeg slukner snart...
 
Titter inn her. Våken hver natt :p
 
Back
Topp