Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg ligger og lurer på hvor jeg kan ga lagt passet mitt:-( Hjelper jo garantert ikke på leitinga i morgen å ikke sove i natt
 
Jeg ligger og lurer på hvor jeg kan ga lagt passet mitt:-( Hjelper jo garantert ikke på leitinga i morgen å ikke sove i natt
Typisk å legge sånne ting på "en lur plass" :p jeg legger mitt som regel i skap høyt oppe. Føles liksom trygt ut. Har også oppbevart det i nattborde. Lykke til! Kanskje du drømmer om det? ;)
 
Typisk å legge sånne ting på "en lur plass" :p jeg legger mitt som regel i skap høyt oppe. Føles liksom trygt ut. Har også oppbevart det i nattborde. Lykke til! Kanskje du drømmer om det? ;)
Jeg har drømt uendelig mange versjoner. Ingen av den er plausible:)
 
Sammen med noe annet du hadde med deg sist du trengte passet?
Siste sikre minnet er av at jeg ryddet ut av veska mi etter at den var pakket for en tur til Berlin som jeg ble for syk til å være med på. Husker jeg kastet de ubrukte billettene og sto med passet i hånda. Hvor ble det så av? Utrulig irriterende.
 
Fant det. Har en skuff med «viktige» papirer hvor jeg trodde det skulle være. Leita gjennom den skuffen 4 ganger i går. Klarte likevel ikke la være å se igjennom en gang til i dag. Det hadde gjemt seg mellom noen kort. Var altså på første plassen jeg leita. Arg! og lettelse.
 
Jeg er en ugle... jeg bor rett ved siden av et «sagbruk». Det er tre timer til dagen starter. Når er det min tur til å sove?
 
Lite søvn her også! Men jeg har hvertfall muligheten til å kunne sove litt frampå i morgen, om ikke annet :)
 
Jeg satte alarmen på kl 13:00. Så får gubben ta seg av alt. Jeg vil ha 8 timer søvn!! Lov å håpe :p
 
Vært våken siden halv fire... nå opp om en halvtime. Har så mye hjertebank på nettene som gjør det vanskelig å sovne igjen hvis jeg våkner. Jaja. Godt det bare er 3 dager jobb denne uka før påskeferie :D
 
Håper du fikk deg noe søvn du også :) Håper på en hvil i løpet av dagen også jeg *trøtt* :confused:
Lykke til på kontroll, begge to :)

Takker! Fikk to timer på øyet... ugleøynene er litt smale i dag . Satser på at jeg sovner lett i kveld [emoji1303]
 
Uhuuuu, uhuuu... Heldigvis ingen større planer for morgendagen [emoji1303]
 
Her er jeg. Søvnløs. Jadda. Andre?
 
Back
Topp