Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Våknet litt før 6 uten å måtte tisse eller drikke. Hva er vitsen med dette, la meg få mine 8 timer!
Drømte forresten at jeg plutselig mistet både øyenbryn og øyevipper da jeg var i byen. De som skulle fikse det for meg ga meg gule klovneøyenbryn.
Spenstig! Ny mote, kanskje?
 
Urk... da var jeg her igjen da. Klokka tikker og går, jeg er stuptrøtt, men er kvalm, har vondt i magen (forstoppet igjen) og får ikke sove. Kjekt å vite at jeg skal være på kontroll på kk om syv timer [emoji13]. Dette blir en kort natt, men akkurat nå føles det som om tiden snegler seg av gårde... [emoji15]☹️
 
Tikktakk...
skal på jobb om 5 timer.. men vurderer å bare væree hjemme i morgen, 3 natten uten søvn, og smålig smerter i magen og rygg! Tror jeg tar meg en pust i bakken i morgen! :( lykke til med søvnen til dere som er våken nå! :)
 
Tikktakk...
skal på jobb om 5 timer.. men vurderer å bare væree hjemme i morgen, 3 natten uten søvn, og smålig smerter i magen og rygg! Tror jeg tar meg en pust i bakken i morgen! :( lykke til med søvnen til dere som er våken nå! :)
Jeg ble faktisk sykemeldt en stund pga søvnproblemer. Helt rart hvor forstyrrende det er å være gravid :p ikke slit deg ut, ta vare på deg selv med GOD samvittighet ❤
 
Urk... da var jeg her igjen da. Klokka tikker og går, jeg er stuptrøtt, men er kvalm, har vondt i magen (forstoppet igjen) og får ikke sove. Kjekt å vite at jeg skal være på kontroll på kk om syv timer [emoji13]. Dette blir en kort natt, men akkurat nå føles det som om tiden snegler seg av gårde... [emoji15]☹️
Uff, leit at du har vondt i magen fremdeles. Jeg er endelig IKKE forstoppa! Fantastisk ! Spiser mange kiwi til dagen, og tyr til sviskegrøt og diverse. Holder meg vekke fra pasta og ris, da det virker forstoppende. Lykke til på kontroll ❤ håper du får sove litt
 
Noen våkne?
Har blitt syk og får ikke sove. :(
 
Nærmer seg vel morgen nå, men det er litt nedtur å våkne lørdag morgen før 0530, være supertrøtt men ikke få sove likevel...

Gleder meg til bytur med kommende storesøster i dag. Vi avtalte at vi skulle ut på shopping og finne noe fint til den i magen når vi visste kjønn, og nå gjør vi jo det. Hun ble superglad da hun fikk vite at det er ei lillesøster, så blir vel noe rosa greier vi finner i dag :D
 
Fant ut i kveld at noen jeg kjenner skal ha baby i midten av september [emoji4]

Og nå ligger jeg på sofaen og venter på at mannen vil hjem fra fest. Jeg var der å, men valgte å dra hjem og slappe av til han ville hjem.
 
Fant ut i kveld at noen jeg kjenner skal ha baby i midten av september [emoji4]

Og nå ligger jeg på sofaen og venter på at mannen vil hjem fra fest. Jeg var der å, men valgte å dra hjem og slappe av til han ville hjem.
Synes det er grusomt å gå på fest edru :p bedre å være hjemme da ;)
 
Ligger her og stirrer i taket, mens jeg venter på at festen i magen skal roe seg... Hva er vitsen med å hoppe trampoline på blæren til husverten? Håper den snur seg med hodet ned snart... mannen snorker ved siden av. Lillegutt har feber og ligger mellom oss i urolig søvn. Måtte det snart bli morgen...
 
Synes det er grusomt å gå på fest edru :p bedre å være hjemme da ;)

Å gå på fest edru er ikke så ille, men når man er vant til å sovne rundt midnatt og festen varer til 3-4 da kjenner man det tar på.
 
Måtte krype til korset og legge meg på sofaen. Mannen snorker så fælt der oppe at jeg var nesten redd for trommehinnene. o_O
 
Måtte krype til korset og legge meg på sofaen. Mannen snorker så fælt der oppe at jeg var nesten redd for trommehinnene. o_O
Fysj. Jeg haaaaater snorking... Heldigvis snorker han min sjelden, og han er flink å legge seg på siden med en gang jeg pirker borti han. Men jeg må si at jeg nyter de to ukene han er bortreist på jobb :p 5 netter igjen uten irriterende pusting :angelic:
 
Fysj. Jeg haaaaater snorking... Heldigvis snorker han min sjelden, og han er flink å legge seg på siden med en gang jeg pirker borti han. Men jeg må si at jeg nyter de to ukene han er bortreist på jobb :p 5 netter igjen uten irriterende pusting :angelic:
Jeg prøvde å poke ham et par ganger, men det hjalp ikke mer enn få sekunder.
Jeg snorker visst også noe fryktelig om dagen, så natt til i går var det han som lå på sofaen. :D
 
Sambo har vært borte noen dager, og jeg sliter rett og slett med å sove skikkelig når han ikke er her :wtf: Godt han kommer hjem igjen i morgen, da blir det forhåpentligvis litt mer søvn igjen :)
 
Back
Topp