Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Teller dette som natt? Litt kjedelig å våkne tidlig, men jeg tenker at det er jo egentlig bedre å få sove på kvelden og stå opp tidlig enn motsatt. Lurer på om det er all tissinga eller tankene som holder oss våkne?
 
Våken her... føles så unødvendig. Jeg har vakt i dag/natt, hjemmevakt. Det skal liksom være så fint, du kan ligge hjemme og sove og slappe av, men jeg klarer jo ikke det når telefonen ligger rett ved siden av meg og kan ringe når som helst ned verdens høyeste fæleste lyd!! Dessuten er hjemmevakt dårlig betalt og jeg har virkelig ikke lyst til å plutselig måtte kjøre avgårde midt på natta. Vakt er teit.
Hva med å stille inn en lav, snill lyd på telefonen?
 
Å så spennende! ' ;D vil dere spørr om kjønn?
Ja <3 Vi er så spente at det er litt pga kjønn vi drar.. vi holder rett og slett ikke ut ventetiden frem til oul :p
 
Jeg får jo aldri lagt meg for tiden, sent i seng og sover urolig. Blir mye søvn på dagtid etter at barna er sendt på skolen, sover da gjerne fra 09-11, og er helt grønnsak etterpå. Men sover jeg ikke, så sovner jeg kl. 19 på sofaen liksom, våkner litt før midnatt og vi har det gående igjen. Takk og lov for at jeg pt er sykemeldt, jeg hadde ikke klart å jobbe slik som formen og trøtta er.
 
Jeg har en teori om at jeg våkner mye om natta fordi madrassen er for hard. I natt har jeg derfor stjålet senga til 9-åringen for å teste. God natt alle sammen:)
 
Såå trøtt, såååå spent! Resultat? Får ikke sove.. Nå er klokken snart ett på natta, så nå er jeg faktisk 15+0 uker på veg! Og det betyr at ikveld skal vinpå privat ultralyd og får forhåpentlogvis vite kjønn<3 er så spent!!
 
Såå trøtt, såååå spent! Resultat? Får ikke sove.. Nå er klokken snart ett på natta, så nå er jeg faktisk 15+0 uker på veg! Og det betyr at ikveld skal vinpå privat ultralyd og får forhåpentlogvis vite kjønn<3 er så spent!!
Wiiiii!! Så gøy :D ikke rart du ikke får sove ;) lykke til i morgen !
 
Wiiiii!! Så gøy :D ikke rart du ikke får sove ;) lykke til i morgen !
Ligger bare å har innvendig dialog med baby om at h*n må være så snill å vise seg fordi mamma og pappa er så spente:) får håpe lille hører etter;)

Tusen takk <3
 
Jaja så ligge man her da, lys våken :p
Selv med bare 4 tima søvn i går natt! Plaaagsomt!
Lure på hvordan d ska gå med jobb neste uke :p med denne døgnrytma og kvalmeeen.. fysj
 
Bedre seng virka. Her skal det kjøpes ny madrass
 
Har stått opp fra senga for å spise litt nesquick frokostblanding :) omtrent det eneste jeg spiser for tiden! Nå skal jeg gå og gjøre et nytt forsøk på å sove litt :) god natt alle sammen :*
 
Har stått opp fra senga for å spise litt nesquick frokostblanding :) omtrent det eneste jeg spiser for tiden! Nå skal jeg gå og gjøre et nytt forsøk på å sove litt :) god natt alle sammen :*
Lykke til! :) nå fikk jeg lyst på sjokolademelk :O sov godt du :)
 
Lykke til! :) nå fikk jeg lyst på sjokolademelk :O sov godt du :)

Takk! Var mye lettere å sovne med litt (mer) mat i magen :) Måtte også legge mobilen under madrassen, for jeg har nemlig blitt litt avhengig av å sjekke diverse apper og forum ;D Hahaha :p
 
Tralala... blir spennende fem-mil med langrennsgutta etterpå! To timer til start, lurer på om jeg får sove litt før den tid :D

I kveld skal jeg og mannen på kino - Norske byggeklosser og på indisk etterpå. Gleder meg!!

I går bestilte vi sushi, men jeg tok vegetar og kylling i stedet, og det var faktisk superdigg!
 
5-mil:)
 
Back
Topp